Denk dat @Tarado Fabrizio nu ook opeens niet meer gelooftquote:
Het klinkt wel beter nu ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze man is volgens user @:Tarado erg betrouwbaar. Mooie deal dus.
Een enorme dorpsmongool blijft het natuurlijk sowieso, maar het zet het wel in het juiste perspectiefquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:36 schreef CR7 het volgende:
Oh het is een Ajacied, verklaart al wat meer
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb best wel genoten van dit topic vanmorgen.
Zullen we deze maar in het rijtje Klaassen zou bij Feyenoord altijd spelen plaatsen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
het zijn wel Portugezen maar ook weer niet zo achterlijk, dus als hij gaat voor 80 is het 20% van 50.
Toen er "sell on clause" stond was je niet overtuigd, nu er "future sale" staat ziet de wereld er opeens anders uit?quote:
Ook die discussie wordt uit z'n verband getrokken maar ik baseer m'n mening op wat ik lees, was dit bericht van Romano eerder gekomen hadden we deze discussie waarschijnlijk niet gehad.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Zullen we deze maar in het rijtje Klaassen zou bij Feyenoord altijd spelen plaatsen?
Heel simpelquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
25% zelfs.
Wat zijn die Portugezen toch ACHTERLIJK
Portugezen zijn niet dom. Die pakken toch vrij standaard ruim op spelers.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
25% zelfs.
Wat zijn die Portugezen toch ACHTERLIJK
Lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Zullen we deze maar in het rijtje Klaassen zou bij Feyenoord altijd spelen plaatsen?
Een enorme dorpsmongool blijft het natuurlijk sowieso, maar het zet het wel in het juiste perspectiefquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:36 schreef CR7 het volgende:
Oh het is een Ajacied, verklaart al wat meer
Als ik een paar schoenen koop voor ¤100, ze een jaar lang gebruik, en vervolgens weer verkoop voor hetzelfde bedrag lijkt het me inderdaad wel een win(st). Verder slaan je onderbuikberichten echt als een lul op een drumstel, dus ga lekker je eigen topic vervuilenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus als jij iets koopt voor een euro en verkoopt voor 2 euro heb je 2 euro winst?
DennisGod.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel simpel
Don Kloesoe wilde 40 miljoen
Willen jullie 25% minder betalen? Prima maar dan houden wij ook 25% van de transferrechten
Is gewoon harvard rekenen
Een paar Turkse schoenen? Geweldig voorbeeld en dan een ander mongool noemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een enorme dorpsmongool blijft het natuurlijk sowieso, maar het zet het wel in het juiste perspectief
[..]
Als ik een paar schoenen koop voor ¤100, ze een jaar lang gebruik, en vervolgens weer verkoop voor hetzelfde bedrag lijkt het me inderdaad wel een win(st). Verder slaan je onderbuikberichten echt als een lul op een drumstel, dus ga lekker je eigen toooo vervuilen
Tijd voor een 7-0 verlies in de eerste oefenwedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Laten we het gezellig houden, dit topic is een warm bad over het algemeen.
Aurnes en Kokcu gaan Feyenoord KAPOT maken in die oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tijd voor een 7-0 verlies in de eerste oefenwedstrijd
Ach voor het Slot tijdperk was het uitgaande transferrecord van Feyenoord onder de 20 miljoen. Vorig seizoen verbroken met Sinisterra (25 milj) en nu een jaar later alweer verbeterd door Kokcu. Alles in perspectief plaatsend is het zo slecht nog niet.quote:
Doe ik nog zo m’n best om jouw compleet zwakzinnige vorm van logica te volgen voor je, is het nog niet goedquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een paar Turkse schoenen? Geweldig voorbeeld en dan een ander mongool noemen.
Degradatiezorgen en ontslag Arne.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tijd voor een 7-0 verlies in de eerste oefenwedstrijd
25% is inderdaad wel netjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:22 schreef alopio het volgende:
Prima deal waar uiteindelijk dus meer dan 40 miljoen kan uitkomen. Die 25% is echt heel veel en zie je niet veel.
Wat een verschil met SinterSjaak. Die had Kokcu voor 12 miljoen laten gaan waarschijnlijk
Die gaat in 2024 voor 100 miljoen naar Arsenal.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke @:fetx en ik zijn niet tevreden. Alles onder de 40/45 miljoen is een fooi. En geen Arsenal.
Ik denk vooral aan die onbeholpen zaagtackle van Fer tegen Utrecht in de play-offs die rood had moeten zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb de laatste maand nog regelmatig teruggedacht aan Drita
Stukje butterfly effect
Als je ziet hoe goed ie was tegen AS Roma heb ik er wel vertrouwen in dat ie bij Benfica gaat slagen. In de competitie is de tegenstand sowieso niet beter dan in Nederland, maar ook Champions League kan ie echt wel aan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:36 schreef bbuddybb het volgende:
25% is veel inderdaad, maar dan ben je alsnog afhankelijk van het bedrag waarvoor hij wordt doorverkocht. Voor hetzelfde geld stort alles in elkaar en bakt ie er niets van in Portugal. Gaan we niet van uit natuurlijk.
Kijk maar naar Sinisterra. Dat bedrag kon ook oplopen, maar Leeds is inmiddels gedegradeerd; in dat geval heb je waarschijnlijk niets aan je clausules.
Daarom had ik het liefst gewild dat Feyenoord een zo hoog mogelijk vast bedrag had ontvangen.
Enfin, het is wat het is.
Ik ben ook niet zo tevreden met de deal maar ik begrijp het wel. Als Kökcü overtuigd is van Benfica moet je hem die kans gunnen. Nu heb je snel het geld en doe je mee in een toekomstige Premier League transfer die echt wel gaat komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:36 schreef bbuddybb het volgende:
25% is veel inderdaad, maar dan ben je alsnog afhankelijk van het bedrag waarvoor hij wordt doorverkocht. Voor hetzelfde geld stort alles in elkaar en bakt ie er niets van in Portugal. Gaan we niet van uit natuurlijk.
Kijk maar naar Sinisterra. Dat bedrag kon ook oplopen, maar Leeds is inmiddels gedegradeerd; in dat geval heb je waarschijnlijk niets aan je clausules.
Daarom had ik het liefst gewild dat Feyenoord een zo hoog mogelijk vast bedrag had ontvangen.
Enfin, het is wat het is.
Je moet het ook wel een beetje in perspectief plaatsen. Zelfs in het allerslechte scenario dat hij volgende week alles afscheurt en nooit meer een wedstrijd zal spelen is het nog steeds je recordtransfer. Je hebt deze zomer ook zo'n beetje voor het eerst ooit in de clubgeschiedenis niet acuut geld nodig, dus dan vind ik dit soort redelijk veilige lange termijn gokjes met die 25% hartstikke logisch en goed te verantwoorden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo tevreden met de deal maar ik begrijp het wel. Als Kökcü overtuigd is van Benfica moet je hem die kans gunnen. Nu heb je snel het geld en doe je mee in een toekomstige Premier League transfer die echt wel gaat komen.
Plus Benfica doet het echt heel goed op dit moment onder die gekke Schmidt.
Je krijgt in dit stadium een Portugese club (die niet bekend staan om enorme bedragen te betalen) zover om 30 miljoen te betalen voor 75% en jij denkt dat er geen Engelse club zou zijn die de komende weken 40+ zou bieden?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Die 40-45 miljoen voor Kokcu vanut engeland was alleen gelukt als Slot naar een engelse club was gegaan
discussie gesloten
Nogmaals, op basis van wat? Heeft nog nooit CL gespeeld of op een EK/WK.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wij staan tegenwoordig toch voor Portugal op de UEFA coëfficiëntenlijst? Dus hij doet letterlijk een stap terug qua competitie. Ik weet niet precies hoe goed de clubs buiten de traditionele Portugese top 4 zijn maar de stadionnetjes zijn van het niveau Helmond Sport. Dus deze transfer valt me best wel tegen. Er was toch wel een club van het niveau Internazionale of Atletico Madrid voor hem gekomen neem ik aan? Zonde man.
Geen interesse vanuit de echte topclubs zegt voldoende toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wij staan tegenwoordig toch voor Portugal op de UEFA coëfficiëntenlijst? Dus hij doet letterlijk een stap terug qua competitie. Ik weet niet precies hoe goed de clubs buiten de traditionele Portugese top 4 zijn maar de stadionnetjes zijn van het niveau Helmond Sport. Dus deze transfer valt me best wel tegen. Er was toch wel een club van het niveau Internazionale of Atletico Madrid voor hem gekomen neem ik aan? Zonde man.
Hij speelde gewoon het EK 2 jaar terug!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nogmaals, op basis van wat? Heeft nog nooit CL gespeeld of op een EK/WK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is beetje een risico-afweging van DtK denk ik. Of nu 40 miljoen pakken met bonussen die toch nooit gehaald gaan worden. Of verkopen aan een club in een vergelijkbare competitie kwa niveau en weten dat die club voor enorme bedragen verkoopt. Kans dat Kokcu daar presteert is ook vele malen groter dan in de PL. Maar de verkoopbedragen doen niet onder bij Benfica ivm de grootste clubs ondanks dat het niveau ED niet eens overstijgt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo tevreden met de deal maar ik begrijp het wel. Als Kökcü overtuigd is van Benfica moet je hem die kans gunnen. Nu heb je snel het geld en doe je mee in een toekomstige Premier League transfer die echt wel gaat komen.
Plus Benfica doet het echt heel goed op dit moment onder die gekke Schmidt.
De transfermarkt is nog bijna 3 maanden open.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen interesse vanuit de echte topclubs zegt voldoende toch?
Die man lijkt wel 36. Wat een oude kop zeg.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:26 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd welke middenvelder op het lijstje staat als vervanging van Orrie. Ga hem missen, van wat te luie dikkige middenvelder naar een speler die er in het laatste nietszeggende potje tegen Vitesse in minuut 88 nog een sprint van 60 meter uitperste
Ook wel mooi dat hij een soort van afscheidswedstrijd krijgt
[ afbeelding ]
Benfica stond vooraan en echte topclubs hebben dus geen concrete interesse. Heb je dat wel zorg je dat je vooraan staat, zoals Benfica dat dus deed.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De transfermarkt is nog bijna 3 maanden open.
Dat gebeurt toch best vaak? Zeker in Zuid-Europese landen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Al moet ik @:Tarado nageven, zo'n deal van 20/25% over de gehele volgende transfersom is vrij ongebruikelijk bij Europese transfers geloof ik.
Is ook logisch in de huidige transfermarkt, waar bedragen steeds hoger worden maar clubs zonder suikeroom echt niet elke transferperiode 100 miljoen aan liquide middelen hebben liggen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch best vaak? Zeker in Zuid-Europese landen.
Er gebeurt überhaupt nog geen reet op de transfermarkt. Welke topclub staat wel concreet in de rij voor welke speler dan ook dan in Europa?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benfica stond vooraan en echte topclubs hebben dus geen concrete interesse. Heb je dat wel zorg je dat je vooraan staat, zoals Benfica dat dus deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |