Ze hebben allebei wel een puntquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:06 schreef Frummelie het volgende:
Daar heeft Marciano wel een punt... Rupie is ook een lamzak..
Ze slaat altijd dicht, je hoort het aan haar stem... vind ik zielig...quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben allebei wel een punt![]()
Wendy is hier ook niet echt goed in.
Was ook niets voor mij als ik ga BBQen dan wil ik vlees dit is meer andere dingen en drie stukjes vleesquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsjaa voor mij zou het genoeg zijn, alleen die vis is een beetje jammer... jakkie..
Je hebt mensen die nooit genoeg hebben..
Ik ook, ben ook een vleeseter, het liefst met stokbrood en Pindasaus en kruidenboter.. klaar...quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niets voor mij als ik ga BBQen dan wil ik vlees dit is meer andere dingen en drie stukjes vlees
Ze schiet vaak in de verdediging.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze slaat altijd dicht, je hoort het aan haar stem... vind ik zielig...
Ik weet ook niet of dit is wat ze krijgen in meerdere eenheden ...quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niets voor mij als ik ga BBQen dan wil ik vlees dit is meer andere dingen en drie stukjes vlees
Ja hier net zo, al dat andere hoeft voor mij nietquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook, ben ook een vleeseter, het liefst met stokbrood en Pindasaus en kruidenboter.. klaar...
Ja en dan die vis...brrrquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo, al dat andere hoeft voor mij niet
ZIt echt weinig vlees in dat pakket
Waar is ze dan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
Nu weten we ook waar Babette is...![]()
. conjo's
Ja samen met Rupie... vandaar dat zij beiden geen brood mogen..quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:22 schreef Harry het volgende:
Zegt Zoe nu, dat Imadiddin vannacht brood heeft gegeten?
Je mag toch altijd brood pakken of is dat weer veranderd. En wat loopt Zoë daar te bazen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja samen met Rupie... vandaar dat zij beiden geen brood mogen..
Zoe probeert zoveel mogelijk mensen in een negatief daglicht te zetten bij andere loods bewoners. Net ook dar Wendy gierig zou zijn als t niet voor d'r zelf zou zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je mag toch altijd brood pakken of is dat weer veranderd. En wat loopt Zoë daar te bazen?
Komt omdat ze denk te weinig geld hadden en niet zoveel brood konden bestellen ... Rupie en Ima hadden aardig lopen snaaien vannacht... vandaar dat zij geen brood mogen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je mag toch altijd brood pakken of is dat weer veranderd. En wat loopt Zoë daar te bazen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |