Ik vond ook ooit een muntstuk van twee euro.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
Boys, zojuist 2 euro muntstuk gevonden op straat.
[ afbeelding ]
Bij hem kunnen we eerder zoiets verwachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sOciAl ExPerImEnT iT's A pRaNk BrOquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vond ook ooit een muntstuk van twee euro.
Was vastgelijmd.
Ben gauw doorgelopen.
Met m'n bolus in m'n kraag gedrukt.
Kk zwerverquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan je een klein percentage doneren aan FOKquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vorige week twee briefjes van vijf gevonden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
ik klik deze week wel een paar keer extra op de moneyyou reclame voor Danny.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je een klein percentage doneren aan FOK
Misschien een fok LAN meet organiseren, en dan massaal klikken met ons allen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik klik deze week wel een paar keer extra op de moneyyou reclame voor Danny.
Ik had een perfecte openingszin bedacht, maar Persia heeft de groep mensen die kunnen antwoorden op haar tweets beperktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
https://twitter.com/roya21042019?t=AR2dpQZShmxs-_ITu3mAQA&s=09
Ik heb weer een potentiële vriendin voor je gevonden @:afcniels
Wel een goede bron om uit te putten daarentegen voor toekomstige "doelwitten"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had een perfecte openingszin bedacht, maar Persia heeft de groep mensen die kunnen antwoorden op haar tweets beperkt![]()
![]()
NU HOEFT HET VAN MIJ NIET MEER!!!
Er zijn er echt veel, gisteren had ik er ook eentje en als je dan even doorklikt heb je er zo tien. Inclusief geloof in reptilians en dergelijke, plus "ik ben een denker en doe onderzoek, jullie zijn allemaal slapers!"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede bron om uit te putten daarentegen voor toekomstige "doelwitten"
Voordeel is dat ze over het algemeen bovengemiddeld veel kinderen lijken te hebben voor een rooskleurige toekomstquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn er echt veel, gisteren had ik er ook eentje en als je dan even doorklikt heb je er zo tien. Inclusief geloof in reptilians en dergelijke, plus "ik ben een denker en doe onderzoek, jullie zijn allemaal slapers!"
Vaccinvrij natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze over het algemeen bovengemiddeld veel kinderen lijken te hebben voor een rooskleurige toekomst
Ik kan wel een inkoppertje maken (pure blood) over haar vermoedelijke halfbloed kindjes maar laten we idd maar wat nuttigs bespreken.quote:
Sterkte Tongquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Slecht nieuws brothers. Prostaat. Kwaadaardig.
Direct naar de zittende hamstring curl?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:57 schreef Caland het volgende:
Nu maar eens even de gym slopen, ouderwetse legday nu het zomerstop is
@:onlogisch @:ggmm @:yvonne
Nee dat werkt bij lange mensen niet zo en wij hebben geen liggende helaasquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Direct naar de zittende hamstring curl?
[ afbeelding ]
Oh bij mij wel en ben ook redelijk lang, maar de liggende is wel beter. Gebruik die zittende variant als warmup voor het squaten of als afsluiter. Van Technogym.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat werkt bij lange mensen niet zo en wij hebben geen liggende helaas
Doe hem wel eens andersom tegen de leg extension aan maar dat is ook maar suboptimaal
Voor lange darmen zoals jij en ik is dat ruk inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat werkt bij lange mensen niet zo en wij hebben geen liggende helaas
Doe hem wel eens andersom tegen de leg extension aan maar dat is ook maar suboptimaal
Ik ben net zo lang, als je er niet in past heeft je gym gewoon een kutmerk. Die hacksquats zijn juist zo goed als altijd te klein voor lange mensen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor lange darmen zoals jij en ik is dat ruk inderdaad.
Mijn sportschool heeft sindskort deze. Wel fan van.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |