quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik volgens mij niet checken in de app, dus moet ik thuis ff doen
Maar qua main story dus:Met die L3+R3 ability oa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het me zo gauw niet meer voor de geest halen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar na 2 dagen spelen kun je gewoon nog niet op de helft zijn.
Tenzij je 15 uur per dag speeltPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met die L3+R3 ability oa?
Kan het me zo gauw niet meer voor de geest halen,Misschien zit ik fout, kan ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar na 2 dagen spelen kun je gewoon nog niet op de helft zijn.
Tenzij je 15 uur per dag speelt![]()
Heb gister de eikon challenges behaald, nu enkel de laatste story mission en dan moet die nog een x op moeilijkste stand.. voor de plat. Gelukkig kan je dan wel enkel de hoofdmissies doen, scheelt weermet 57 uur op de teller, das dan 100 procent run
Niet haten op Spyro, Tomba, of croc.quote:
Ik stuur er wel een Bulgaar op afquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:47 schreef Spyrodedraak het volgende:
gex had ik minder mee, heb wel 1 deel daarvan thuis maar die kan mij gestolen worden
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met die L3+R3 ability oa?
Kan het me zo gauw niet meer voor de geest halen,Ja, die eerste keer L3+R3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar na 2 dagen spelen kun je gewoon nog niet op de helft zijn.
Tenzij je 15 uur per dag speelt
Leek me ook al niet idd
Schrok al.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik had 67 uur op de teller.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:44 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Misschien zit ik fout, kan ook nog![]()
Heb gister de eikon challenges behaald, nu enkel de laatste story mission en dan moet die nog een x op moeilijkste stand.. voor de plat. Gelukkig kan je dan wel enkel de hoofdmissies doen, scheelt weermet 57 uur op de teller, das dan 100 procent run
Dan ben je idd nog laaaaaaaaaang niet op de helftquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die eerste keer L3+R3.
Leek me ook al niet idd
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan ben je idd nog laaaaaaaaaang niet op de helft
Toch gek dat er 10 uur verschil in zit.. of heb jij alle cutscenes gekeken van de sidemissions?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had 67 uur op de teller.
Lang niet alle Hunt Board dinges gedaan, wel alle sidequest gedaan tot aan de eindmissie.
Toen kwamen er opeens een heleboel extra sidequests bij over de hele map, daar had ik echt geen zin in.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:53 schreef StateOfMind het volgende:
Hoho Spyro zei dat he, dat je op de helft was, niet ik
Best leuk spel. Genoten van paar van die missies. Na een tijdje wel beetje steeds het zelfde. Maar wel leukquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:28 schreef Questular het volgende:
Sniper Elite 5 in de playstation plus extra gamelijst. Kan niet wachten om die co-op te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:46 schreef Ang3l het volgende:
Gister weer aan de FFXVI gezeten.
Nu bij...Je hebt nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik?
Die heb ik tot vrij laat in de game nog gebruikt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik?
Die heb ik tot vrij laat in de game nog gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]En je hebt me ingehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |