Oh, je wist nog niet dat Rutte ook een reptilian is.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En weer in de VS, wat is er verdomme mis met Nederland denk je dan?
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij promenade. Vragen om humor maar een kotsemmer voorgeschoteld krijgen.
Maar veel Ajacieden zijn wel ziedend ja
Promenade is echt walgelijk, ja. Hoe trekt zoiets kijkers.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij promenade. Vragen om humor maar een kotsemmer voorgeschoteld krijgen.
Ik gun hem deze kans, hij heeft het erg goed gedaan afgelopen seizoen. @Pisces29 probeert hier gewoon een beetje te stoken.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezus wat is dat kut. Dat er mensen daar naar kijken. @Slobeendquote:Op maandag 12 juni 2023 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachen,gieren,brullen.
@:slobeend
Waarschijnlijk op dezelfde manier als de Lama's, @GGMM kan je hier meer over vertellen.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Promenade is echt walgelijk, ja. Hoe trekt zoiets kijkers.
Was toch de tekst van die promenade man? (Geen zin om zijn naam op te zoeken)quote:Op maandag 12 juni 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Promenade is echt walgelijk, ja. Hoe trekt zoiets kijkers.
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachen,gieren,brullen.
Nee dat zou ik nooit doen, Niels.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun hem deze kans, hij heeft het erg goed gedaan afgelopen seizoen. @:pisces29 probeert hier gewoon een beetje te stoken.
Soww die is dik dat wist ik geeneens.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachen,gieren,brullen.
Oh dat wist ik niet. Vond hem nu wel grappig.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was toch de tekst van die promenade man? (Geen zin om zijn naam op te zoeken)
Zag het toevallig ook net voorbij komen vandaar.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Vond hem nu wel grappig.
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nooit doen, Niels.
Hij heeft het meer dan goed gedaan, maar Ajax zoekt het graag binnen de ring. Toch.
Waarom Pep niet gebeld met een tas geld?
Ach, wat is het verschil.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nooit doen, Niels.
Hij heeft het meer dan goed gedaan, maar Ajax zoekt het graag binnen de ring. Toch.
Waarom Pep niet gebeld met een tas geld?
Nelis countert mokerhard. (Tenminste, dat vindt hij)quote:Op maandag 12 juni 2023 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch valt je aan in de Sparta-reeks wat is het eerste gevoel bij jou?
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch valt je aan in de Sparta-reeks wat is het eerste gevoel bij jou?
Wie is de ontwerper van deze?quote:
Geen flauw idee, hij bestaat al wel heel erg lang.quote:
Ik ben zo slecht in die woordle met 4 woorden. Had gewoon alle letters van het eerste woord maar zag het gewoon nietquote:
We willen je score zien, LR.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in die woordle met 4 woorden. Had gewoon alle letters van het eerste woord maar zag het gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |