Ja lijkt mij ook niet gezond.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
Best wel gevaarlijk ook lijkt mij, veel te heet voor zo intensief sporten.
Als je maar voldoende drinkt en insmeert met de juiste factorquote:
Zo en Zoe dan, binnen in de warmte die ze zo verfoeide en onwijs aan het bewegen om drank te bestellen, schrijven typen, dan verbrand je ook echt calorieenquote:Op maandag 12 juni 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Knap hoor in deze hitte nog zo dansen en dan in de zon
Ja weinig inspanning wordt er gezegd.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht dat het ook altijd wordt afgeraden met zulke temperaturen zo intensief sporten.
Het gaat om de inspanning toch?quote:Op maandag 12 juni 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je maar voldoende drinkt en insmeert met de juiste factor
Klopt, maar wanneer je voldoende drinkt en alles gedoseerd doet, dan kun je het best even volhouden.quote:
Zeker en mensen die veel sporten weten dat ook allemaal, de meeste daar niet denk ik. En dat is eigenlijk niet zo handig.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar wanneer je voldoende drinkt en alles gedoseerd doet, dan kun je het best even volhouden.
Dat klopt, maar ze zullen toch wel een beetje in de gaten worden gehouden.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker en mensen die veel sporten weten dat ook allemaal, de meeste daar niet denk ik. En dat is eigenlijk niet zo handig.
die kan ook nietss doen als medebewoners op de compu bezig zijn, wat moet ze anders doen. Ze vinden niets duur en ze hebben niet eens geld dan is toch alles te duurquote:
Dat kan idd heftig overkomen.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie zei iets over een boek wat over zelfmoord ging en toen zei Eunice dat veel vrouwen in de overgang ook zelfmoord plegen door de hormonen die veranderen en dergelijke.
Ik ga nu echt iets anders luisteren.
Toedels.
Dat weet je nooit met de regie, ik ga er vanuit van wel maar ja, weet niets zeker.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze zullen toch wel een beetje in de gaten worden gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |