abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209532379
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 12:19 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nou, zeg nooit nooit kan ik je vertellen :+
Ik ben het levende bewijs O-)
pi_209532397
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik denk dat mijn schoonouders dat gevoel ook een beetje hadden. Ze hadden rond de uitgerekende datum een vakantie geboekt (die stond al langer gepland). Die lieten ze gewoon staan en zeiden ook letterlijk dat het niet zo erg zou zijn als ze de baby pas na een week zouden zien, want hij blijft toch wel langer klein? Ze hebben het nooit echt gezegd met zoveel woorden, maar hier hebben ze echt spijt van gehad. Zodra de oudste was geboren waren ze echt verliefd op hem en lieten ze geen kans onbenut om hem te zien en te knuffelen. Hij kwam wat eerder, dus ze moesten de volle 3 weken vakantie wachten tot ze langs konden komen :+.

Voor mij was het eerlijk gezegd ook een anticlimax. Schoonouders op vakantie, mijn eigen moeder was al zo ziek dat ze niet zelfstandig langs kon komen en zussen gewoon aan het werk de hele week. En ik wilde zo graag mijn mooie baby showen :D.
Oooh, das idd best pijnlijk, zeker omdat jouw moeder er niet voor je kon zijn ;(
Lijkt me dat ze hun lesje geleerd hebben en dat niet nog een keer hebben laten gebeuren. Drie weken oude baby is geen pasgeborene meer.
Nee, ik heb al weken geleden zo ongeveer mn agenda leeg gelaten en ook van te voren bij afspraken gezegd: ik kán afzeggen omdat, dochter.
Ook de zomervakantie blijven we in Nederland. Stel er is iets...
In het begin moest ik wennen want dochter zwanger en nu gaat het ook wennen worden want mijn dochter is nu zelf mama O+ en ik oma.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209532418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:26 schreef exode het volgende:

[..]
Ik ben het levende bewijs O-)
:D
If they say
pi_209532433
Mijn schoonouders kwamen bij beide kinderen na een week een keer aankakken.
/Verdere gezeik laat ik lekker zitten

Wil iemand B adopteren? Wij denken erover om een roze hoekbank te kopen en hij is nu enorm boos. Wil dan een bank voor zichzelf die niet roze is. Dus wie heeft geen roze bank en heeft plek voor een 9jarige?
  Moderator vrijdag 16 juni 2023 @ 13:32:48 #205
5428 crew  miss_sly
pi_209532457
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:30 schreef exode het volgende:

Wil iemand B adopteren? Wij denken erover om een roze hoekbank te kopen en hij is nu enorm boos. Wil dan een bank voor zichzelf die niet roze is. Dus wie heeft geen roze bank en heeft plek voor een 9jarige?
Op de plek waar we een 9jarige kwijt zouden kunnen, staat een roze hoekbank :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209532466
Mijn schoonouders kwamen na een maand en na 2,5 maand... Nou wonen ze wel 400 kilometer verderop, maar toch. Ze bleven wel meteen een weekend en een week (in een hotel gelukkig) dus ik vond het zelf niet zo'n probleem, maar voor mijn vrouw wel sneu eigenlijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209532571
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 12:16 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:D Jouw beurt komt echt nog wel :*
Voor mij kwam het compleet onverwachts, had echt geen idee. Dochter riep altijd dat ze géén kinderen wilde. Nou riep ik dat tot mn 25e ook :') maar toen ik ineens een appje met de echo kreeg... Heb ook nooit echt oma ambities gehad, eigenlijk :@ Ik vind het hartstikke leuk hoor, maar moet er nog wel ingroeien, zeg maar :@ :')
Nou, ik weet het niet, hoor. Vooral dochter is er heel zeker van: ze gaat géén kinderen baren. Zoon doet er niet zo moeilijk over, maar ik zie hem er wel voor aan een verstokte vrijgezel te worden. Zo komt het er natuurlijk niet van. :(

Nah, moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten. Ik neem wel een hond als er geen kleinkinderen komen. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209532641
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
Het komische is dat onze kinderen onze bejaardenbak (Honda) met raam in het dak (niet te openen, maar wel af te sluiten) hartstikke stoer vinden, al vinden ze Tesla's nog stoerder.
Een bejaardenhonda...
Jazz?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator vrijdag 16 juni 2023 @ 13:48:40 #209
5428 crew  miss_sly
pi_209532655
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nou, ik weet het niet, hoor. Vooral dochter is er heel zeker van: ze gaat géén kinderen baren. Zoon doet er niet zo moeilijk over, maar ik zie hem er wel voor aan een verstokte vrijgezel te worden. Zo komt het er natuurlijk niet van. :(

Nah, moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten. Ik neem wel een hond als er geen kleinkinderen komen. :+
Dochter wil best wel een kind, maar eigenlijk wil ze niet baren. Dus ik ben benieuwd hoe zich dat ontwikkelt, aangezien ze aangeeft wel op jongens te vallen en niet op meisjes.
pi_209532667
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Een bejaardenhonda...
Jazz?
Bingo!
pi_209532688
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dochter wil best wel een kind, maar eigenlijk wil ze niet baren. Dus ik ben benieuwd hoe zich dat ontwikkelt, aangezien ze aangeeft wel op jongens te vallen en niet op meisjes.
Ik geloof dat onze dochter sowieso liever een hond zou hebben. :D
pi_209532694
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:08 schreef livelink het volgende:
gun ik mijn kinderen een leven zonder kinderen :@

Dit staat er erger dan ik bedoel. Het feit is dat mijn leven beter zou zijn geweest zonder kinderen. Veel minder stress en zorgen en veel meer zelfontplooiing.
Ik had mijn gedachten niet beter kunnen verwoorden.
Ik vind dat overigens niet erger dan X.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209532706
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Bingo!
Topkar ^O^
pi_209532724
quote:

[..]

Weer een Akita? ;)
  vrijdag 16 juni 2023 @ 14:00:02 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209532761
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 12:16 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:D Jouw beurt komt echt nog wel :*
Voor mij kwam het compleet onverwachts, had echt geen idee. Dochter riep altijd dat ze géén kinderen wilde. Nou riep ik dat tot mn 25e ook :') maar toen ik ineens een appje met de echo kreeg... Heb ook nooit echt oma ambities gehad, eigenlijk :@ Ik vind het hartstikke leuk hoor, maar moet er nog wel ingroeien, zeg maar :@ :')

Whaha @:Leandra Hoe goed ken je je kleinzoon :D
En ik zie jullie al zitten, samen voorin met een zonnebrillen op :D
Wanneer word je ook weer voor de 2e keer oma, al snel dacht ik toch?

Zover is het hier nog lang niet. Zoon is wel al plannen aan het maken voor als baby groter is. Dat wordt nog wat :+
Schoondochter is over ruim 5 weken uitgerekend, maar Zayne kwam ook ruim een week na de uitgerekende datum (kind van z'n vader :D).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 16 juni 2023 @ 14:00:09 #216
5428 crew  miss_sly
pi_209532762
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik geloof dat onze dochter sowieso liever een hond zou hebben. :D
Daar is mijn dochter voor nu overheen, de wens voor een hond.

Een kind, bij voorkeur een dochter, past wel in haar plaatje van het aesthetic life dat ze voor ogen heeft :D
pi_209532768
Ik snap wel dat baren
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik snap wel dat baren geen heel feestelijk vooruitzicht is, zeker op die leeftijd :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 16 juni 2023 @ 14:02:45 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209532787
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 12:56 schreef amaranta het volgende:

[..]
De oudste zoon of de oudste kleinzoon?
Oudste kleinzoon :D
_O-
Oudste zoon noemde ik vroeger, toen hij een pubertje was en ik maar 1 kind had, op FOK! The Kid, dus als ik daar een naam voor wil gebruiken doe ik wel Billy :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 16 juni 2023 @ 14:03:14 #219
5428 crew  miss_sly
pi_209532794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snap wel dat baren
[..]
Ik snap wel dat baren geen heel feestelijk vooruitzicht is, zeker op die leeftijd :D
Jep, ik ook :D

Gezien het aantal kinderen dat toch al sinds het begin van de mensheid wordt geboren, en dat sommige vrouwen meerdere malen baren, zal ook bij haar ooit het kwartje over het niet willen baren wel vallen. Of ze dan alsnog een kind wil, is dan een ander punt. We zien het wel. Lijkt me leuk, oma zijn, maar lijkt me ook leuk om te zien hoe mijn dochter haar leven leidt zonder en haar weg zoekt en vindt.
pi_209532795
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:55 schreef -Spring het volgende:

[..]
Weer een Akita? ;)
Ik houd het wel bij Japanse boompjes!
  vrijdag 16 juni 2023 @ 14:05:08 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209532806
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik denk dat mijn schoonouders dat gevoel ook een beetje hadden. Ze hadden rond de uitgerekende datum een vakantie geboekt (die stond al langer gepland). Die lieten ze gewoon staan en zeiden ook letterlijk dat het niet zo erg zou zijn als ze de baby pas na een week zouden zien, want hij blijft toch wel langer klein? Ze hebben het nooit echt gezegd met zoveel woorden, maar hier hebben ze echt spijt van gehad. Zodra de oudste was geboren waren ze echt verliefd op hem en lieten ze geen kans onbenut om hem te zien en te knuffelen. Hij kwam wat eerder, dus ze moesten de volle 3 weken vakantie wachten tot ze langs konden komen :+.

Voor mij was het eerlijk gezegd ook een anticlimax. Schoonouders op vakantie, mijn eigen moeder was al zo ziek dat ze niet zelfstandig langs kon komen en zussen gewoon aan het werk de hele week. En ik wilde zo graag mijn mooie baby showen :D.
Oh mên, ik durfde niet eens een vakantie te boeken voor mijn schoondochter bevallen was, dat heb ik overigens wel letterlijk de maandag daarna gedaan :D

En damn, wat een situatie verder :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209532847
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 14:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik houd het wel bij Japanse boompjes!
pi_209532941
quote:

[..]

Dochter was ook héél stellig, dussuh :P Als ze iemand tegenkomt met wie het zó goed klikt en die wél kinderen wil, dan is die stelligheid ver te zoeken ;)
Ik denk aan een hond als zoon de deur uit is, al zegt ie dat ie voor áltijd bij me blijft wonen :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Schoondochter is over ruim 5 weken uitgerekend, maar Zayne kwam ook ruim een week na de uitgerekende datum (kind van z'n vader :D).
Ooh, eind juli dan ergens :D
Dochter bleef 3 weken langer zitten en kleinzoon 1 week. Die heeft het dus ook niet van een vreemde, al deed hij het wel wat netter :+
If they say
pi_209533023
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:30 schreef exode het volgende:

Moet er echt niet aan denken om zo lang te wachten tot ik hem gezien had :{
Maar goed, je weet wat voor vlees je in de kuip hebt, helaas.

Kan je geen roze bank doen met een blauw gedeelte voor B? Of een blauwe, of welke kleur hij mooi vindt, stoel erbij?
Zoon vroeg laatst of ik geen broertje voor hem kan adopteren, dus ook daar zie ik kansen O-) en wij hebben een rood/bruine bank :D
If they say
pi_209533063
Ga ik zo naar de slager, even gehakt halen voor de saucijzebroodjes voor morgen. Dochter vroeg of ik lunch wilde meenemen dus maak ik dat :Y
Haar mond viel zo ongeveer open toen ik zei dat ik ook wel wat voor ze wil koken. Dan ist wel duidelijk _O-

Ps: de stoommaaltijden zijn volgende week in de bonus 8-)
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')