Ook met een paar keer pech.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟩⬜ 🟩🟩⬜🟩⬜
🟩⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
🟨⬜⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬜🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟨 ⬜🟨🟩🟨⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩⬜ ⬜🟨🟩🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜🟨🟩🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZ3JhYWYsa2FhcnM6bmw![]()
Sterkte en beterschap!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Slecht nieuws brothers. Prostaat. Kwaadaardig.
sterktequote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Slecht nieuws brothers. Prostaat. Kwaadaardig.
Niet eens gedag gezegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
@:Bolasie op #Anoniem
Mensen, de vlag kan uit.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
@:Bolasie op #Anoniem
Mensen, de vlag kan uit.
Dat is niet waar. Hij postte onlangs nog even een zwaai smiley (ik was toen erg bang dat hij terug zou komen)quote:
Aha oké.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij postte onlangs nog even een zwaai smiley (ik was toen erg bang dat hij terug zou komen)
Wat is jouw score bij de monkey?quote:
https://monkeytype.comquote:
pasta tonijnquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
ik ga zo denk ik #kkgoor burger king eten op het vliegveldquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
Dat ga ik morgen doen als ik terug gaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga zo denk ik #kkgoor burger king eten op het vliegveld
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga zo denk ik #kkgoor burger king eten op het vliegveld
sorry maatquote:
Wat bedoel je met "die tsjechen"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
ik ben nog niet zo vaak in polen geweest, maar ik zou die tsjechen toch wel boven polen schalen momenteel
mag dat?
Polen heeft enorme expansiedrift. Laatst moest ik een dag op en neer naar Poznan, gruwelijke bouwput. Zonde, want eigenlijk een mooie (binnen)stad.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
ik ben nog niet zo vaak in polen geweest, maar ik zou die tsjechen toch wel boven polen schalen momenteel
mag dat?
Volgende week naar kuweit Cityquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
mag dat?
Ligt dat plein nog steeds openquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Polen heeft enorme expansiedrift. Laatst moest ik een dag op en neer naar Poznan, gruwelijke bouwput. Zonde, want eigenlijk een mooie (binnen)stad.
ik weet niet wat de status nu isquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Polen heeft enorme expansiedrift. Laatst moest ik een dag op en neer naar Poznan, gruwelijke bouwput. Zonde, want eigenlijk een mooie (binnen)stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |