Oh dan heb ik 2 dingen door elkaar gehaald. Dan heet de salade wat anders. En dat is idd het dessert, ook erg lekkerquote:Op zondag 11 juni 2023 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, wat is nammoura salade? Zoekmachine zegt dat het een dessert met semolina is.
Oh was je weer op kamp met kinderen of zo? Helemaal gemist! Hoe was/is het?quote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik 2 dingen door elkaar gehaald. Dan heet de salade wat anders. En dat is idd het dessert, ook erg lekker
De salade heet fattoush.
* Tele6 heeft duidelijk een week niet in eigen bedje geslapen
Fattoush is inderdaad zo lekkerquote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik 2 dingen door elkaar gehaald. Dan heet de salade wat anders. En dat is idd het dessert, ook erg lekker
De salade heet fattoush.
Jup, weekje met middelbare scholieren in kampeerboerderij. Is gezellig en het koken voor de hele groep lukt erg goed.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh was je weer op kamp met kinderen of zo? Helemaal gemist! Hoe was/is het?
Leuk!quote:Op zondag 11 juni 2023 22:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup, weekje met middelbare scholieren in kampeerboerderij. Is gezellig en het koken voor de hele groep lukt erg goed.
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De salade heet fattoush.
Gaje wel naar de uitvaart?quote:
We moeten nu minstens 5 miljoen bezuinigen in een speciale Operation (kost ook weer geld, zo'n naam verzinnen)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:47 schreef Isabeau het volgende:
(...)
Alhoewel, ze gaan voor 60 miljoen (zal dus wel minstens 70 worden) verbouwen en moest direct aan Bluezz' hospitaal denken en de problemen die het kreeg door te dure verbouwingen.
Jij had volgens mij een heel gaaf weekend.quote:
Gecondoleerd.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze vriend is zojuist overledenHij heeft het nog 4,5 dag volgehouden, lekker eigenwijs.
De tranen zijn al een dag of wat op. Het is ook gewoon beter zo. Nou kan zijn vrouw ook verder met haar leven. Hij leek niet te lijden maar zijn omgeving des te meer.
Zelfhelend vermogen van ons lichaamquote:Op maandag 12 juni 2023 08:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Jij had volgens mij een heel gaaf weekend.
Gisteren maar 2x 2 paracetamol gehad. Ga dat vandaag ook proberen. Wat een verschil met een week geleden toen 8 paracetamol en 3 tramadol bijna niets deden.
Ga zo even wat strijkwerk wegwerken zolang het nog te doen is
OMG been there done thatquote:Op maandag 12 juni 2023 07:40 schreef Isabeau het volgende:
Iemand wees me ietwat stalkerig op een oud topic en daar stond dit ook in:
[..]
We moeten nu minstens 5 miljoen bezuinigen in een speciale Operation (kost ook weer geld, zo'n naam verzinnen)
Gewoon een document open zetten en erin typen wat in je op komt ?quote:Op maandag 12 juni 2023 08:40 schreef Barreltje het volgende:
ik heb ook wel een redelijke maandag ochtend mood..
eens zien of we er nog een goede dag van kunnen maken
Ons High Tech Nieuwe Operatiecentrum is net vorige maand opgeleverd. En ook 1000 andere lopende projectjes en verbouwingen gaande idd. Maar we moeten nu dus ook 5 miljoen extra bezuinigen. Ik zag het al aankomen.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:52 schreef Blues het volgende:
OMG been there done that
En wat heeft mijn ziekenhuissie hiervan geleerd? Ik hoop een hoop
Lees en huiver: https://www.rkz.nl/bouw/
+ de 1000 projectjes die er binnen de muren gaande zijn
Ja dat lijkt een soort herhalende beweging te worden, nu nog versterkt door "Juiste Zorg op de Juiste Plek", waarbij die "juiste plek" op dit moment helemaal de menscapaciteit daar niet voor heeft, maar de inkomsten op de "niet juiste plek" dan wel teruglopen..quote:Op maandag 12 juni 2023 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ons High Tech Nieuwe Operatiecentrum is net vorige maand opgeleverd. En ook 1000 andere lopende projectjes en verbouwingen gaande idd. Maar we moeten nu dus ook 5 miljoen extra bezuinigen. Ik zag het al aankomen.
Yep, we willen in de toekomst mensen meer thuis gaan helpen en begeleiden (je kan ook een infuus van een wijkzuster krijgen ipv een dag in het ziekenhuis liggen), maar dat kost de ziekenhuizen die op veel patiënten ingericht zijn weer geld. En voor een ziekenhuis = hoe meer patiënten hoe meer inkomen.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:59 schreef fietsie het volgende:
Ja dat lijkt een soort herhalende beweging te worden, nu nog versterkt door "Juiste Zorg op de Juiste Plek", waarbij die "juiste plek" op dit moment helemaal de menscapaciteit daar niet voor heeft, maar de inkomsten op de "niet juiste plek" dan wel teruglopen..
Ik ben in gesprek met dezelfde partij als waar jullie dat mee doenquote:Op maandag 12 juni 2023 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, we willen in de toekomst mensen meer thuis gaan helpen en begeleiden (je kan ook een infuus van een wijkzuster krijgen ipv een dag in het ziekenhuis liggen), maar dat kost de ziekenhuizen die op veel patiënten ingericht zijn weer geld. En voor een ziekenhuis = hoe meer patiënten hoe meer inkomen.
En er is ook natuurlijk een overschot aan wijkverpleegkundigenquote:Op maandag 12 juni 2023 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, we willen in de toekomst mensen meer thuis gaan helpen en begeleiden (je kan ook een infuus van een wijkzuster krijgen ipv een dag in het ziekenhuis liggen), maar dat kost de ziekenhuizen die op veel patiënten ingericht zijn weer geld. En voor een ziekenhuis = hoe meer patiënten hoe meer inkomen.
Ook een groot probleem inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2023 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
En er is ook natuurlijk een overschot aan wijkverpleegkundigen
Nee klopt; in het grote plaatje wordt dat beroep ook interessanter als er meer voorzieningen voor deze beroepsgroep komen om het werk flexibel te kunnen doen, en minder behinderd te worden door bv patienten die onslagen worden zonder de juiste thuismedicatie en thuis-voorzieningenquote:Op maandag 12 juni 2023 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En er is ook natuurlijk een overschot aan wijkverpleegkundigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |