Oh dan heb ik 2 dingen door elkaar gehaald. Dan heet de salade wat anders. En dat is idd het dessert, ook erg lekkerquote:Op zondag 11 juni 2023 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, wat is nammoura salade? Zoekmachine zegt dat het een dessert met semolina is.
Oh was je weer op kamp met kinderen of zo? Helemaal gemist! Hoe was/is het?quote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik 2 dingen door elkaar gehaald. Dan heet de salade wat anders. En dat is idd het dessert, ook erg lekker
De salade heet fattoush.
* Tele6 heeft duidelijk een week niet in eigen bedje geslapen
Fattoush is inderdaad zo lekkerquote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik 2 dingen door elkaar gehaald. Dan heet de salade wat anders. En dat is idd het dessert, ook erg lekker
De salade heet fattoush.
Jup, weekje met middelbare scholieren in kampeerboerderij. Is gezellig en het koken voor de hele groep lukt erg goed.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh was je weer op kamp met kinderen of zo? Helemaal gemist! Hoe was/is het?
Leuk!quote:Op zondag 11 juni 2023 22:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup, weekje met middelbare scholieren in kampeerboerderij. Is gezellig en het koken voor de hele groep lukt erg goed.
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De salade heet fattoush.
Gaje wel naar de uitvaart?quote:
We moeten nu minstens 5 miljoen bezuinigen in een speciale Operation (kost ook weer geld, zo'n naam verzinnen)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:47 schreef Isabeau het volgende:
(...)
Alhoewel, ze gaan voor 60 miljoen (zal dus wel minstens 70 worden) verbouwen en moest direct aan Bluezz' hospitaal denken en de problemen die het kreeg door te dure verbouwingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |