Ook zo'n gezellig hooikoortsdagje? Of is het voor jou meer de warmte / zon ?quote:
De hooikoorts is in de ochtend het ergst. Ergens halverwege de ochtend doet mijn antihistamine het wel. Van de warmte had ik vooral gisterenochtend echt ENORM last. Maar toen was ik natuurlijk ook al 3 dagen buiten en dan is er echt geen ontsnappen aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook zo'n gezellig hooikoortsdagje? Of is het voor jou meer de warmte / zon ?
Om 8.00 uur vanmorgen kwamen de blaadjes hier wel massaal uit de lucht vallen.quote:
Lekker hoorquote:Op maandag 12 juni 2023 15:47 schreef Blues het volgende:
Even een versnapering tijdens werk... (gazpacho door g gemaakt)![]()
[ afbeelding ]
Yeahquote:
Meh, waardeloos. Heb je al eens overwogen je antihistamine voor het slapen te nemen?quote:Op maandag 12 juni 2023 15:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De hooikoorts is in de ochtend het ergst. Ergens halverwege de ochtend doet mijn antihistamine het wel. Van de warmte had ik vooral gisterenochtend echt ENORM last. Maar toen was ik natuurlijk ook al 3 dagen buiten en dan is er echt geen ontsnappen aan.
Denk dat ik vandaag vooral van alles last hebTemperatuur daalt geloof ik wel, de komende tijd, toch?
Zo lang ik niet buiten kom, heb ik er relatief weinig last van.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De hooikoorts is in de ochtend het ergst. Ergens halverwege de ochtend doet mijn antihistamine het wel. Van de warmte had ik vooral gisterenochtend echt ENORM last. Maar toen was ik natuurlijk ook al 3 dagen buiten en dan is er echt geen ontsnappen aan.
Denk dat ik vandaag vooral van alles last hebTemperatuur daalt geloof ik wel, de komende tijd, toch?
Dan heb ik in de avonden lastquote:Op maandag 12 juni 2023 15:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meh, waardeloos. Heb je al eens overwogen je antihistamine voor het slapen te nemen?
Ja dalende tendens naar het weekend toe en dan weer iets omhoog op die maandag.
Maar binnen is het benauwdquote:Op maandag 12 juni 2023 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ik niet buiten kom, heb ik er relatief weinig last van.
Gisteren een half uur op een terras gezeten, ver weg van de populieren en hun pluizen en toch kon ik daarna alleen met een blindenstok de auto terugvinden...
Ahja ik doe ceterizine savonds en een andere sochtends. En oogdruppels.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan heb ik in de avonden lastIn de avonden doe ik wel dingen, iit als ik net wakker ben.
Morgen is soberso alles beter want dan ben ik niet meer helemaal naar de getver.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja ik doe ceterizine savonds en een andere sochtends. En oogdruppels.
En mn collega (een praktiserend arts en zelf ook patient) adviseerde nu ik met mn motorhelm open rijdend sochtends nogal wat pollen naar binnen werk om ook een neusspray erbij te pakken..
Ja? Vind je? Ik vind eigenlijk 6:20 als mijn wekker gaat prima tijd om nog naar de getver te zijn ....quote:Op maandag 12 juni 2023 16:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen is soberso alles beter want dan ben ik niet meer helemaal naar de getver.
Het is hier binnen in mijn kamer onder het platte dak 31.1 graden.quote:
Ik heb al ruim 40 jaar alles geslikt, gesnoven, gedruppeld en geïnjecteerd wat er voorhanden was.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:04 schreef AnneX het volgende:
Wat een narigheid zeg van die allergieën![]()
En al die middeltjes om het tegen te gaan.
Maakt dat het minder erg? Beter te verdragen? Pfff.
Veel plezierquote:Op maandag 12 juni 2023 15:08 schreef Candaasje het volgende:
Onderweg naar Corsica![]()
Of nouja, eerst Zwitserland, morgenavond pas met de boot dus we kunnen rustig aan doen.
Vriendin woont nu in ons huis, samen met haar kat en ze past op de konijnen. Dat is wel een fijn idee la.
Ik denk dat hier morgen alles wel beter is ja.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja? Vind je? Ik vind eigenlijk 6:20 als mijn wekker gaat prima tijd om nog naar de getver te zijn ....
Lekker dan.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:09 schreef Troel het volgende:
Zo. Terug in het land der fatsoenlijk internet.
En aan t wachten in het ziekenhuis bij oogheelkunde met mijn pa. 10 jaar geleden netvliesloslating op vakantie, nu gelukkig gewoon thuis. Maar druk druk om alle ballen hoog te houden, want ma houdt zich bezig met de pups.
Hier is het 25 in de woonkamer waar ik zit te werken met zo'n aircooldinges waar ijskoud water en vrieselementjes in gaanquote:Op maandag 12 juni 2023 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier binnen in mijn kamer onder het platte dak 31.1 graden.
De ventilator staat aan, fles water bij de hand en daar red ik het wel mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |