Zij hebben dat gewoon goed gedaan met persoonlijk contact naar de speler toe, als hij er wat onverschillig in had gestaan was het anders geweest maar hij wilde zelf naar Benfica, dan is het moeilijk om de boel tegen elkaar uit te spelen maar al met al heeft die Te Kloeze dat knap gered.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benfica stond vooraan en echte topclubs hebben dus geen concrete interesse. Heb je dat wel zorg je dat je vooraan staat, zoals Benfica dat dus deed.
Dit soort transfers hebben heel wat voeten in de aarde en Benfica was er achter de schermen al maanden mee bezig. Begin dit jaar hebben ze bijvoorbeeld al gesproken met zijn familie, etc. Op dezelfde manier had Feyenoord al maanden contact met bijvoorbeeld Gimenez voordat hij daadwerkelijk hier tekende.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Er gebeurt überhaupt nog geen reet op de transfermarkt. Welke topclub staat wel concreet in de rij voor welke speler dan ook dan in Europa?
Als jij een concert bij wil wonen haal je op dag 1 een kaartje om er zeker van te zijn dat je erbij bent. Je kan ook op het laatste moment kijken of er nog wat beschikbaar is. Dat hangt echt volledig af van je interesse ergens in. Kökcü was voor ons veruit de belangrijkste speler. Maar op het Europese toneel is de noodzaak er voor topclubs niet om voor te sorteren zodat ze zeker zijn van de handtekening van Kökcü. Klaarblijkelijk zitten ze goed op het middenveld of zijn ze Kökcü niet genoeg overtuigd van zijn kwaliteiten. Meer smaken zijn er niet, toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Er gebeurt überhaupt nog geen reet op de transfermarkt. Welke topclub staat wel concreet in de rij voor welke speler dan ook dan in Europa?
Goede post.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort transfers hebben heel wat voeten in de aarde en Benfica was er achter de schermen al maanden mee bezig. Begin dit jaar hebben ze bijvoorbeeld al gesproken met zijn familie, etc. Op dezelfde manier had Feyenoord al maanden contact met bijvoorbeeld Gimenez voordat hij daadwerkelijk hier tekende.
Het lijkt me juist vrij verstandig om naar de club te gaan die een duidelijk plan met je heeft, waar de trainer je al enigszins kent en waarbij je je teamgenoot op het middenveld al kent. Als je een maand of 2 had gewacht had hij misschien wel voor 40-45m naar een PL-club met te veel geld gekund, maar wie zegt dat die dan een fatsoenlijk plan met hem hadden gehad? Daarbij is Orkun echt duidelijk een gevoelsmens, dat bleek ook wel door de band die hij met Arne had.
Nee, ik vind dit voor alle partijen echt een verschrikkelijk logische en prima transfer. Kokcu is verstandige jongen.
Dit klopt. Maar veel clubs gaan pas bewegen als er een speler vertrekt. Dortmund zou heel goed aan kunnen kloppen als Bellingham weg gaat, maar die is nog niet weg. Dat had het voordeel kunnen zijn van wachten. Of ze zitten nog in de fase dat er verschillende lijntjes worden uitgegooid en de knoop ergens de komende maand wordt doorgehakt. In principe heeft het geen meerwaarde een speler al te contracteren voordat de voorbereiding van het nieuwe seizoen start. Veel transfers zullen na de aankomende interlands plaatsvinden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij een concert bij wil wonen haal je op dag 1 een kaartje om er zeker van te zijn dat je erbij bent. Je kan ook op het laatste moment kijken of er nog wat beschikbaar is. Dat hangt echt volledig af van je interesse ergens in. Kökcü was voor ons veruit de belangrijkste speler. Maar op het Europese toneel is de noodzaak er voor topclubs niet om voor te sorteren zodat ze zeker zijn van de handtekening van Kökcü. Klaarblijkelijk zitten ze goed op het middenveld of vinden ze Kökcü niet goed genoeg. Meer smaken zijn er niet, toch?
Als hij de 1e keus was bij Dortmund voor die vervanging dan hadden ze al wel contact gelegd in deze fase.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit klopt. Maar veel clubs gaan pas bewegen als er een speler vertrekt. Dortmund zou heel goed aan kunnen kloppen als Bellingham weg gaat, maar die is nog niet weg. Dat had het voordeel kunnen zijn van wachten. Of ze zitten nog in de fase dat er verschillende lijntjes worden uitgegooid en de knoop ergens de komende maand wordt doorgehakt. In principe heeft het geen meerwaarde een speler al te contracteren voordat de voorbereiding van het nieuwe seizoen start. Veel transfers zullen na de aankomende interlands plaatsvinden.
Maar dit is een prima deal en er zitten zeker een hoop voordelen aan het vroeg binnenhalen van deze miljoenen.
Dat neemt toch niet weg dat je er donder op kan zeggen dat het balletje op de transfermarkt nog moet rollen? Daarnaast komen de grote competities kwa transfers altijd laat op gang. Die kopen ook een Enzo liever voor 120 miljoen dan 15 miljoen een paar maanden eerder.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij een concert bij wil wonen haal je op dag 1 een kaartje om er zeker van te zijn dat je erbij bent. Je kan ook op het laatste moment kijken of er nog wat beschikbaar is. Dat hangt echt volledig af van je interesse ergens in. Kökcü was voor ons veruit de belangrijkste speler. Maar op het Europese toneel is de noodzaak er voor topclubs niet om voor te sorteren zodat ze zeker zijn van de handtekening van Kökcü. Klaarblijkelijk zitten ze goed op het middenveld of zijn ze Kökcü niet genoeg overtuigd van zijn kwaliteiten. Meer smaken zijn er niet, toch?
Is dit je eerste transferwindow als voetbalvolger?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij een concert bij wil wonen haal je op dag 1 een kaartje om er zeker van te zijn dat je erbij bent. Je kan ook op het laatste moment kijken of er nog wat beschikbaar is. Dat hangt echt volledig af van je interesse ergens in. Kökcü was voor ons veruit de belangrijkste speler. Maar op het Europese toneel is de noodzaak er voor topclubs niet om voor te sorteren zodat ze zeker zijn van de handtekening van Kökcü. Klaarblijkelijk zitten ze goed op het middenveld of zijn ze Kökcü niet genoeg overtuigd van zijn kwaliteiten. Meer smaken zijn er niet, toch?
Michel Vorm van Swansea naar Spurs was een spelersruil. Utrecht had recht op 30%, maar kreeg 0,0.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, kan ff niet bedenken wie wat waar, maar iedereen weet natuurlijk de vergelijkbare Arthur/pjanic scan nog….
Pistolero maakt een goede post.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort transfers hebben heel wat voeten in de aarde en Benfica was er achter de schermen al maanden mee bezig. Begin dit jaar hebben ze bijvoorbeeld al gesproken met zijn familie, etc. Op dezelfde manier had Feyenoord al maanden contact met bijvoorbeeld Gimenez voordat hij daadwerkelijk hier tekende.
Het lijkt me juist vrij verstandig om naar de club te gaan die een duidelijk plan met je heeft, waar de trainer je al enigszins kent en waarbij je je teamgenoot op het middenveld al kent. Als je een maand of 2 had gewacht had hij misschien wel voor 40-45m naar een PL-club met te veel geld gekund, maar wie zegt dat die dan een fatsoenlijk plan met hem hadden gehad? Daarbij is Orkun echt duidelijk een gevoelsmens, dat bleek ook wel door de band die hij met Arne had.
Nee, ik vind dit voor alle partijen echt een verschrikkelijk logische en prima transfer. Kokcu is verstandige jongen.
Ik ga vlammend het nieuwe seizoen in, dit wordt mijn jaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero maakt een goede post.
Gras is blauw
@DombohetOlifantje1 was ook ooit groot fan van Dick Advocaat en dacht dat hij er het MAXIMALE uitperste (als een sinaasappel), nu zijn we beste vrienden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ga vlammend het nieuwe seizoen in, dit wordt mijn jaar.
Even bijladen voor het nieuwe seizoen, heel verstandig. Geniet ervan maat!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar misschien ben ik gewoon erg goedgezind naar iedereen door het Spaanse terrasje waar ik nu zit.
Tong worden.
Geniet ervan! PMDS is op tijd begonnenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar misschien ben ik gewoon erg goedgezind naar iedereen door het Spaanse terrasje waar ik nu zit.
Tong worden.
Ik was hier afgelopen week voor ‘werk’, dit is mijn enige vrije dag hierquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even bijladen voor het nieuwe seizoen, heel verstandig. Geniet ervan maat!
Zit je potverdikkeme alweer in het buitenland?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tong worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |