SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Kans is klein, gezien Centurion niet bepaald high end is, of een merk voor liefhebbers is.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:42 schreef Modus het volgende:
Geen idee of iemand dat weet maar:
volgens hun site heeft Centurion nu geen dealers meer in NL. Is kopen dan echt onmogelijk zonder fysiek naar DE te gaan, of zijn er in NL nog wel wat liefhebberszaakjes te vinden die alsnog wel wat voor je willen/kunnen regelen?
Al geprobeerd je achterderailleur te indexeren (of micro-adjust-en in het geval van elektronisch schakelen)?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:49 schreef StevenHyde het volgende:
Gisteren na werk nog ff lekker een rondje rondgefietst. Effe het hoofd leegmaken.
Wat me wel opvalt is dat 1 tandwiel achter de ketting soms doorschiet. Is zeker geen 1 duidelijke reden voor? Tandwielen zijn nog vrij nieuw.
toevallig de versnelling waar je het meeste in fiets?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:49 schreef StevenHyde het volgende:
Gisteren na werk nog ff lekker een rondje rondgefietst. Effe het hoofd leegmaken.
Wat me wel opvalt is dat 1 tandwiel achter de ketting soms doorschiet. Is zeker geen 1 duidelijke reden voor? Tandwielen zijn nog vrij nieuw.
Nou ja wellicht als je als koper bereid bent dan alle bijkomende kosten ook te vergoeden, maar ik snap het punt.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:51 schreef dop het volgende:
[..]
Kans is klein, gezien Centurion niet bepaald high end is, of een merk voor liefhebbers is.
Denk dat je als fietsenmaker er geen boterham aan zou kunnen verdienen als je het zelf moet gaan importeren.
Volgens mij doen ze dat officieel niet meer. Vorig jaar werden er nog wel ergens officieus tabellen gepubliceerd waaruit ik kon afleiden dat ik goud had, maar op het certificaat zelf staat het niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:40 schreef Fretwork het volgende:
Mocht iemand ergens iets vinden over goud/zilver tijden nu we via de Croix de Fer en Mollard gaan, zet het aub even hier neer voor de Marmotters onder ons.
Ook benieuwd of ze inderdaad Croix-de-Fer naar Belleville geneutraliseerd maken zoals ze zeggen, of dat een Fransman dat vergeten is weg te halen
Ja snap ik, ik ga even denken wat ik representatief vind voor mezelf. Hard getraind en wil er wel met een doel ingaan. Uitrijden is geen doel op zich op dit momentquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat officieel niet meer. Vorig jaar werden er nog wel ergens officieus tabellen gepubliceerd waaruit ik kon afleiden dat ik goud had, maar op het certificaat zelf staat het niet.
Als je de routes om en om in BestBikeSplit plot kan je de schemas nog wel aanpassen, maar inderdaad hier lag ook alles al klaarquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:48 schreef Gripper het volgende:
Had het er net nog met Patroon over, we hadden allerlei mooie schemaatjes met richttijden, kan allemaal overboord. Ik ga nu alleen nog maar een sticker op de stuurpen plakken met RMJK#
Het is echt super mul overal. Afgelopen weekend nog m’n vaste gravelrondje Drenthe gedaan en ik heb meerdere paden overgeslagen ivm te mul.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
Komende zaterdag rijd ik Bartje200, mn eerste MTB cyclo. Paden zijn wel echt gortdroog en veel mulzand dus zal wel zwaar worden.
Rijden er toevallig nog meer van hier mee?
46 minuten extra?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als je de routes om en om in BestBikeSplit plot kan je de schemas nog wel aanpassen, maar inderdaad hier lag ook alles al klaar
Ter referentie: ik zou na 4:00 bovenop de Telegraphe zijn, en dat is nu 4:46.
Hij pacet hem ook wel iets anders, maar zeg 500hm meer met een gemiddelde VAM van 800-1000 denk ik, plus überhaupt wat kilometers erbij.quote:
Toch ook maar even grotere bidons besteld, stuk tussen CdF en Valloire is behoorlijk lang. Al zit er een normale kraan is ergens onderaan de Telegraphe.quote:
Waarom geen gamelbak?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Toch ook maar even grotere bidons besteld, stuk tussen CdF en Valloire is behoorlijk lang. Al zit er een normale kraan is ergens onderaan de Telegraphe.
Doe eens ff normaal, t is een cyclo, geen MTB tochtquote:
Piepende wielrenner emoties.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal, t is een cyclo, geen MTB tocht![]()
Als het 30 graden is worden overal extra waterpunten ingericht, geen enkele noodzaak om dan voor meer dan een uur zelf water mee te gaan sjouwen
Ik heb mn rug liever vrij, los van dat het een cyclo is, 950ml is al geen poremquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Piepende wielrenner emoties.
Een gamelbak is ideaal, je drink veel vaker en makkelijker, kun kleine dingen meenemen.
En een kleintje voel je niet eens, (huehue)
Teveel last van rug, dus sla voor het eerst over. Heb nog wel een startnummer voor wedstrijdvak in de aanbieding 😉quote:Op maandag 12 juni 2023 20:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
Komende zaterdag rijd ik Bartje200, mn eerste MTB cyclo. Paden zijn wel echt gortdroog en veel mulzand dus zal wel zwaar worden.
Met 36/30 ga je bij 60rpm 9.12km/U en bij 70rpm 10.6km/uquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Even een vraag aan de experts aangezien ik een beetje aan het twijfelen word gebracht.
Over 1.5 week ga ik dus de Marmotte fietsen. Ik heb een verzet van 36 voor en achter van 30. Niet een extreem bergverzet dus. Echter, vorig jaar ging de Trois Ballon daarmee eigenlijk wel prima en ook de Planche kwam ik daarmee na 170km en 3500 hm’s nog steeds redelijk omhoog.
Nu is er iemand (die al de Marmotte heeft gefietst en nu weer gaat fietsen) die zegt dat ik het heel zwaar ga krijgen op de Marmotte. Ik twijfel dus of ik toch niet even een andere cassette moet halen.
Aan de andere kant wil ik het mezelf ook niet te makkelijk maken met een superlicht verzet (als je lichter kunt schakelen, doe je dat namelijk ook). Daarnaast houd ik wel van een beetje stoempen. Met een cadans van 60-70 omhoog vind ik geen ramp.
Wat zouden jullie doen? Overigens ben ik 78kg met een relatief laag FTP vergeleken met de meesten hier (ik zit op ~260/270), maar tijd is voor mij van ondergeschikt belang. Heb wel aardig wat kilometers gefietst voor mijn doen dit jaar (3600) dus conditioneel zit het wel goed.
Je bedoelt dat je niet zomaar een cassette kunt vervangen zonder ketting ook te vervangen? Fiets is overigens 1 jaar oud, ik denk zo’n 5000km op gefietst.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:12 schreef Fretwork het volgende:
MAAAR: bedenk wel dat je dit niet moet doen als alles al lekker op elkaar ingesleten is. Dat is vragen om problemen.
Ooooh, dan zullen je voorbladen nog wel okay zijn. In dat geval zou ik verwachten dat je het redt met cassette+ketting.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet zomaar een cassette kunt vervangen zonder ketting ook te vervangen? Fiets is overigens 1 jaar oud, ik denk zo’n 5000km op gefietst.
Dus de cassette halen en meenemen naar Frankrijk en die monteren als donderdag/vrijdag voor de Marmotte blijkt dat het lastig wordt is geen optie volgens jou? Of dan een cassette én een nieuwe ketting meenemen?
Ja het zal wel een zware editie worden. Heb van de week nog een stuk van Gieten gereden en bij het Hemelriekje is het ook één en al mulzand.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het is echt super mul overal. Afgelopen weekend nog m’n vaste gravelrondje Drenthe gedaan en ik heb meerdere paden overgeslagen ivm te mul.
Aah jammer, beterschap! Heb je toevallig ook nog een idee wat ze de vorige edities qua eten/drinken bij de stops hadden?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:33 schreef Yankee het volgende:
[..]
Teveel last van rug, dus sla voor het eerst over. Heb nog wel een startnummer voor wedstrijdvak in de aanbieding 😉
Sportdrank, water, bananen, stroopwafels, droge worst, winegums, krentenbollen o.a. Kortom meer dan genoeg en is prima geregeld!quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja het zal wel een zware editie worden. Heb van de week nog een stuk van Gieten gereden en bij het Hemelriekje is het ook één en al mulzand.
[..]
Aah jammer, beterschap! Heb je toevallig ook nog een idee wat ze de vorige edities qua eten/drinken bij de stops hadden?
Droge worst vanwege het zout?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:28 schreef Yankee het volgende:
[..]
Sportdrank, water, bananen, stroopwafels, droge worst, winegums, krentenbollen o.a. Kortom meer dan genoeg en is prima geregeld!
Veel plezier zaterdag, is een mooie uitdaging!
Geen idee, ik heb het nog nooit gepakt. Volgens mij komt dit bij een van de bedenkers van de bartje200 en drenthe200 vandaanquote:
Het lijkt mij vrij vet en wat zwaar op de maag liggen voor een fiets/mountainbike-tocht.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:57 schreef Yankee het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog nooit gepakt. Volgens mij komt dit bij een van de bedenkers van de bartje200 en drenthe200 vandaan
2 grote bidons is een nobrainer. Die extra 500ml aan water maak je al goed als je 1x minder hoeft te stoppen vs kleine bidons.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal, t is een cyclo, geen MTB tocht![]()
Als het 30 graden is worden overal extra waterpunten ingericht, geen enkele noodzaak om dan voor meer dan een uur zelf water mee te gaan sjouwen
Wat was bij de oude route je richttijd? Als dat 7:15 ofzo was incl afdaling Glandon ben ik wel benieuwd naar je nieuwe schema.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij pacet hem ook wel iets anders, maar zeg 500hm meer met een gemiddelde VAM van 800-1000 denk ik, plus überhaupt wat kilometers erbij.
Mijn pacing plan trekt er nu 10 watt af op de eerste klimmen, dus daar zit ook wat vertraging in.
2,5km extra a 5-6% op de Croix de Fer, 6km extra op de Mollard a 6,8% en dat pukkeltje onderaan Le Bochet.
Overigens vindt Komoot het 5880m nu
Haha nee joh, heb meer een bouw voor kasseien. 8:04 inclusief afdalingquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat was bij de oude route je richttijd? Als dat 7:15 ofzo was incl afdaling Glandon ben ik wel benieuwd naar je nieuwe schema.
Jep. Maar een stukje droge worst is wel chill, wanneer je de hele dag zoete meuk eet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:57 schreef Yankee het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog nooit gepakt. Volgens mij komt dit bij een van de bedenkers van de bartje200 en drenthe200 vandaan
Ik rij altijd in de bergen met 36-28, maar ga voor de Marmotte de 34 weer eens monteren. Het zorgt ervoor dat ik de ketting iets meer naar het midden van de cassette kan hebben en mocht het echt vervelend worden dan kan ik altijd nog lichter schakelen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met 36/30 ga je bij 60rpm 9.12km/U en bij 70rpm 10.6km/u
De vraag is, ga je dat kunnen trappen op de klimmen (steilere stukken iets harder dan de vlakkere stukken).
Volgens mij moet je op 12%, met een fiets van 9kg en een gewicht van 82 (incl kleding, Garmin, water, eten, telefoon, spares) al 300w trappen om 9.1km/u te gaan.
Als je op die stukken 50rpm zou trappen (staan of whatever) dan is het 250watt.
MAAAR: bedenk wel dat je dit niet moet doen als alles al lekker op elkaar ingesleten is. Dat is vragen om problemen.
Dat is inderdaad goddelijk. Sowieso is droge worst heerlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jep. Maar een stukje droge worst is wel chill, wanneer je de hele dag zoete meuk eet.
Ik vind dat accent van misspatty echt drie keer niets. Als ze stil was geweest was het wel een fraai filmpje geweest.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:31 schreef Patroon het volgende:
Wat vinden jullie? Ik vind een gewone zonnebril op een racefiets echt niet kunne...
https://dailybuzz.nl/medi(...)nnen_web_wm.mp4?id=0
Nou ben ik niet vies van mooie vrouwen en tieten maar dit vind ik dan weer een onsmakelijk exemplaar.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:31 schreef Patroon het volgende:
Wat vinden jullie? Ik vind een gewone zonnebril op een racefiets echt niet kunne...
Welke 2 cols waren dit?quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:31 schreef Patroon het volgende:
Jij was toch bezig om een fiets te verkopen?quote:
Oh ja dankje, ik keek zelf ook al vaak op die site maar geen idee of dat liep en wat de kosten waren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij was toch bezig om een fiets te verkopen?
Ik heb de mijne nu verkocht via buycycle (https://buycycle.com/nl). Ik was het gezeik op Marktplaats zat met mensen die bieden en daarna niet meer reageren, of smoesjes zoeken om de fiets niet te hoeven kopen of er iets van de prijs af te krijgen.
Degene die de mijne gekocht heeft, heeft ervoor gekozen om 150 euro extra te betalen om de fiets te laten versturen (en de doos om te versturen wordt ook via die site geregeld), dus ook geen gezeik met mensen aan huis.
Al met al een positieve ervaring daar dus mee. En de prijs die ik nu gekregen heb is ook nog hoger dan op Marktplaats.
Het bereik is een stuk groter want de fiets wordt in heel Europa aangeboden. In Nederland zijn we verwend wat dat betreft en is de markt op zich redelijk verzadigd en dus zijn de prijzen hier lager dan elders.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:16 schreef Z het volgende:
De prijzen lijken wel extreem hoog op die site. Of er staan vooral dure fietsen op. Dat kan ook.
Je betaalt 2,5% van het bedrag waar je de fiets voor verkoopt. De verzendkosten komen volledig voor rekening van de koper.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ja dankje, ik keek zelf ook al vaak op die site maar geen idee of dat liep en wat de kosten waren.
Mijn fiets heb ik vorige week verkocht via MP na veel gezeur en te weinig geld gekregen, maar was het zat. Dag erna wel gelijk een nieuwe gekocht
Wat is eigenlijk het nadeel van het jezelf makkelijk maken. Het gaat er toch om dat je kan fietsen in de versnelling waarbij je je vermogen het beste kwijt kan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Aan de andere kant wil ik het mezelf ook niet te makkelijk maken met een superlicht verzet (als je lichter kunt schakelen, doe je dat namelijk ook). Daarnaast houd ik wel van een beetje stoempen. Met een cadans van 60-70 omhoog vind ik geen ramp.
Klopt, en dat is volgens mij toch met een lagere cadans.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:42 schreef Coppi het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nadeel van het jezelf makkelijk maken. Het gaat er toch om dat je kan fietsen in de versnelling waarbij je je vermogen het beste kwijt kan?
Volgens mij is dit de beste samenvatting.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij is een lagere cadans inderdaad het meest 'efficient', maar bij een lange rit gaat spiervermoeidheid ook spelen. Hogere cadans is hogere hartslag (iets meer energieverbruik) maar minder kracht, lagere cadans het omgekeerde, kan dus tijdens een lange rit wel meer risico op spierkramp of spiervermoeidheid opleveren.
Frank van den Broecke deed alles op buitenblad.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de beste samenvatting.
Conclusie: op de 30 zetten en niet meer schakelen.
Dan is dat logisch, al zullen er vast grenzen zijn aan hoe laag te laag is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt, en dat is volgens mij toch met een lagere cadans.
Klinkt als een goede uitleg. Ik vroeg mij altijd al af waarom je bij de profs nog zulke cadansverschillen ziet. De ideale balans tussen spiervermoeidheid en energiegebruik zal verschillen tussen de profs.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij is een lagere cadans inderdaad het meest 'efficient', maar bij een lange rit gaat spiervermoeidheid ook spelen. Hogere cadans is hogere hartslag (iets meer energieverbruik) maar minder kracht, lagere cadans het omgekeerde, kan dus tijdens een lange rit wel meer risico op spierkramp of spiervermoeidheid opleveren.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Na 3 uur veel klimmen met 75-80 voel ik me spieren ook wel hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Overigens blijkt ook uit onderzoek dat veel amateurs toch te licht trappen. Maar inderdaad moet je voorkomen dat je heel lang zware vermogens met een cadans van 60 trapt. Dan zijn je spieren er snel klaar mee.
Dat is ook wel per persoon verschillend, je kunt ook trainen op klimmen met lage(te) cadans.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Overigens blijkt ook uit onderzoek dat veel amateurs toch te licht trappen. Maar inderdaad moet je voorkomen dat je heel lang zware vermogens met een cadans van 60 trapt. Dan zijn je spieren er snel klaar mee.
Wat voor vest zoek je? Als in, voor welk weer/scenarios?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:13 schreef Soldier2000 het volgende:
Iemand ervaring met de MAAP Draft Team Vest (125 euro) of Prime vest (205 euro)?
MAAP geeft vandaag en morgen 10% korting, vandaar.
Er is ook nog een Prime vest van de oude collectie in de sale, maar die is er alleen nog maar in maat XL, ik denk niet dat je die fatsoenlijk kunt laten innemen voor een zeer betaalbare prijs?
Hoe ging het? Lekker stoffig?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het doel is om langer met koudere temperaturen in een jersey te kunnen doorfietsen. En dan natuurlijk de optie om ze handig open te ritsen als het te warm begint te worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat voor vest zoek je? Als in, voor welk weer/scenarios?
Volgens strava is hij gefinished.quote:
Ja erg zwaar! Net onder de 9 uur gefinisht maar vooral lekker gereden. Waren een paar stroken waar bijna iedereen moest lopen door het zand maar verder was het qua parcour wel aardig te doen. Wel heel stoffig inderdaad! Zat helemaal onder het zand/stof (zie foto op Strava)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja erg zwaar! Net onder de 9 uur gefinisht maar vooral lekker gereden. Waren een paar stroken waar bijna iedereen moest lopen door het zand maar verder was het qua parcour wel aardig te doen. Wel heel stoffig inderdaad! Zat helemaal onder het zand/stof (zie foto op Strava)Klasse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ik heb nu nog overal spd pedalen opzitten, omdat mijn eerste (sport)fiets een mountainbike was. Ik zit er wel over na te denken om een keer naar andere pedalen over te schakelen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke pedalen prefereren jullie?
En welk zadel?
Pedalen met SPD-Sl , 105 of Ultegraquote:Op zondag 18 juni 2023 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
En welk zadel?
Heb ook spd-sl gekocht.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pedalen met SPD-Sl , 105 of Ultegra
Specialized Power Arc voor de dijenkletsers van me
Ik heb Look Keo omdat de FM dat er op mn eerste fiets toen op heeft gezet. Zadel heb ik niet echt een voorkeur, heb nu 4 fietsen met verschillend zadels gehad en nergens niet lekker op gefietst.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
En welk zadel?
Pedalen SPDquote:Op zondag 18 juni 2023 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
En welk zadel?
Pedalen snap ik nog dat je deze vraag stelt, maar wat schiet je op met de vraag over het zadel? Dat is toch super persoonlijk?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
En welk zadel?
Dit inderdaad, ik heb een Fizik Aliante gehad op mn Canyon en ik vond het echt verschrikkelijk. Terwijl Dop er ook op fietstquote:Op maandag 19 juni 2023 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Pedalen snap ik nog dat je deze vraag stelt, maar wat schiet je op met de vraag over het zadel? Dat is toch super persoonlijk?
Zadel breedte en manier van zitten (houding) is bepalend.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik heb een Fizik Aliante gehad op mn Canyon en ik vond het echt verschrikkelijk. Terwijl Dop er ook op fietst
Gewoon benieuwd, ik heb er nl al een maar kan zijn dat ik m omruil nog.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Pedalen snap ik nog dat je deze vraag stelt, maar wat schiet je op met de vraag over het zadel? Dat is toch super persoonlijk?
Mijn Power Arc is kort en met een gleuf, zit voor mij dus heel lekkerquote:Op maandag 19 juni 2023 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd, ik heb er nl al een maar kan zijn dat ik m omruil nog.
Was mijn fijne harde zadel op de gravel vergeten om te ruilen. En op de nieuwe Orca zat een verschrikkelijk Orbea zadel.
Dus moest weer eens wat kopen.
Tegenwoordig zie je veel meer zadels die veel korter zijn. Zoals de Superflow van Sella Italia.
Benieuwd of daar nog ervaringen over zijn.
Superflow heb ik heel even geprobeerd (de smalle variant), maar daar schoof ik te veel overheen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd, ik heb er nl al een maar kan zijn dat ik m omruil nog.
Was mijn fijne harde zadel op de gravel vergeten om te ruilen. En op de nieuwe Orca zat een verschrikkelijk Orbea zadel.
Dus moest weer eens wat kopen.
Tegenwoordig zie je veel meer zadels die veel korter zijn. Zoals de Superflow van Sella Italia.
Benieuwd of daar nog ervaringen over zijn.
Je balzak komt nu onder de gleuf?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mijn Power Arc is kort en met een gleuf, zit voor mij dus heel lekker
Mensen met trappersquote:
Snap er allemaal niks meer van maar ga wel gewoon die gele pijlen volgen en als er aan het eind iemand met een megafoon roept "et bienvenue, formidale prestation Monsieur Gripper" dan stop ik met trappen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:48 schreef Fretwork het volgende:
Voor wat het waard is, toch een geneutraliseerde afdaling op de Mollard voor de Marmotters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |