24quote:
Waar woon je? In NL is het nu nergens warmer dan 23 graden, dus als je vanmorgen alles open had gezet was je huis afgekoeld.quote:
Nederland. Ramen hebben gewoon open gestaan, maar dit huis houdt een hoop warmte vastquote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waar woon je? In NL is het nu nergens warmer dan 23 graden, dus als je vanmorgen alles open had gezet was je huis afgekoeld.
Heb hem overdag uit, gelijk 23.5 binnen. Slaapkamer aan de kant waar de zon staat is zelfs 25quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:23 schreef xminator het volgende:
Steady 21 graden.
Zijn er nog mensen zonder airco?
Ik heb er wel een maar die is dit jaar nog niet aan geweest voor koelen. Zal vandaag ook nog niet gebeuren denk ik. Als het weer zo blijft dan misschien morgen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:23 schreef xminator het volgende:
Steady 21 graden.
Zijn er nog mensen zonder airco?
Uit duurzaamheidsoverwegingen probeer ik het zonder airco maar dat ga ik niet lang volhouden als het elk jaar warmer wordt.quote:
Ik heb hem gekocht voor verwarmen, vorig zomer ook een week en wat losse dagen mee gekoeld. Geen noodzaak maar ik voel me dan wel beter op warme dagen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Uit duurzaamheidsoverwegingen probeer ik het zonder airco maar dat ga ik niet lang volhouden als het elk jaar warmer wordt.
Ik houd nu nog alles dicht en voor een paar dagen gaat dat wel. Alleen met steeds langere periodes van hitte zal ik er toch een keer aan moeten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:33 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht voor verwarmen, vorig zomer ook een week en wat losse dagen mee gekoeld. Geen noodzaak maar ik voel me dan wel beter op warme dagen.
jaa 27 club!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:39 schreef josja het volgende:
Ja godver, 27 alweer. Hoe dan, het is net 2 dagen warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |