Oh gemist, zit op de andere stream.. wat vertelde ze?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:25 schreef engine het volgende:
Mirthe kwam bij toeval terecht in bijzondere clubs
Het was geen heel duidelijk verhaalquote:Op zondag 11 juni 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh gemist, zit op de andere stream.. wat vertelde ze?
Mirthe is wel een ondeugende vrouw![]()
wat ik niet zo achter haar uitgehaald had.
Ik vind haar met de dag smeriger. Ook echt niet om aan te zienquote:Op zondag 11 juni 2023 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gatver, Janet weer met haar Tarrel-jatten aan het eten. Ik sla ff over.
voorlopig staat ze zich dagelijks uit de naad te werken voor de groep met allerlei veschillende klusjes en gister stond jappie in zijn blote bovenlijf te koken en hoorde je niemand Je kreeg altijd commentaar en Isaak al minderquote:Op zondag 11 juni 2023 13:25 schreef Snensie het volgende:
Je zal maar hele dagen tegen zo’n half naakte oma aan moeten kijken.
Gisteravond was ze ook iets aan het maken in de keuken, en zag haar in ik denk 3 minuten tijdquote:Op zondag 11 juni 2023 13:34 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind haar met de dag smeriger. Ook echt niet om aan te zien
ze was een club in gelopen waar van alles gebeurde en is weg gegaan en later in nog zo n club beland en ook weg gegaanquote:Op zondag 11 juni 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh gemist, zit op de andere stream.. wat vertelde ze?
Mirthe is wel een ondeugende vrouw![]()
wat ik niet zo achter haar uitgehaald had.
dit slaat weer helemaal nergens opquote:Op zondag 11 juni 2023 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gatver, Janet weer met haar Tarrel-jatten aan het eten. Ik sla ff over.
Zeker ze doet echt veel. Helpt iedereen met van alles om te maken en oplossen.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
voorlopig staat ze zich dagelijks uit de naad te werken voor de groep met allerlei veschillende klusjes en gister stond jappie in zijn blote bovenlijf te koken en hoorde je niemand Je kreeg altijd commentaar en Isaak al minder
Hoezo niet? Het is toch ook een super onhygiënisch mens. Ze wast zich nauwelijks maar zit gaat wel altijd lopen koken. Ik zou er niets meer van hoeven hoor.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:37 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dit slaat weer helemaal nergens op
als het echt zo slecht gaat had je al lang kotsende of diarree of klachten gezien bij de bewonersquote:Op zondag 11 juni 2023 13:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zeker ze doet echt veel. Helpt iedereen met van alles om te maken en oplossen.
Maar ze blijft een viezerik, als ik zie en lees hoe ze in de keuken werkt bah.
Als je alleen bent is het heel anders als dat je met een groep samen leeft.
nou, dan heb je geluk, dat hoeft ook nietquote:Op zondag 11 juni 2023 13:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is toch ook een super onhygiënisch mens. Ze wast zich nauwelijks maar zit gaat wel altijd lopen koken. Ik zou er niets meer van hoeven hoor.
Ja die is ook weer druk aan het bouwen aan van allesquote:Op zondag 11 juni 2023 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
In de tuin ook, Marciano is druk aan het klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |