quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik volgens mij niet checken in de app, dus moet ik thuis ff doen
Maar qua main story dus:Met die L3+R3 ability oa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het me zo gauw niet meer voor de geest halen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar na 2 dagen spelen kun je gewoon nog niet op de helft zijn.
Tenzij je 15 uur per dag speeltPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met die L3+R3 ability oa?
Kan het me zo gauw niet meer voor de geest halen,Misschien zit ik fout, kan ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar na 2 dagen spelen kun je gewoon nog niet op de helft zijn.
Tenzij je 15 uur per dag speelt![]()
Heb gister de eikon challenges behaald, nu enkel de laatste story mission en dan moet die nog een x op moeilijkste stand.. voor de plat. Gelukkig kan je dan wel enkel de hoofdmissies doen, scheelt weermet 57 uur op de teller, das dan 100 procent run
Niet haten op Spyro, Tomba, of croc.quote:
Ik stuur er wel een Bulgaar op afquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:47 schreef Spyrodedraak het volgende:
gex had ik minder mee, heb wel 1 deel daarvan thuis maar die kan mij gestolen worden
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met die L3+R3 ability oa?
Kan het me zo gauw niet meer voor de geest halen,Ja, die eerste keer L3+R3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar na 2 dagen spelen kun je gewoon nog niet op de helft zijn.
Tenzij je 15 uur per dag speelt
Leek me ook al niet idd
Schrok al.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik had 67 uur op de teller.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:44 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Misschien zit ik fout, kan ook nog![]()
Heb gister de eikon challenges behaald, nu enkel de laatste story mission en dan moet die nog een x op moeilijkste stand.. voor de plat. Gelukkig kan je dan wel enkel de hoofdmissies doen, scheelt weermet 57 uur op de teller, das dan 100 procent run
Dan ben je idd nog laaaaaaaaaang niet op de helftquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die eerste keer L3+R3.
Leek me ook al niet idd
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan ben je idd nog laaaaaaaaaang niet op de helft
Toch gek dat er 10 uur verschil in zit.. of heb jij alle cutscenes gekeken van de sidemissions?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had 67 uur op de teller.
Lang niet alle Hunt Board dinges gedaan, wel alle sidequest gedaan tot aan de eindmissie.
Toen kwamen er opeens een heleboel extra sidequests bij over de hele map, daar had ik echt geen zin in.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:53 schreef StateOfMind het volgende:
Hoho Spyro zei dat he, dat je op de helft was, niet ik
Best leuk spel. Genoten van paar van die missies. Na een tijdje wel beetje steeds het zelfde. Maar wel leukquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:28 schreef Questular het volgende:
Sniper Elite 5 in de playstation plus extra gamelijst. Kan niet wachten om die co-op te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:46 schreef Ang3l het volgende:
Gister weer aan de FFXVI gezeten.
Nu bij...Je hebt nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik?
Die heb ik tot vrij laat in de game nog gebruikt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik?
Die heb ik tot vrij laat in de game nog gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]En je hebt me ingehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Niet meer lezen danquote:
Ik heb toch wel alle sidequests gedaan tot nu toe, maar dat waren er nog niet super veel.quote:
Ja te laatquote:
Sowwyquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja te laatHad niet verwacht dat je zo hard zou gaan.
Ik klik de spoiler open hequote:
Nu moeten we gaan oppassen rondom elkaars spoilers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potver. Bijna geklikt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de Spiderman 2 story trailer lijkt wel 12 lol.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:08 schreef Evangelion het volgende:
Ja, ach ik dacht dat het een flashback was. Peters nek is ook heel breed en dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de Spiderman 2 story trailer lijkt wel 12 lol.
SOONY![]()
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Hij moet meer breed en ouder lijken. Nu is zijn nek dikker dan zijn gezicht.quote:
Zijn gezicht is ook zo opgeblazen en jonger. Dat andere personage wat een mogelijke spoiler is, lijkt toch ook verdomme 15 met kleding van een ouder iemand aan.
Beetje alsof hij aan de medicijnen zit![]()
Echt een punchable gezicht zoals Tom Holland @Notorious_RoyHij ziet er emotieloos en opgeblazen uit. Peter zit aan de antidepressiva!?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een papzakkerige Tom
@:dkupSOONY![]()
Bij de action heb je voor 4 euro een oplaadding/opberg ding voor 2 ps5 controller.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En weer naar Valisthea geweest dit weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Aangekomen bij Phoenix Gate (2e keer).
Ik ga helemaal goed op de Game of Thrones aesthetics. Echt te veel space games de laatste tijd.![]()
Er zou een space game met Tom Holland moeten komenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Nah na Starfield mogen we wel weer terug naar zwaarden en kastelen. Veel leuker dan space en superhelden.![]()
Jaaaa ik heb dit weekend Skyrim weer opgestartquote:Op maandag 24 juli 2023 09:13 schreef Drankster het volgende:
Nah na Starfield mogen we wel weer terug naar zwaarden en kastelen. Veel leuker dan space en superhelden.Zelfs zonder mods is het nog steeds goed te doen, ik weet niet of het die anniversary edition is maar het viel me dik mee hoe het eruit zag. Level 33 bereikt op Legendary difficulty. Levelen gaat echt insane hard als je al die skills een beetje spreid, was vergeten hoe tof dat progressie-systeem was
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Bij mij kriebelt het ook weer ja terwijl ik echt iets van 500 uur in Skyrim heb zitten.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb dit weekend Skyrim weer opgestartZelfs zonder mods is het nog steeds goed te doen, ik weet niet of het die anniversary edition is maar het viel me dik mee hoe het eruit zag. Level 33 bereikt op Legendary difficulty. Levelen gaat echt insane hard als je al die skills een beetje spreid, was vergeten hoe tof dat progressie-systeem was
Binnenkort maar even kijken wat de mogelijkheden zijn qua mods op de Series X. Op de PS5 schijnen de mods erg tegen te vallen ivm maximale grootte ofzo.![]()
Ja de setting is heeeeel duidelijk geinspireerd door. Incl Jon Sn... Clive Rosfield. Met Gh... Torgal.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:58 schreef Drankster het volgende:
Aangekomen bij Phoenix Gate (2e keer).
Ik ga helemaal goed op de Game of Thrones aesthetics. Echt te veel space games de laatste tijd.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ja ik ook wel denk ik, maar het blijft gewoon leip. Die stealth archery waarmee je op den duur nukes afvuurtquote:Op maandag 24 juli 2023 09:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bij mij kriebelt het ook weer ja terwijl ik echt iets van 500 uur in Skyrim heb zitten.
Heb net Vilkas in Dragonbone Armor gehesen, 1 of andere mob boss droeg dat, en een speciaal Daedric Greatsword die ik al vrij low level kreeg (ik dacht dat je voor dragonbone/daedric redelijk hoog level moest zijn maar goed). Ik stuur hem gewoon als tank overal naar binnen en als er dan zes man op hem in staan te hakken overweeg ik om mee te doen![]()
Grappig hoe je nog steeds nieuwe shit tegenkomt. Kom er nu bijv. pas achter hoe OP die Elemental Fury shout is. I.c.m. een greatsword is epic. Heb sowieso nog lang niet alle shouts geprobeerd/gemaxed. Ging standaard altijd voor Fus-roh-dahJa Op xbawkz is dat wat beter geregeld, zie ook mijn artikeltje daarover van 6 jaar geleden (die nog steeds redelijk accuraat is volgens mij): De beste console-mods voor Fallout 4 en Skyrim SEquote:Binnenkort maar even kijken wat de mogelijkheden zijn qua mods op de Series X. Op de PS5 schijnen de mods erg tegen te vallen ivm maximale grootte ofzo.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: