Ik vind het zo smerig en dat met dat badpak waar ze al dagen in loopt en alles in doet. Volgens mij komen de vliegen gewoon op haar af. En Eric natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
Eunice zei het net ook... eerst afspoelen als je het zwembad in gaat... tenzij je je niet hebt ingesmeerd zei Janet met andere woorden... ik doe dat niet..
O en Jappie natuurlijk niet vergeten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind het zo smerig en dat met dat badpak waar ze al dagen in loopt en alles in doet. Volgens mij komen de vliegen gewoon op haar af. En Eric natuurlijk.
Ja zij is de smerigstequote:Op woensdag 14 juni 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Neee wat zie ik nu weer van Janet.
Die poetst haar tanden naast haar bed en dan pakt ze een beker uit haar kast neemt een slok en daarna gaat de tandenborstel in de beker die in haar kast blijft staan.
Nah jaaaa
Hoe lang staat die beker daar al?
OMG
Hoezo? Die doucht regelmatig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:12 schreef Snensie het volgende:
[..]
O en Jappie natuurlijk niet vergeten.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind het zo smerig en dat met dat badpak waar ze al dagen in loopt en alles in doet. Volgens mij komen de vliegen gewoon op haar af. En Eric natuurlijk.
Ooh ik was ook in de slaapkamer maar dat heb ik gemist..quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Neee wat zie ik nu weer van Janet.
Die poetst haar tanden naast haar bed en dan pakt ze een beker uit haar kast neemt een slok en daarna gaat de tandenborstel in de beker die in haar kast blijft staan.
Nah jaaaa
Hoe lang staat die beker daar al?
OMG
Hihi was ook grappig bedoeld hoor. Maar toch was maar eens een week je frummelie nie.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..].. ik kan de humor hier wel van inzien maar dat vind ik wel erg heftig..
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hihi was ook grappig bedoeld hoor. Maar toch was maar eens een week je frummelie nie.Ik wil niet weten wat er allemaal in dat badpak huist
Zo vaak doucht hij niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschoen doet hij dat onder de douche.
Nee joh, hij is gewoon smerig. Smeriger dan smerig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschoen doet hij dat onder de douche.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hihi was ook grappig bedoeld hoor. Maar toch was maar eens een week je frummelie nie.Ik wil niet weten wat er allemaal in dat badpak huist
Janet is niet anders dan een vieze lompe boerinquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Pffffff
Janet is makkelijk. En vind anderen zeuren. Ze doet pinnig met een lachje er achteraan.
Zij vind: Douchen voor je in het zwembad gaat hoeft alleen als je je hebt ingesmeerd.
Ik ruik ineens de Hollandse Nieuwequote:Op woensdag 14 juni 2023 09:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja meer dat hij zijn tanden nooit poetst maar Janet is wel de smerigste.
hij doucht ook niet vaak helaasquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, hij is gewoon smerig. Smeriger dan smerig.
Erik, en die trekt ook telkens die broek zo hoog op in zijn kruis brrrrrquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:22 schreef Frummelie het volgende:
Het pak meurt Wendy zegt dat iemand die meurt het pak vaak heeft aangehad.... dat is wel goor hoor...
Ieuw je zou maar met die mensen wonen. Nou ik ga ff douchen, krijg er ineens zo’n behoefte aan.quote:
Ja dat vermoeden had ik al... ik snap niet dat mensen in deze temperaturen zich niet even fris en fruitig maken... als je alleen bent kan je lekker genieten van je eigen meur maar dat kan je je omgeving niet aandoen... de deo is ook ver te zoeken...quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Erik, en die trekt ook telkens die broek zo hoog op in zijn kruis brrrrr
Geloof dat er naar Erik toe wel signalen zijn geweest, maar hij wuift dat gewoon weg.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het alleen wel lullig dat ze dat allemaal achter de rug doen van diegene, spreek die persoon gewoon aan die meurt.
wel meer dan signalen, het is gewoon eerlijk recht in zijn gezicht gezegd. Hij heeft er gewoon schijt aanquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat er naar Erik toe wel signalen zijn geweest, maar hij wuift dat gewoon weg.
Dat vind ik aso.. je hoort gewoon rekening te houden met je medebewoners...quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat er naar Erik toe wel signalen zijn geweest, maar hij wuift dat gewoon weg.
hij luistert maar half en gaat eigenwijs verder. Maar hij gebruikt inmiddels wel deo, als is het niet vaak genoeg, en gaat wel even douchen voor hij het zwembad ingaat, maar dat is pas 1 keer gebeurd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een aparte en vooral eigenwijze manquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vind ik aso.. je hoort gewoon rekening te houden met je medebewoners...
Hij kon wel iets van autisme hebben......quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een aparte en vooral eigenwijze man
Haha ja stronteigenwijs...quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een aparte en vooral eigenwijze man
Ja dat is waar, dat heb ik hem ook zien doen... dat doet hij netjes..quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:45 schreef Verida het volgende:
Ik moest van de week wel lachen toen ze aan het klagen waren over teennagels die overal werden gevonden
en, dat moet je Erik nageven, hij knipt zijn nagels boven de prullenbak![]()
afgeknipte teennagels vinden, dat vind ik dan ook wel weer erg goor.
Ja, maar dat is geen excuus om als een stinkaap rond te lopen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij kon wel iets van autisme hebben......
Dat klopt, maar je hoort daarover ook wel wat als ze een bewoner bespreken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
We zien niet altijd iedereen die onder de douche gaat, zo zien we moraima ook niet vaak.
Het is net het moment waarop ze gaan douchen en of de streams daar op staan op dat moment
toevallig gister avond laat, zag ik voor het eerst Toen sprak ze ook met de camera, ben je vrouw of man vroeg zequote:Op woensdag 14 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
We zien niet altijd iedereen die onder de douche gaat, zo zien we moraima ook niet vaak.
Het is net het moment waarop ze gaan douchen en of de streams daar op staan op dat moment
Ik vraag me af hoe dat pak gaat stinken als ze het maar enkele seconden dragen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Het groepje had Erik en eventuele andere stinkerds uit moeten sluiten voor die challenge, het is gewoon smerig om dat pak aan te moeten trekken wanneer het naar zweet stinkt. Zorgen dat je niet stinkt of anders niet mee doen, maar daar is het nu te laat voor.
Ze hadden het ook even kunnen wassen, dat zouden ze gisteren avond ook even doen zeiden ze tochquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Het groepje had Erik en eventuele andere stinkerds uit moeten sluiten voor die challenge, het is gewoon smerig om dat pak aan te moeten trekken wanneer het naar zweet stinkt. Zorgen dat je niet stinkt of anders niet mee doen, maar daar is het nu te laat voor.
Heb je ooit een aap water en zeep zien gebruiken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen excuus om als een stinkaap rond te lopen.
Dat vroeg ze net ook al toen ze met de camera aan het sjansen wasquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
toevallig gister avond laat, zag ik voor het eerst Toen sprak ze ook met de camera, ben je vrouw of man vroeg ze
Ja, precies. Moirama gaat 's avonds heel laat douchen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Als je stinkt douche je niet en gebruik je geen deo Dot...quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat dat wel kan, anders had het pak meteen al gestonken en dan hadden ze dat toch wel geroken en even kunnen wassen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat pak gaat stinken als ze het maar enkele seconden dragen.
Is de stank niet van iemand die er echt een keer kerstman in heeft gespeeld.
oh, dat zou ook nog kunnen. Ze hebben het inderdaad maar heel kort aan elke keer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat pak gaat stinken als ze het maar enkele seconden dragen.
Is de stank niet van iemand die er echt een keer kerstman in heeft gespeeld.
Hij zal geen last hebben van droge huid, dat is wel een voordeeltje.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heb je ooit een aap water en zeep zien gebruiken?
Daarom doet Erik het ook niet.
Want die leven nog steeds. Of zoiets,
heeft Erik gezegd.
als het zo'n goedkoop pak is van synthetisch materiaal, krijg je de zweetlucht er ook nooit meer uit.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel kan, anders had het pak meteen al gestonken en dan hadden ze dat toch wel geroken en even kunnen wassen.
Neinquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:00 schreef Deisyy het volgende:
Is al bekend wat ze kunnen verdienen met die challenge?
Nee, is nooit geld voor de huishoudpotquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:00 schreef Deisyy het volgende:
Is al bekend wat ze kunnen verdienen met die challenge?
Ik zou passenquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
als het zo'n goedkoop pak is van synthetisch materiaal, krijg je de zweetlucht er ook nooit meer uit.
Goor idee hoor ,
Dan moet Wendy er iets van zeggen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Eric blijft proberen om dat pak snel aan te trekken. Nu 31.92 seconden.
Je kan aan de koppies van Wendy zien dat ze liever niet hebben dat Eric dat pak aan trekt.![]()
Maar ja. Hij heeft alle recht.
I know, daarom was ik er wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is nooit geld voor de huishoudpot
Sasha ook. Die vergat ik erbij te typen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet Wendy er iets van zeggen.
En Wendy kijkt sowieso altijd moeilijk
Ik vermoed iets voor de poolparty, vlees voor de BBQ of drankquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, daarom was ik er wel nieuwsgierig naar.
Misschien 16 broden.
Hij kan het echt niet uit staan als anderen beter zijn dan hem/hij.quote:
Belonen met drank is geen goed idee, volgens dat Twiter filmpje hierbovenquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed iets voor de poolparty, vlees voor de BBQ of drank
Ja daar hebben ze het vaak over gehad eergisteren en gisteren, hopelijk wordt het verhoord...quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed iets voor de poolparty, vlees voor de BBQ of drank
Ik denk gewoon dat hij zichzelf wil verbeteren, dat willen ze allemaal, daarom zijn ze ook aan het oefenen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kan het echt niet uit staan als anderen beter zijn dan hem/hij.
wel een goede instelling bij deze challengesquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kan het echt niet uit staan als anderen beter zijn dan hem/hij.
IK hoorde het net, Hoor niets bijzonders op dat filmpje eigenlijkquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belonen met drank is geen goed idee, volgens dat Twiter filmpje hierboven
Oh ja daarom krijgen ze daar ook geen ventilators aan het plafond.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:13 schreef pingu66 het volgende:
De Febo moet gewoon een vliegenlamp in de keukenplaatsen boven op de koelkast. ,( maar dan zullen de stoppen er wel er wel weer uitvliegen in die gammele loods)
ik vind haar zo schijnheilig doen richting Moraima, zoveel over haar te vertellen tegen anderen maar ze knuffelt Moraima telkens 'plat'.... dat vind ik zo..... eliminatiewaardigquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:29 schreef danaqui het volgende:
Wat staat Babs weer belachelijk te doendenkt dat ze heel wat is
Ik heb dat tafereeltje ook gezien en ik dacht dat ze dat deed zodat het leek alsof ze zich had afgespoeld voor het zwemmen...quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:20 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
ik heb vanmorgen verbaasd zitten kijken naar Janet die met een handdoek wapperend naar buiten kwam, naar de tuinslang liep, daar haar handen nat maakte, ze door haar haren haalde en toen weer terug liep.... ze zag eruit of ze net onder de douche vandaan kwam.. heel apart, zou ze dit dagelijks zo doen?
Dat dusquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind haar zo schijnheilig doen richting Moraima, zoveel over haar te vertellen tegen anderen maar ze knuffelt Moraima telkens 'plat'.... dat vind ik zo..... eliminatiewaardig
ja dat zou best weleens kunnen, maar volgens mij is ze niet gaan zwemmen..... Janet is dus goed in 'schijnbewegingen'quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb dat tafereeltje ook gezien en ik dacht dat ze dat deed zodat het leek alsof ze zich had afgespoeld voor het zwemmen...
Nee dat klopt, dat was het plan maar ze moest nog van alles doen .. dus geen tijd voor het zwembad uiteindelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat zou best weleens kunnen, maar volgens mij is ze niet gaan zwemmen..... Janet is dus goed in 'schijnbewegingen'![]()
Net als met haar tandenborstel in de beker naast haar bed..
Dat zei ik alquote:
Ze weet het met stijl te brengenquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de productie hier meer mee verdiend dan wat hun aan eten krijgen.
[ afbeelding ]
Dat is toch al zo vaak gebeurd met een challenge, dat net voordat ze begonnen een tijd lager was als 'dreigde' dat ze het makkelijk zouden gaan halenquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht dat de recordtijd iets over de 30 seconden zat... maar ja..
Beetje lullig..quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is toch al zo vaak gebeurd met een challenge, dat net voordat ze begonnen een tijd lager was als 'dreigde' dat ze het makkelijk zouden gaan halen
quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
Tjeesus ik ben in gesprek aan de deur...waarom gillen ze zo.![]()
Oh de challenge.
Jasper en Bern en Wendy ookquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben de afgelopen dagen al een paar keer gezegd dat Jeffrey als enige bij het oefenen het al een paar keer gehaald had
Daar hebben we nu geen klooie aan... maar we hebben Wendy en Jappie nog...quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben de afgelopen dagen al een paar keer gezegd dat Jeffrey als enige bij het oefenen het al een paar keer gehaald had
Ja die moeten het echt gaan doen vandaagquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar hebben we nu geen klooie aan... maar we hebben Wendy en Jappie nog...
Snelle wip en snel aankleden dat stelquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar hebben we nu geen klooie aan... maar we hebben Wendy en Jappie nog...
Ja die gaan het rocken vandaag..quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja die moeten het echt gaan doen vandaag
Iedere keer weer dat stukje zeep, alsof het bij haar de hele dag openhuis isquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Janet geen knieën trouwens. Steeds die hol naar achter
24 sec en nog watquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:08 schreef Limbus het volgende:
[..]
Heb de tijd even gemist! Weet iemand die
Ja goeie zegt ze dadelijk. Echt irriquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:21 schreef Limbus het volgende:
Zoë weer zo arrogant en ongeïnteresseerd pff
Boeie bedoel ikquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:22 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja goeie zegt ze dadelijk. Echt irri
Maar het past toch niet dus tja ik vond het wel ff geinig dan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
Manager neemt het ook lekker serieus...
quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:25 schreef ChocoFan het volgende:
Het past toch niet dus ze trekt het niet helemaal aan allemaal 1 been in een broekspijp, 1 arm in het jasje enz
Ja oké maar dat weet je van te voren een doe je alleen mee voor de lol..quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar het past toch niet dus tja ik vond het wel ff geinig dan.
Appels pletten met de handquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:27 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice nu over een challange met appels, Erik legt het uit maar ik hoorde het niet goed
Appels pletten met de hand, volgens Erik is het haalbaar......misschien....quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:27 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice nu over een challange met appels, Erik legt het uit maar ik hoorde het niet goed
Zo leek het toch ook, niet alles gezien overigens en er is hier teringherrie in de flat dus ik hoor ook niet alles. Ik stop ook ff weer met tikken, dit is niet te doen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké maar dat weet je van te voren een doe je alleen mee voor de lol..
quote:
OMG dat is toch zwaar, althans, als je iets aan je handen mankeert, ik zou dat niet kunnen. Wat een rare challenge dan, pletten met je hand.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Appels pletten met de hand, volgens Erik is het haalbaar......misschien....
Ze kunnen oefenen op Zoequote:Op woensdag 14 juni 2023 11:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
OMG dat is toch zwaar, althans, als je iets aan je handen mankeert, ik zou dat niet kunnen. Wat een rare challenge dan, pletten met je hand.
Das niet best...quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo leek het toch ook, niet alles gezien overigens en er is hier teringherrie in de flat dus ik hoor ook niet alles. Ik stop ook ff weer met tikken, dit is niet te doen.
De poolparty voor vrijdag, Zoë wilde toch mc donalds, niets meer over gehoord of gezien ook trouwens.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:32 schreef pingu66 het volgende:
Bbq pakket. Wie organiseerd eigenlijk de BBQ of is dat Zoë afscheidsdiner?
Ze zullen het daar vast wel op tijd ontvangen voor de poolparty.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:35 schreef chufi het volgende:
hahaha https://www.hellofresh.nl(...)7af58cef377d57191a4f kan alleen bezorgd worden tussen zaterdag en woensdag
Mag Eunice vast niet etendan masr een blik kikkererwten op de bbqquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zullen het daar vast wel op tijd ontvangen voor de poolparty.
Buiten keuken was een idee van Jeff dat weet ik welquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:35 schreef pingu66 het volgende:
Of was de Bbq nog een idee van Jeff met een buitenkeuken?
Hoe kan er dan vogelpoep in een bekertje in de koelkast zittenquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ieuw Mirthe pakt een bekertje uit de koelkast en zegt dat er allemaal vogelpoep in zit, ze gooit het weg in de spoelbak, de inhoud met vogelpoep.
Tis weer ff stil hier dus dat hoorde ik.En wilde ik melden.
Er is nog steeds geen geld voorquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De poolparty voor vrijdag, Zoë wilde toch mc donalds, niets meer over gehoord of gezien ook trouwens.
Ze mag/wil geen varkensvlees, zal toch wel iets van kip bij zitten dan of rund. En anders de kikkererwten maar.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:38 schreef pingu66 het volgende:
Of was de Bbq nog een idee van Jeff met een buitenkeuken?
[..]
Mag Eunice vast niet etendan masr een blik kikkererwten op de bbq
Vandaag dus.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:35 schreef chufi het volgende:
hahaha https://www.hellofresh.nl(...)7af58cef377d57191a4f kan alleen bezorgd worden tussen zaterdag en woensdag
Marciano bij de poolparty vrijdagquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:32 schreef pingu66 het volgende:
Bbq pakket. Wie organiseerd eigenlijk de BBQ of is dat Zoë afscheidsdiner?
Ik vond het ook knap maar ze had het er ook over dat ie dan te lang buiten had gestaan of zoiets, iig raar dat iemand het dan in de koelkast had gezet volgens Mirthe.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan er dan vogelpoep in een bekertje in de koelkast zitten
Dat klinkt wel logisch inderdaad, want geld is inderdaad op, misschien bij moraima's afscheidsfeestje ook de mc van Zoë dan.quote:
bedorven yoghurt misschien?quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond het ook knap maar ze had het er ook over dat ie dan te lang buiten had gestaan of zoiets, iig raar dat iemand het dan in de koelkast had gezet volgens Mirthe.
al die geplette appels in 'n pan en appelmoes maken, geen verspilling.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Is wat voor Moraima maar wel zonde van de appels
Kijk dat zou zomaar kunnen en dat Mirthe dus iets anders dacht want dat zou er best wel eens op kunnen lijken, bedorven yoghurt, aan de andere kant, bedorven yoghurt moet je wel heel erg je best voor doen, oh wacht, waarschijnlijk niet als het een paar uur in de hitte heeft gestaan.quote:
Ik vind dat ze heus wel tegen andere mag vertellen dat ze vind dat Mori is veranderd sinds ze manager is. En iedereen ziet het. Dit had ze niet verwacht van Mori. En knuffelen met Mori doet ze al maanden.quote:
Was voor haar afscheid als manager maar er was geen geld voor of zoiets..quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De poolparty voor vrijdag, Zoë wilde toch mc donalds, niets meer over gehoord of gezien ook trouwens.
Ja zoiets inderdaad, ben wel benieuwd dan of het er ooit nog gaat komen dan want tot nu toe falen ze hard met opdrachten en halen ze vaak maar net genoeg binnen qua geld.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was voor haar afscheid als manager maar er was geen geld voor of zoiets..
Ze waren net wel met een pak melk bezig in de keuken, mirthe vroeg ook nog om een slokje en deed wat in een bekertje en zette toen een pak melk terug in de koelkast, toen was dat pak dus nog niet leeg maar ik weet ook niet of dat soja melk was.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Rupi nou de Soja melk opgedronken?
Ze alleen nog geld voor dat chocolade en hazelnoot taartje en dat heeft ze toen gedaan op die speciale Mexicaanse dag van Eunice.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was voor haar afscheid als manager maar er was geen geld voor of zoiets..
Als het goed is vanmiddag een verdienopdracht... d'r moet natuurlijk nog wat geld binnen geharkt worden voor een beetje drank...quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad, ben wel benieuwd dan of het er ooit nog gaat komen dan want tot nu toe falen ze hard met opdrachten en halen ze vaak maar net genoeg binnen qua geld.
We zullen zien wat vandaag nog meer brengtquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als het goed is vanmiddag een verdienopdracht... d'r moet natuurlijk nog wat geld binnen geharkt worden voor een beetje drank...
Vervelend mannetje is het die niet veel snapt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
Is Marciano nu weer aan het schooien bij anderen voor aanmaak blokjes? Wat heeft hij eigenlijk zelf betaald aan zijn evenement? Iedereen moet maar bijleggen.. ik geloof niet dat dat de bedoeling was toch?
Jeahhh....quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We zullen zien wat vandaag nog meer brengtGister was iig wel de sterke drank binnen gekomen maar het bier nog niet want Moraima had niet genoeg geld zei ze tegen Marcia dus dat komt nog later deze week.
Dat is ook een makkelijk antwoord wat ze daar allemaal gebruiken.. ze weten van niets.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vervelend mannetje is het die niet veel snapt.
Wendy nu over vissaus wat is verdwenen, Janet zegt van niets te weten.
Echt asociaalquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:59 schreef Frummelie het volgende:
Dat opeten en opdrinken van spullen die voor een ander zijn bedoeld krijg je ook een sik van...
Ja nasty hé.... als ze er zelf maar baat bij hebben...quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:57 schreef lojanda het volgende:
Nu heeft Janet weer gevraagd om geld te ruilen met Babette.. ze hebben allemaal commentaar op Babette met wat ze met haar gewonnen geld doet maar schooien wel allemaal om te ruilen. Ik zou zeggen zoek het lekker uit.
Idd maar wel achter haar rug om zeiken..quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja nasty hé.... als ze er zelf maar baat bij hebben...
Lijkt wel het studentenhuis waar ik gezeten hebquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:59 schreef Frummelie het volgende:
Dat opeten en opdrinken van spullen die voor een ander zijn bedoeld krijg je ook een sik van...
Ik denk dat de naam erop zetten ook geen nut heeft.. dan pakken ze het nog steeds. Ze hebben schijt aan elkaar.. ikke ikke ikke..quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lijkt wel het studentenhuis waar ik gezeten heb
Misschien een naam op spullen schrijven of zo. Eigenlijk moet dat niet nodig zijn. Ze spelen hongerkindje, terwijl ze genoeg hebben
Precies dat...quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd maar wel achter haar rug om zeiken..
Het is een apart volkje daar met aparte gewoontes, ik bedenk dan maar dat dat deels komt omdat ze geen kant op kunnen en daarom zulk gedrag vertonen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook een makkelijk antwoord wat ze daar allemaal gebruiken.. ze weten van niets.
Het is ook dat bv gisteren iemand gezien heeft dat Mirthe weer eens uit een pan stond te snaaien terwijl ze een vol bord eten had en haar daar mee confronteerde. Ze kon het niet ontkennen toen maar anders had ze dat echt wel gedaan.
Alles wordt aan elkaar gelogen en bedrogen daar.. door iedereen en niemand uitgezonderd.
Dan pakken ze het volgens mij nog, ze hebben gewoon schijt..quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lijkt wel het studentenhuis waar ik gezeten heb
Misschien een naam op spullen schrijven of zo. Eigenlijk moet dat niet nodig zijn. Ze spelen hongerkindje, terwijl ze genoeg hebben
Touchéquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat de naam erop zetten ook geen nut heeft.. dan pakken ze het nog steeds. Ze hebben schijt aan elkaar.. ikke ikke ikke..
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
Nou ik dacht ik kom even kijken maar we mogen alleen weer naar het gehijg van Isaac luisteren en op de andere stream zitten ze weer te kaarten.
Ben er weer weg van
Helemaal mee eens. Ik vind het haar af en toe grappig, maar als ik daar zat zou ik echt ruzie met d'r krijgen. Het is een lui, aandachtsgeil en egocentrisch mens.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:18 schreef Frummelie het volgende:
Gek hé, ik ben Moirama ineens een beetje zat... (kan zo weer veranderen hoor)
Dat nonchalante gedrag over van alles... van de week dat ze dat autootje sloopt en dan eerst de schuld op een ander wil schuiven en dan zegt... jammer voor dat autootje... lekker makkelijk als het haar maar geen geld kost.
En dat weg lachen van de opdrachten elke keer... ze denkt overal mee weg te komen, wat haar uiteindelijk nog lukt ook..
Ik kan echt vreselijk om haar lachen... heerlijk mens... maar ineens staat ze me tegen..quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het haar af en toe grappig, maar als ik daar zat zou ik echt ruzie met d'r krijgen. Het is een lui, aandachtsgeil en egocentrisch mens.
Vind ik dan![]()
Don't kill me for that
Ja... stiekem mag ik haar vanaf het begin af aan al niet. Het is gewoon niet mijn typ mens.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan echt vreselijk om haar lachen... heerlijk mens... maar ineens staat ze me tegen..
Wat je zegt is gewoon een feit daar is geen spelt tussen te krijgen.. alles voor Moirama..puur voor de heb..
I don't kill you for that...
Te weinig vermoed ik ... https://www.hellofresh.nl(...)7af58cef377d57191a4fquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:28 schreef Frummelie het volgende:
En wat is nu weer loos met dat BBQ pakket....
Tsjaa voor mij zou het genoeg zijn, alleen die vis is een beetje jammer... jakkie..quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Te weinig vermoed ik ... https://www.hellofresh.nl(...)7af58cef377d57191a4f
Maar je vindt het nog wel geinig om te kijken...quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... stiekem mag ik haar vanaf het begin af aan al niet. Het is gewoon niet mijn typ mens.
Anderzijds, die hele loods zit vol met niet-mijn-type-mensen
Ik weet ook niet of dit het pakket is dat ze krijgen... en wanneeer is dan nog de vraagquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsjaa voor mij zou het genoeg zijn, alleen die vis is een beetje jammer... jakkie..
Je hebt mensen die nooit genoeg hebben..
Denk dat ze wel genoeg krijgen, hoeft natuurlijk niet 1 box te zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Te weinig vermoed ik ... https://www.hellofresh.nl(...)7af58cef377d57191a4f
Ook gewoon geruchten afkomstig van bewoners, vermoed dat morgen meer waarschijnlijk is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep...![]()
Maar je bent op tijd voor de verdienopdracht...ddww...
Zal wel iets soortgelijks zijn... ja de levering was een dingetje geloof ik...quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dit het pakket is dat ze krijgen... en wanneeer is dan nog de vraag
Ja dat is waar... beter hou ik m'n schreeuwbekje....quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook gewoon geruchten afkomstig van bewoners, vermoed dat morgen meer waarschijnlijk is.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is waar... beter hou ik m'n schreeuwbekje....
Babettequote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef Frummelie het volgende:
Oooh die vliegen op het aanrecht...
Wie mogen er geen brood?
Sasha zei het gisteren.. en Sasha durf ik rustig serieus te nemen... maar you never know..quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:51 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vond het al gek dat ze zo zeker zijn. Al denk ik ook vandaag
Gisteren wel een schoonmaak geweest.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef Wibehh het volgende:
Bah al die vliegen. Misschien een keer beginnen met fatsoenlijk afwassen.
Alleen Babette? Heeft zij als enige vannacht zitten eten..quote:
Geen ideequote:Op woensdag 14 juni 2023 12:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alleen Babette? Heeft zij als enige vannacht zitten eten..
Nou dan moet ze lekker pap eten vandaag...
Ze willen minder koolhydraten eten volgens mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ze wou geen brood meer eten. Ciano en Zoë ook niet.
Ooh ja voor de koolhydraten...quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ze wou geen brood meer eten. Ciano en Zoë ook niet.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze willen minder koolhydraten eten volgens mij.
Ciano en Rupert?quote:
Ja maar hij geeft niet toequote:Op woensdag 14 juni 2023 13:01 schreef engine het volgende:
Wendy zit toch wel wat dingen dwars. Met Ciano kun je er wel over praten.
Ze hebben allebei wel een puntquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:06 schreef Frummelie het volgende:
Daar heeft Marciano wel een punt... Rupie is ook een lamzak..
Ze slaat altijd dicht, je hoort het aan haar stem... vind ik zielig...quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben allebei wel een punt![]()
Wendy is hier ook niet echt goed in.
Was ook niets voor mij als ik ga BBQen dan wil ik vlees dit is meer andere dingen en drie stukjes vleesquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsjaa voor mij zou het genoeg zijn, alleen die vis is een beetje jammer... jakkie..
Je hebt mensen die nooit genoeg hebben..
Ik ook, ben ook een vleeseter, het liefst met stokbrood en Pindasaus en kruidenboter.. klaar...quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niets voor mij als ik ga BBQen dan wil ik vlees dit is meer andere dingen en drie stukjes vlees
Ze schiet vaak in de verdediging.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze slaat altijd dicht, je hoort het aan haar stem... vind ik zielig...
Ik weet ook niet of dit is wat ze krijgen in meerdere eenheden ...quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niets voor mij als ik ga BBQen dan wil ik vlees dit is meer andere dingen en drie stukjes vlees
Ja hier net zo, al dat andere hoeft voor mij nietquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook, ben ook een vleeseter, het liefst met stokbrood en Pindasaus en kruidenboter.. klaar...
Ja en dan die vis...brrrquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo, al dat andere hoeft voor mij niet
ZIt echt weinig vlees in dat pakket
Waar is ze dan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
Nu weten we ook waar Babette is...![]()
. conjo's
Ja samen met Rupie... vandaar dat zij beiden geen brood mogen..quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:22 schreef Harry het volgende:
Zegt Zoe nu, dat Imadiddin vannacht brood heeft gegeten?
Je mag toch altijd brood pakken of is dat weer veranderd. En wat loopt Zoë daar te bazen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja samen met Rupie... vandaar dat zij beiden geen brood mogen..
Zoe probeert zoveel mogelijk mensen in een negatief daglicht te zetten bij andere loods bewoners. Net ook dar Wendy gierig zou zijn als t niet voor d'r zelf zou zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je mag toch altijd brood pakken of is dat weer veranderd. En wat loopt Zoë daar te bazen?
Komt omdat ze denk te weinig geld hadden en niet zoveel brood konden bestellen ... Rupie en Ima hadden aardig lopen snaaien vannacht... vandaar dat zij geen brood mogen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je mag toch altijd brood pakken of is dat weer veranderd. En wat loopt Zoë daar te bazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |