Ik weet alleen dat men pas een leven heeft als men heel krachtig geboren is en dat dan het recht om er te zijn niet wordt betwist.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, je weet wat het betekent als iemand geen bestaansrecht heeft?
Oh, dan ken je de geschiedenis erg slecht.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat men pas een leven heeft als men heel krachtig geboren is en dat dan het recht om er te zijn niet wordt betwist.
Mensen die anderen niet eens hun bestaansrecht gunnen zijn bijzonder eng.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Als mensen kritiek leveren over iemands bestaansrecht en dat doen zonder te schelden en te demoniseren is er toch geen probleem?
Vergeet niet dat potenrammers veel erger zijn, als er geen grotere poten aanwezig zijn die de potenrammer fysiek aankunnen.
Ik heb geen idee. Ik heb ook een fitnessruimte thuis (eerlijk is eerlijk: mijn vrouw is er dagelijks in te vinden, ik niet zo…). En bij de sauna heb ik het nog nooit gezien.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Och, heb nu een fitnessruimte aan huis, maar daarvoor deed ik omkleden en douchen thuis.
Wat naakt douchen betreft, douchen millennials nog steeds met de onderbroek aan?
Dan zou het ook Shame heten ipv Pride.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:25 schreef Hexagon het volgende:
Het is geen concert van de Snollebollekes ofzo.
Vrolijke boel daarquote:Op zondag 11 juni 2023 23:33 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
NSFW, maar kinderen zijn uiteraard welkom bij de pride Parade in Washington
https://twitter.com/fromkalen/status/1667719970195742720
Volgens mij bedoel jij met geen bestaansrecht gunnen iets geheel anders dan ik.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, dan ken je de geschiedenis erg slecht.
En zijn gevaarlijk doordat ze andersdenkenden lichamelijke schade bezorgen. Beter kan men met een grote boog om hen heen cirkelen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mensen die anderen niet eens hun bestaansrecht gunnen zijn bijzonder eng.
Dat is natuurlijk exact hetzelfde, als je dat als iets anders ziet, dan heb je denk ik een impliciete opvatting van vrouwen als het zwakkere geslacht.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:57 schreef Viezig het volgende:
[..]
Gebeurt dat dan? Volgens mij is dat een frame van "voorstanders", en zeggen "tegenstanders" niet dat ze zich bedreigd voelen in hun man zijn.
Wel zeggen sommige vrouwen dat ze zich bedreigd voelen door mensen met een penis in ruimten die bedoeld zijn door vrouwen, maar dat is natuurlijk heel iets anders.
Als je deze beelden ziet zijn mesjogge, schrikbarend en pervers betere omschrijvingen. Dat mensen hier ook echt hun kind mee naartoe nemen, dan heb je een paar flinke klappen van de molen gehad.quote:
Nee. Ze voelen zich als vrouw bedreigd door mannen die hun ruimten binnendringen.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk exact hetzelfde, als je dat als iets anders ziet, dan heb je denk ik een impliciete opvatting van vrouwen als het zwakkere geslacht.
(Maakt mij niet uit trouwens, die opvatting heb ik ook wel wat)
Als je deze beelden al schokkend vind dan ben je niet heel erg geschikt voor de maatschappij (en dat ook nooit geweest in de afgelopen paar millennia) .quote:Op maandag 12 juni 2023 12:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je deze beelden ziet zijn mesjogge, schrikbarend en pervers betere omschrijvingen. Dat mensen hier ook echt hun kind mee naartoe nemen, dan heb je een paar flinke klappen van de molen gehad.
Dan snapte ik je eerste post niet goed. Hier ben ik het volkomen mee eensquote:Op maandag 12 juni 2023 12:39 schreef Viezig het volgende:
[..]
Nee. Ze voelen zich als vrouw bedreigd door mannen die hun ruimten binnendringen.
Ze voelen zich niet bedreigd in hun vrouw-zijn. Dat laatste zou namelijk betekenen dat ze zich minder vrouw voelen omdat er mannen zijn die zeggen dat ze een vrouw zijn.
Het is weinig anders dan het carnaval in Brazili (ok, de kwaliteit van de lijven zijn daar wel wat beter, maar wat verwacht je ander in de VS).quote:Op maandag 12 juni 2023 12:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je deze beelden ziet zijn mesjogge, schrikbarend en pervers betere omschrijvingen. Dat mensen hier ook echt hun kind mee naartoe nemen, dan heb je een paar flinke klappen van de molen gehad.
Kinderen krijgen zo wel het idee dat iedere inwoner van ons land gek is.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is weinig anders dan het carnaval in Brazili (ok, de kwaliteit van de lijven zijn daar wel wat beter, maar wat verwacht je ander in de VS).
Ik denk niet dat hier kinderen ook maar enige schade van ondervinden. Mensen die gek doen met weinig kleren aan.
Heeft dat dan verschillende betekenissen?quote:Op maandag 12 juni 2023 11:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij met geen bestaansrecht gunnen iets geheel anders dan ik.
Jij schreef dat ik de geschiedenis niet kende, daardoor dacht ik dat jij met bestaansrecht iets anders bedoelde. Vandaar ook de vraag om dat uit te leggen.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heeft dat dan verschillende betekenissen?
Of de verkeerde politieke opvattingen hebt.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve als je blank bent, of man bent, of cis bent, natuurlijk.
Zo, dat mag wel vaker gebeuren, zo’n punt maken.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:02 schreef Noek het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)tification&ci=558609
The Pride community is vast haske trots op deze prestatie. De vrouwen kunnen maar beter kappen met trainen want kansloos. Echt zo waardeloos dit.
Maar wat wel heerlijk was dat na een jaar waar een transgender een powerlift wedstrijd won dat een coach met een dikke baard maar zich zgn wel een vrouw voelde het jaar erop won. Dat deed hij door een punt te willen maken.
En toen vond de transgender dit onterecht en onsportief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |