Waar in het zuiden wil je heen dan?quote:Op zondag 11 juni 2023 15:29 schreef chufi het volgende:
Ja verkoeling zoeken we deze zomer in het zuiden
Dat weer daar klinkt wel beter jaquote:Op zondag 11 juni 2023 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig met zn allen naar Mario... daar is het koel en regent het
Die heeft ook lekkere chocolaquote:Op zondag 11 juni 2023 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig met zn allen naar Mario... daar is het koel en regent het
quote:Op zondag 11 juni 2023 15:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat smelt hier, voordat je het kan opeten..
Rum kogels maar geen Monjito'squote:
Dat ligt hier dan ook in de koelingquote:Op zondag 11 juni 2023 15:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat smelt hier, voordat je het kan opeten..
Doe maar een glaasje water met ijsblokjes en schijfjes aardbei aubquote:
Het is eindelijk warm hier, niet weggaan nuquote:Op zondag 11 juni 2023 15:29 schreef chufi het volgende:
Ja verkoeling zoeken we deze zomer in het zuiden
Ik doe rustig aan...quote:Op zondag 11 juni 2023 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het is eindelijk warm hier, niet weggaan nu
Dan pak je de kaart erbij.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:38 schreef mario390 het volgende:
maar ik weet helemal niet waar de
city´s zijn
Hier wel.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:38 schreef mario390 het volgende:
maar ik weet helemal niet waar de
city´s zijn
Waarom zo'n prutsteiltjequote:Op zondag 11 juni 2023 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
https://www.ad.nl/video/p(...)ing-in-ijsbad-381520
Hier 31quote:
Kon hij meteen die pijnstillende spray testenquote:Op zondag 11 juni 2023 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
Kom, we doen een leuke 'gimmick' voor de wedstrijd. Lachen voor de fans
ohoh, ze slaan de mascotte het ziekenhuis in
Met Steve McQueen.quote:
Is dat een lokale held?quote:
Okquote:Op zondag 11 juni 2023 17:18 schreef mario390 het volgende:
deutsche schauspieler ganz bekannt
gewezen
JIj hebt zeker aircoquote:
Wat?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:21 schreef mario390 het volgende:
dat gevt het toch niet dat ze als donker was in
le mans vanaf 70s en geregnet heeft dat ze
over 350 gerijden zijn
Zo hard ... dat geloof ik nietquote:Op zondag 11 juni 2023 17:21 schreef mario390 het volgende:
over 350 gerijden zijn
Volgens mij bedoelt hij dat het op LeMans al sinds de jaren 70 altijd heeft geregend en ze nog steeds 350km/u rijden.quote:
Lief doen tegen maily.quote:
Ik snap er ook geen reet vanquote:
Die lui kunnen dat wel Mario, is bij de formulev1 toch ookquote:Op zondag 11 juni 2023 17:21 schreef mario390 het volgende:
over 350 gerijden zijn
Mario zegt dat het toch niet kan dat je in het donker en het geregend heeft je in 70 seconde naar 350 km kan gaan In Le mans uiteraardquote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario zegt dat het toch niet kan dat je in het donker en het geregend heeft je in 70 seconde naar 350 km kan gaan In Le mans uiteraard
Volgend jaar regent het weer en gaan ze 360 km/uquote:
Ja in 1 keer opeens in een hoek van het circuitquote:Op zondag 11 juni 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Was dat gister met al die glijdende auto's?
jaquote:Op zondag 11 juni 2023 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat 1975 barcelona 6 doden
gewezen zijn?
Zag er bizar uit welquote:Op zondag 11 juni 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in 1 keer opeens in een hoek van het circuit
Gekke kwallen kom je op Fok ook nog wel eens tegen.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt
ook een gekke kwal
Die had ik vorige week al gespot bij https://nautiluslive.org/
Holaquote:Op zondag 11 juni 2023 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gekke kwallen kom je op Fok ook nog wel eens tegen.
Middag.quote:
Ik zag er net éénquote:Op zondag 11 juni 2023 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gekke kwallen kom je op Fok ook nog wel eens tegen.
Avond, leuke verjaardag gehad?quote:
Zelfs met normaal weer zeg ik: je bent gekquote:
Dat lijkt me niet gezond met deze temperatuurquote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs met normaal weer zeg ik: je bent gek
Was ook sarcastischquote:Op zondag 11 juni 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet gezond met deze temperatuur
Met veel cadeautjes?quote:
Ik denk dat ik niet eens de voordeur open krijg.quote:
Met dit weer is dat al heel wat iddquote:Op zondag 11 juni 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet eens de voordeur open krijg.
Dan stroomt het vanzelf hierheenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
België en Noord-Frankrijk hebben gewoon onweer en regen
We hebben wind uit het noorden dus neequote:
Dan kom je toch 1000 keer verder dan ikquote:
Nou ja, bij 100 meter houdt het wel op denk ikquote:Op zondag 11 juni 2023 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kom je toch 1000 keer verder dan ik
Huh?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
België en Noord-Frankrijk hebben gewoon onweer en regen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al zo'n 30 jaar elke morgen een uur gek.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs met normaal weer zeg ik: je bent gek
Ik ben gek geboren.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n 30 jaar elke morgen een uur gek.
Jij staat zelfs op de "most wanted" lijst van de GGZ.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben een vliegtuig
En als je het niet gelooft, stap je maar uit
Cool welquote:Op zondag 11 juni 2023 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij staat zelfs op de "most wanted" lijst van de GGZ.
Mochten ze willen dat ik ze die eer zou gunnen om op hun lijst te gaan staanquote:Op zondag 11 juni 2023 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij staat zelfs op de "most wanted" lijst van de GGZ.
Alleen badeenden niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn we stiekem niet allemaal ggz waardig?
Tuurlijk zijn badeenden weer uitgezonderd, maar je zou ook wel iets kunnen zeggen over iemand die super in zijn naam zetquote:
Oei burnquote:Op zondag 11 juni 2023 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn badeenden weer uitgezonderd, maar je zou ook wel iets kunnen zeggen over iemand die super in zijn naam zet
Maar is de ggz ook waardig voor ons?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn we stiekem niet allemaal ggz waardig?
Neuh.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar is de ggz ook waardig voor ons?
Een aantal hebben vannacht hier goed doorgehaald.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen suf van de warmte in zijn of haar stoel aan het hangen?
Plantjes water gegeven. Nu douchen, dan boekje lezen en slapen oidquote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
O had ik moeten weten was er om 1 uur ook al uit doordat een of andere mafklappert om 1 uur nog de muziek knetterhard had staanquote:Op zondag 11 juni 2023 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een aantal hebben vannacht hier goed doorgehaald.
Ik duik er ook zo in een heel kort nachtje gehad.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plantjes water gegeven. Nu douchen, dan boekje lezen en slapen oid
Ik ben gek maar jij spoort niet.quote:
Inderdaad lekker bankhangen en zo het mandje in.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
Lig of beter gezegd ik zit er net in. Ppff warm boven hoor. Slaap lekker voor straks 😘quote:Op zondag 11 juni 2023 22:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad lekker bankhangen en zo het mandje in.
Thanks, jij ook voor straks.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig of beter gezegd ik zit er net in. Ppff warm boven hoor. Slaap lekker voor straks 😘
Ik was al loom bij het opstaan.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Van die warmte word je altijd zo loom op het eind.
Dat zal ik morgen wel hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was al loom bij het opstaan.
Denk maar niet dat je de enige zal zijn.quote:
Echt niet. Er bestaat nog zoiets als gerechtigheidquote:Op zondag 11 juni 2023 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je de enige zal zijn.
Ik heb net een ijsje genomen.quote:
Gelukkig heb ik daar geen gebrek aan.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Aaah dat is lekker. Ik heb nou ook zin in een ijsje![]()
Het is te warm om bouwvakkers te slaan.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:40 schreef tonja het volgende:
Ik kan de boel niet tegen elkaar open zetten omdat er (al 6 weken) een steiger aan de gevel staat.
Had ik al eens gezegd dat ik een sla-de-bouwvakker-dag wil
Het hoeft ook niet nu.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is te warm om bouwvakkers te slaan.
Die bouwvakkers staan er ook niet voor hun plezier, beter een sla-de-aannemer-dag! Dat zijn allemaal oplichters.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:40 schreef tonja het volgende:
Ik kan de boel niet tegen elkaar open zetten omdat er (al 6 weken) een steiger aan de gevel staat.
Had ik al eens gezegd dat ik een sla-de-bouwvakker-dag wil
Ook goed.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die bouwvakkers staan er ook niet voor hun plezier, beter een sla-de-aannemer-dag! Dat zijn allemaal oplichters.
Duitse zetbazen zekerquote:Op zondag 11 juni 2023 23:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die bouwvakkers staan er ook niet voor hun plezier, beter een sla-de-aannemer-dag! Dat zijn allemaal oplichters.
Verf droogt wel snel ja nu!quote:Op zondag 11 juni 2023 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook goed.
Maar hoe lang duurt het om wat fucking kozijnen te schilderen...
Oh je bent er een ?quote:Op maandag 12 juni 2023 00:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zoveel Duitsers ken ik nou ook weer niet
We hebben hier al een nepduitser, één is genoeg.quote:
Jawel, gewoon 1 keer per jaar, groot bierfeest. Niet iets waar op neergekeken wordt, maar als onderdeel van mijn eigen cultuur. Sowieso.quote:Op maandag 12 juni 2023 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een lederhose en een grote pul bier ?
OK op bierfest kan ik me dat wel voorstellen , met zon. ruitjes overhemdquote:Op maandag 12 juni 2023 00:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jawel, gewoon 1 keer per jaar, groot bierfeest. Niet iets waar op neergekeken wordt, maar als onderdeel van mijn eigen cultuur. Sowieso.
Hoezo willen Duitsers dat niet? onderdeel zijn van ........quote:Op maandag 12 juni 2023 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Cultuur, gemeenschap, Europa. Niet onderdeel willen zijn van de grootste gemene deler.
Dat zijn ze toch .. maar ja dat lijken ze zelf nooit te beseffenquote:Op maandag 12 juni 2023 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo willen Duitsers dat niet? onderdeel zijn van ........
Ja, zijn ze heel erg zelfs.quote:Op maandag 12 juni 2023 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch .. maar ja dat lijken ze zelf nooit te beseffen
Ik ben 3 keer op Oktoberfest geweest in München, dat is geweldig! Maar ook de processie gezien in Málaga en met 3 Koningen daar geweest. Ik bedoel; het is geen 1945 meer he, waarom dat cynisme en die behoudendheid tegenover Duitsland? Het is een prachtig land met een prachtige cultuur, met geweldige mensen, ze lijken precies op ons.quote:Op maandag 12 juni 2023 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK op bierfest kan ik me dat wel voorstellen , met zon. ruitjes overhemd
Oh ik heb er geen problemen mee hoor ... was ook ooit in Munchenquote:Op maandag 12 juni 2023 00:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer op Oktoberfest geweest in München, dat is geweldig! Maar ook de processie gezien in Málaga en met 3 Koningen daar geweest. Ik bedoel; het is geen 1945 meer he, waarom dat cynisme en die behoudendheid tegenover Duitsland? Het is een prachtig land met een prachtige cultuur, met geweldige mensen, ze lijken precies op ons.
Veel minder. Maar zeg nou zelf, over alle cultuuruitingen in Nederland wordt toch altijd lacherig gedaan?quote:Op maandag 12 juni 2023 00:28 schreef chufi het volgende:
Denk dat we in Nederland minder cultuur hebben dan in veel andere Europesche landen
Welke dan ?quote:Op maandag 12 juni 2023 00:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Veel minder. Maar zeg nou zelf, over alle cultuuruitingen in Nederland wordt toch altijd lacherig gedaan?
Ik heb dat verkeerd geformuleerd. Wij in Nederland kunnen alleen maar kijken naar Angelsaksische landen, Duitsers zijn daar niet meer bezig, die hebben hun eigen cultuur.quote:Op maandag 12 juni 2023 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo willen Duitsers dat niet? onderdeel zijn van ........
Schuttersfeesten, kermis, carnaval. In Duitsland is dat onderdeel van de cultuur.; Hier is het salonfähig daarop neer te kijken.quote:
Da's gewoon niet waar, we spreken dezelfde taal en we klagen over alles in die taal. Inwoners uit omringende landen weten ook precies te vertellen hoe Nederlanders in elkaar zitten.quote:Op maandag 12 juni 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
Wij hebben geen cultuur, we doe wel zogenaamd veel culturele dingen maar das niet hetzelfde
Ja daar komt het hier meestal op neer ... Oh mmoeten die ook wat ...quote:Op maandag 12 juni 2023 00:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Schuttersfeesten, kermis, carnaval. In Duitsland is dat onderdeel van de cultuur.; Hier is het salonfähig daarop neer te kijken.
Oke, dat klinkt logischer jaquote:Op maandag 12 juni 2023 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb dat verkeerd geformuleerd. Wij in Nederland kunnen alleen maar kijken naar Angelsaksische landen, Duitsers zijn daar niet meer bezig, die hebben hun eigen cultuur.
Er zitten toch ook wel verschillen hoor. Heb een tijdje in een bedrijf gewerkt met een Duitse directie, dan merk je dat snelquote:Op maandag 12 juni 2023 00:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer op Oktoberfest geweest in München, dat is geweldig! Maar ook de processie gezien in Málaga en met 3 Koningen daar geweest. Ik bedoel; het is geen 1945 meer he, waarom dat cynisme en die behoudendheid tegenover Duitsland? Het is een prachtig land met een prachtige cultuur, met geweldige mensen, ze lijken precies op ons.
Jah jongen in het dorp van mijn jeugd wonen 600 mensen, in Málaga 600.000 denk ik. Carnaval in Málaga was echt een feest, maar vooral voor kinderen, de optocht was prachtig. Maar niet te vergelijken met de grote wagens en optochten die door mijn kleine dorpje reden met carnaval. De optocht in Málaga was echt kinderspel.quote:Op maandag 12 juni 2023 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar komt het hier meestal op neer ... Oh mmoeten die ook wat ...
Welk deel van het land woon jij?quote:Op maandag 12 juni 2023 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt logischer ja
Nou moet ik zeggen, hier is die cultuur er ook wel, van schuttersfeesten, kermis, etc.
Ja en waarom weten we niets over dat feestje in jouw dorp en wel over dat feest in Malaga ?quote:Op maandag 12 juni 2023 00:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jah jongen in het dorp van mijn jeugd wonen 600 mensen, in Málaga 600.000 denk ik. Carnaval in Málaga was echt een feest, maar vooral voor kinderen, de optocht was prachtig. Maar niet te vergelijken met de grote wagens en optochten die door mijn kleine dorpje reden met carnaval. De optocht in Málaga was echt kinderspel.
Ik woon sinds niet al te lang in het hele diepe zuiden.quote:
We weten toch ook niks over dat feest in Málaga?quote:Op maandag 12 juni 2023 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en waarom weten we niets over dat feestje in jouw dorp en wel over dat feest in Malaga ?
Heel diep, of een beetje diep?quote:Op maandag 12 juni 2023 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik woon sinds niet al te lang in het hele diepe zuiden.
Ja joh, als André Rieu uit de jordaan kwam, dan was het een nationale held.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:18 schreef chufi het volgende:
veel dingen in Spanje zijn ook wel te volgen op locale kanalen.
Denk dat L1 deze wel uitzendt
[ afbeelding ]
lokaal dan wel te verstaanquote:Op maandag 12 juni 2023 01:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, als André Rieu uit de jordaan kwam, dan was het een nationale held.
Vertel eens, welk verschil heb je gemerkt?quote:Op maandag 12 juni 2023 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zitten toch ook wel verschillen hoor. Heb een tijdje in een bedrijf gewerkt met een Duitse directie, dan merk je dat snel
En verder, Duitsland
Heel diep, laagste punt van de NL kaart bijnaquote:
Het zit hem vooral in omgangsmanieren. Dat is ondertussen ook wel iets bijgetrokken, maar nog steeds.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vertel eens, welk verschil heb je gemerkt?
Nee joh, Dries Roelvink, Tino Martin, daar hebben we in het hele land last van, bleef het maar lokaal...quote:
Dan zit je ook wel in de mooiste omgeving van NL!quote:Op maandag 12 juni 2023 01:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel diep, laagste punt van de NL kaart bijna
Bedoel je dat Duitsland veel hiërarchischer is als het over bedrijfscultuur gaat?quote:Het zit hem vooral in omgangsmanieren. Dat is ondertussen ook wel iets bijgetrokken, maar nog steeds.
Die zijn geinigquote:Op maandag 12 juni 2023 05:06 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn alle vier takkeling, leuk stel hč?quote:Op maandag 12 juni 2023 05:06 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Niet alleen bedrijfscultuur, ook tussen mensen onderling. Het is eerder Sie dan du.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:59 schreef BasEnAad het volgende:
Bedoel je dat Duitsland veel hiërarchischer is als het over bedrijfscultuur gaat?
Wacht maar tot die in je tuin landt en het luik opengaat…quote:Op zondag 11 juni 2023 19:06 schreef Lovely het volgende:
Ziet er wel mooi uit zeg
https://www.nu.nl/300914/(...)p-als-parelmoer.html
Nou gezellig, kunnen ze een kopje koffie krijgen, als ze dat lusten hahaquote:Op maandag 12 juni 2023 09:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wacht maar tot die in je tuin landt en het luik opengaat…
Ja heel grappigquote:Op maandag 12 juni 2023 06:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze zijn alle vier takkeling, leuk stel hč?
Beter?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:59 schreef pullup het volgende:
Beter
https://nos.nl/artikel/24(...)lusconi-86-overleden
Gewoon dikke crimineelquote:
quote:
Had hij daar niet een aparte hel voor?quote:
Wellicht denkt hij over een nog wat ergerequote:Op maandag 12 juni 2023 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had hij daar niet een aparte hel voor?
Hmmmmmm,quote:Op maandag 12 juni 2023 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht denkt hij over een nog wat ergere
Als hij nog leefde was hij nu wel met de tiende cirkel aangekomenquote:Op maandag 12 juni 2023 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmmmm,
Dante is pas 702 jaar dood. Zou dat opschieten dat denken?
Zal iemand hem missen?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:59 schreef pullup het volgende:
Beter
https://nos.nl/artikel/24(...)lusconi-86-overleden
Hier ook, ik heb koffie maar eigenlijk vind ik het niet eens lekker met deze warmte.quote:
Dat herken ik wel. Smaakt toch net iets minder danquote:Op maandag 12 juni 2023 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb koffie maar eigenlijk vind ik het niet eens lekker met deze warmte.
Ik wil je er wel inschoppen en de brandslang op je richten.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:53 schreef maily het volgende:
[..]
Zo heerlijk in de regen in een boom hangen
Dat is weer het andere uiterstequote:Op maandag 12 juni 2023 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil je er wel inschoppen en de brandslang op je richten.
Ik hou niet van halve maatregelen.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou niet van halve maatregelen.
Nee stond geen bolk, stond iets wat voor JAA wasquote:
Ik heb ook nog goede punten gezienquote:
Dat mag ik verder niet toelichtenquote:
Jaa jaaquote:Op maandag 12 juni 2023 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee stond geen bolk, stond iets wat voor JAA was
Puntjes op de i zetten.quote:
Dat ga ik straks doen als het een beetje afgekoeld isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op maandag 12 juni 2023 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Felies!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Pas jij maar op, ik kan nu gratis naar je toe komen.quote:
Geen half werk inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2023 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas jij maar op, ik kan nu gratis naar je toe komen.
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou niet van halve maatregelen.
* Lovely verhuist snel ergens, waar geen trein komtquote:Op maandag 12 juni 2023 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas jij maar op, ik kan nu gratis naar je toe komen.
Veiligheidsspeld bij je houdenquote:Op maandag 12 juni 2023 16:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely verhuist snel ergens, waar geen trein komt
Ze wil dat je mij lek kan steken.quote:
Nou dat doet ik niet.. zal hooguit touw aan je vast maken en die om een paal doenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze wil dat je mij lek kan steken.
Alsof jij weet hoe je een paalsteek of mastworp moet maken.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat doet ik niet.. zal hooguit touw aan je vast maken en die om een paal doen
Nou ja zoek het lekker uitquote:Op maandag 12 juni 2023 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe je een paalsteek of mastworp moet maken.
Moet jij een trompetsteek in je staart?quote:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooi mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op maandag 12 juni 2023 17:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat doet ik niet.. zal hooguit touw aan je vast maken en die om een paal doen
En rauwe eieren uitdelen.quote:
Raad hoeveel kleding diegene aan heeft. Weet je hoe warm het wel niet onder mijn vleugeltjes is.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nja, je ligt dan al in het water he ...
Wel leuk: raad wie er onder je vleugeltje zit
Nee, maar kan vast wel filmpjes vinden op YTquote:Op maandag 12 juni 2023 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe je een paalsteek of mastworp moet maken.
Dat was een programma waarvoor je thuis bleef.quote:
Ja he, ga jij mij nu al voorwaarden opleggen? Straks zeg je mij dat ik ook het grietje vd bewaking niet mag versieren.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Proficiat Eend!![]()
En niet steeds in die vijver in de binnentuin springen he.
Het leven is een feestje maar je moet zelf de slingers ophangenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja he, ga jij mij nu al voorwaarden opleggen? Straks zeg je mij dat ik ook het grietje vd bewaking niet mag versieren.
Zou het niet proberen bij Inga. Viervoudig kampioen kogelstoten in de DDR.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja he, ga jij mij nu al voorwaarden opleggen? Straks zeg je mij dat ik ook het grietje vd bewaking niet mag versieren.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat tof! Gefeliciteerd EendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 12 juni 2023 16:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely verhuist snel ergens, waar geen trein komt
Maar ze vergeten er wel altijd bij te zeggen dat je die teringzooi de andere dag weer zelf moet opruimen.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Het leven is een feestje maar je moet zelf de slingers ophangen
Ter land, ter lucht en in de vijverquote:Op maandag 12 juni 2023 17:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou het niet proberen bij Inga. Viervoudig kampioen kogelstoten in de DDR.
Dan beland je alsnog in die vijver/
Trijntjequote:
Oja, ik lees weer eens niet terugquote:Op maandag 12 juni 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trijntje
Omdat SBE bij de NS gaat werken. Snap dat dan!
Ik heb het jaren geleden gehad toen ik leiding was bij de padvinderij. In het andere leidingteam zat een meisje die ik wel leuk vond. Na afloop kwamen we met de leidingteams altijd bij elkaar. Zij zat op een keer op de barkruk en naast haar stond een doos met kerstspullen. Dus ik begon kerstslingers om haar heen te hangen en kerstballen aan te brengen. Ze vroeg wat ik aan het doen was. Ik zeg ik ben je aan het versieren. Iedereen lachen en zij begreep het niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Het leven is een feestje maar je moet zelf de slingers ophangen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
FeliiiiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |