SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja tuurlijk. Ik dacht even dat je een ruildeal nu bedoelde, dat kwam ook ergens voorbij een weekje terug.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stel dat Benfica volgend jaar (of later) Kökçü ruilt voor een andere speler, krijg je er geen geld voor. Kans is niet zo groot, maar niet uitgesloten
Ruilen tegen Aursnes + 15 miljoen en 20%, dealquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ja tuurlijk. Ik dacht even dat je een ruildeal nu bedoelde, dat kwam ook ergens voorbij een weekje terug.
Daar heeft 95% van de users hier last van, vooral in VBL.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Omdat het een enorm omhooggevallen en zelfingenomen vent is geworden? Dan krijg je vanzelf dat mensen ervan genieten als je het een keer niet juist hebt.
Bij Fortuna had hij maar 3 opgeleverdquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:53 schreef De_Pel het volgende:
Ik blijf 30 een anticlimax vinden. Bij 020 had ie minstens het dubbele opgeleverd.
Het lijkt me dat ze dit wel afdekken in een contract.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stel dat Benfica volgend jaar (of later) Kökçü ruilt voor een andere speler, krijg je er geen geld voor. Kans is niet zo groot, maar niet uitgesloten
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is niet leuk. Wist zelfs van Marsman een topkeeper te maken.
Meen dat het wel eens is voorgekomen, maar kan het zo snel niet vinden. Maar ik hoop dat ze het netjes hebben afgedekt ja (ook al is de kans van een ruil sowieso nihil)quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze dit wel afdekken in een contract.
Klopt, kan ff niet bedenken wie wat waar, maar iedereen weet natuurlijk de vergelijkbare Arthur/pjanic scan nog….quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Meen dat het wel eens is voorgekomen, maar kan het zo snel niet vinden. Maar ik hoop dat ze het netjes hebben afgedekt ja (ook al is de kans van een ruil sowieso nihil)
En dan wordt je ingeruild voor een part time klusje bij Jong Oranjequote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is niet leuk. Wist zelfs van Marsman een topkeeper te maken.
Ik durf pas in augustus aan de nieuwe te beginnen denk ik...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kökcü kan uit de OP trouwens @:Theplaneteer
Moet dat wel lukken natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima transfer. Natuurlijk kan je 40+ vangen als je nog een maand wacht, maar je selectie nagenoeg rond hebben over een maand is veel meer waard
Jaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:50 schreef tjoptjop het volgende:
Is het nou 20% van de transferrechten behouden of 20% als doorverkooppercentage (dus >30m)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |