Ja lijkt mij ook niet gezond.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
Best wel gevaarlijk ook lijkt mij, veel te heet voor zo intensief sporten.
Als je maar voldoende drinkt en insmeert met de juiste factorquote:
Zo en Zoe dan, binnen in de warmte die ze zo verfoeide en onwijs aan het bewegen om drank te bestellen, schrijven typen, dan verbrand je ook echt calorieenquote:Op maandag 12 juni 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Knap hoor in deze hitte nog zo dansen en dan in de zon
Ja weinig inspanning wordt er gezegd.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht dat het ook altijd wordt afgeraden met zulke temperaturen zo intensief sporten.
Het gaat om de inspanning toch?quote:Op maandag 12 juni 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je maar voldoende drinkt en insmeert met de juiste factor
Klopt, maar wanneer je voldoende drinkt en alles gedoseerd doet, dan kun je het best even volhouden.quote:
Zeker en mensen die veel sporten weten dat ook allemaal, de meeste daar niet denk ik. En dat is eigenlijk niet zo handig.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar wanneer je voldoende drinkt en alles gedoseerd doet, dan kun je het best even volhouden.
Dat klopt, maar ze zullen toch wel een beetje in de gaten worden gehouden.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker en mensen die veel sporten weten dat ook allemaal, de meeste daar niet denk ik. En dat is eigenlijk niet zo handig.
die kan ook nietss doen als medebewoners op de compu bezig zijn, wat moet ze anders doen. Ze vinden niets duur en ze hebben niet eens geld dan is toch alles te duurquote:
Dat kan idd heftig overkomen.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie zei iets over een boek wat over zelfmoord ging en toen zei Eunice dat veel vrouwen in de overgang ook zelfmoord plegen door de hormonen die veranderen en dergelijke.
Ik ga nu echt iets anders luisteren.
Toedels.
Dat weet je nooit met de regie, ik ga er vanuit van wel maar ja, weet niets zeker.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze zullen toch wel een beetje in de gaten worden gehouden.
Regie wisselde gelukkig.quote:
Zoe werd erom gefileerd.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:37 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die kan ook nietss doen als medebewoners op de compu bezig zijn, wat moet ze anders doen. Ze vinden niets duur en ze hebben niet eens geld dan is toch alles te duur
Beetje activiteit is nooit verkeerd iddquote:Op maandag 12 juni 2023 13:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Regie wisselde gelukkig.
Afijn. Dus vandaag racen met die autootjes, dat is vet geinig. Vind ik.
Nope, voor hun niet en voor ons niet, ik vind dit overigens een erg leuk idee en ook niet zo gevaarlijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beetje activiteit is nooit verkeerd idd
Precies, beetje afleiding zoeken met dit warme weer. Benieuwd of de andere bewoners het kunnen waarderen.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef Frummelie het volgende:
Je kan lullen wat je wil maar die jongens maken er wel werk van... leuk om te zien..
Het parcours bouwen noemde Jappie het leukste gedeeltequote:
Nee weet er helemaal niets van , had er ook nog niets over gehoord tot vandaagquote:Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Weten we eigenlijk meer van dat race gedoe, hoeveel autootjes tegen elkaar, mogen ze eerst oefenen enz.
Ik had maar 1 keer eerder iets gehoord erover, weet niet waarom we het niet hebben meegekregen, wist ook niet dat ze het vandaag gingen doen. Toch raar dat er nu minder mensen zijn in de loods en wij meer missen.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee weet er helemaal niets van , had er ook nog niets over gehoord tot vandaag
Geen idee, ik wist niet eens dat er zoiets dergelijks zou zijn vandaag...quote:Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Weten we eigenlijk meer van dat race gedoe, hoeveel autootjes tegen elkaar, mogen ze eerst oefenen enz.
Ik vermoed maar zo dat wij nog niet eens de helft meekrijgen van wat daar besproken/gedaan wordt.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had maar 1 keer eerder iets gehoord erover, weet niet waarom we het niet hebben meegekregen, wist ook niet dat ze het vandaag gingen doen. Toch raar dat er nu minder mensen zijn in de loods en wij meer missen.![]()
Of het is op een tijdstip besproken dat er bijna niemand wakker was, dat ken ook nog.
Ik snap dat niet. Kant en klare ijsblokjes kopen. Voor de horeca snap ik het wel maar voor thuis/in een loods, snap ik het niet, ja gemak of een groot feest.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:44 schreef pingu66 het volgende:
Gewoon ijsblokjes kopen lekker makkelijk en geld zat vraag maar aan opper-bro Icaac
Ik vind dat zo flauw, wil alles weten maar helaas werkt het niet zo met een RLS. Ik weet het al jaren.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat wij nog niet eens de helft meekrijgen van wat daar besproken/gedaan wordt.
Zijn er vaak meer niet dan wel in beeld
Wel te hopen voor die jongens..quote:Op maandag 12 juni 2023 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies, beetje afleiding zoeken met dit warme weer. Benieuwd of de andere bewoners het kunnen waarderen.
Gelukkig ben ik dus niet de enige die het niet wist.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geen idee, ik wist niet eens dat er zoiets dergelijks zou zijn vandaag...
Ja echt jammer is dat. we zouden welmeer streams mogen hebben of zo Van alle vertrekken die er zijn op zijn minstquote:Op maandag 12 juni 2023 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind dat zo flauw, wil alles weten maar helaas werkt het niet zo met een RLS. Ik weet het al jaren.
Leuke verrassing voor ons..quote:Op maandag 12 juni 2023 13:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dus niet de enige die het niet wist.![]()
Gewoon 4 of zo maar dat zal nooit meer gebeuren, eigenlijk zou ik gewoon heel de dag in de regiekamer willen zitten met allemaal schermen voor me en ze allemaal in de gaten willen houden.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer is dat. we zouden welmeer streams mogen hebben of zo Van alle vertrekken die er zijn op zijn minst
quote:Op maandag 12 juni 2023 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon 4 of zo maar dat zal nooit meer gebeuren, eigenlijk zou ik gewoon heel de dag in de regiekamer willen zitten met allemaal schermen voor me en ze allemaal in de gaten willen houden.Maar dan zou ik ze ook moeten beschermen en dat wil ik niet, ik wil dan alles tikken wat ze zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |