Dat soort dommige "Underdogs" worden meestal de winnaars, ze heeft nu alleen nog concurrentie van een Vette Surinaamse en een veel te dik jong Puber meisjequote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En toch vind ik haar soms gewoon schattig maar of dat goed is voor een vrouw van bijna 30 weet ik niet.![]()
remember Jill, die nogal debiel deedquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat soort dommige "Underdogs" worden meestal de winnaars, ze heeft nu alleen nog concurrentie van een Vette Surinaamse en een veel te dik jong Puber meisje
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat soort dommige "Underdogs" worden meestal de winnaars, ze heeft nu elleen nog concurrentie van een Vette Surinaamse en een veel te dik jong Puber meisje
Of een Jeroen, die deed z'n smoel niet open.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
remember Jill, die nogal debiel deed
Sjeezz.. daar noem je een voorbeeld, dik jong roze Olifant Meiskequote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
remember Jill, die nogal debiel deed
alleen hebben de kijkers/streamers bij deze RLS totaal geen inbreng.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
Komt door de tv kijkers, die zien de dingen compleet anders dan wij en die stemmen ook het meest denk ik.
Van de week weer een tv kijker van jvjl wat dingetjes uitgelegd hoe ze echt gaan.Altijd geinig om te doen vind ik dat.
Klopt en ik ben dus erg benieuwd hoe dat dan gaat aflopen. Want dat is nieuw voor ons streamers.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen hebben de kijkers/streamers bij deze RLS totaal geen inbreng.
Eigenlijk komt het wéér pas neer op De Laatste Maand wie over is...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
Komt door de tv kijkers, die zien de dingen compleet anders dan wij en die stemmen ook het meest denk ik.
Van de week weer een tv kijker van jvjl wat dingetjes uitgelegd hoe ze echt gaan.Altijd geinig om te doen vind ik dat.
Misschien dat de ex bewoner's mee mogen stemmen op wie ze vinden dat mag winnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en ik ben dus erg benieuwd hoe dat dan gaat aflopen. Want dat is nieuw voor ons streamers.
Ik hoop iig niet dat op het laatst het publiek wel ineens iets te zeggen krijgt. Dat zou ik niet tof vinden iig.
Eens.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het wéér pas neer op De Laatste Maand wie over is...![]()
De rest blijft Bulshitten tot die tijd...
Beter dan kijkers maar nee, ook dat wil ik niet, gewoon helemaal geen invloed van buiten, dat is ons toegezegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien dat de ex bewoner's mee mogen stemmen op wie ze vinden dat mag winnen.
Veel sla en een paar blokjes kip en een pitta broodjequote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
En ze gaan allemaal eten, gaat mijn geluid even uit.
De plot twist blijft ook uit, al maanden richting Einde sukkelen met tyfus flauwe NetGenoegOmTe Eten Spelletjesquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De plot twist blijft ook uit, al maanden richting Einde sukkelen met tyfus flauwe NetGenoegOmTe Eten Spelletjes
En dan falen ze ook nog vaak met die spelletjes. Tis toch triest, om in de woorden van mora te spreken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De plot twist blijft ook uit, al maanden richting Einde sukkelen met tyfus flauwe NetGenoegOmTe Eten Spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |