Even door de translate gehaald en je krijgt dit:quote:Mais se informa que o Feyenoord Roterdam terá ainda direita a receber uma percentagem do valor de uma mais-valia obtida numa futura transferencia do referido jogador, dependendo essa percentagem do valor pela qual essa futura transferencia venha a ser realizada.
Oftewel, er is helemaal geen vast doorverkooppercentage maar dat is afhankelijk van het bedrag waar hij uiteindelijk voor verkocht wordt. Of lees ik iets verkeerd?quote:It is further informed that Feyenoord Rotterdam shall also be entitled to receive a percentage of the value of a capital gain obtained in a future transfer of the said player, such percentage depending on the value for which such future transfer is made.
@Taradoquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Zullen we deze maar in het rijtje Klaassen zou bij Feyenoord altijd spelen plaatsen?
dan pakken ze netto 6 miljoenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als Benfica zou willen dan kunnen ze hem waarschijnlijk dit transferwindow nog doorverkopen voor 50 miljoen.
Ik denk dat niemand in het Ajax topic op ¤100m had gerekend voor Antony. Transferbedragen gaan niet alleen over kwaliteit. Feyenoord heeft die bonus helaas (nog) niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:53 schreef Mansjester het volgende:
Kokcu is wel weer een voorbeeld dat fans toekomstige verkopen te hoog inschatten. 25+5 en 25% van de doorverkoopwinst is zo ongeveer de helft van wat je hier een maand geleden las.
quote:En kanker mongooltje Rutger weer lekker stemming maken richting te kloese. Aldus de spastische bever die vindt dat mensen te emotioneel reageren kanker griezel
Wtf.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zal qua persoon nooit fan van hem zijn
Echt helemaal eens hiermee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we gewoon eerlijk zijn, een teleurstellende deal voor onze beste speler. Goed gehandeld door Benfica en misschien nu het maximale eruit gehaald door ons, maar wel jammer dat we nog niet de directe stap naar de stop zijn blijkbaar. In Amsterdam geven ze dit soort bedragen doorgaans voor bonkige buitenspelers. Ik had er meer van gehoopt maar dan had de PL zich moeten bemoeien. Hopen dat die 25% transferrechten goed uitvallen.
Wat betreft Kökcü zelf: op het veld ga je hem enorm missen, wat een bizarre ontwikkeling doorgemaakt de afgelopen twee jaar. Echt geweldig gedaan door Slot en door hem. Zal qua persoon nooit fan van hem zijn maar als speler echt geweldig. Een sieraad voor de jeugdopleiding. @:fetx en @:onlogisch willen hem nog wel bij Arsenal zien.
Succes went snelquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:21 schreef H.FR het volgende:
Wat zeurt iedereen nou. Pure winst. Hij komt uit de jeugd en wordt nu voor 25 verkocht. Nog beter dan de deal met Aursnes die sommigen hier al zo fantastisch vonden.
Ja, of dus juist andersom.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:23 schreef bbuddybb het volgende:
Benfica heeft het juist over een doorverkoop percentage dat variabel is zonder details daarover te delen.
Dan lijkt het er voor mij op dat je die 20% of 25% (nota bene over de winst) pas echt krijgt bij een mega bedrag en dat het dus best mogelijk is dat dat lager uitvalt...
Pistolero zit in een transitiefase.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:29 schreef Marcoss het volgende:
Het Feyenoordtopic doorlezen en Pistolero die als één van de weinigen echt positief is over het transferbedrag en dat optimisme ook tegen iedereen vertelt..
Ik geloof niet dat ik echt gelezen heb, het zal de warmte zijn
Voor Ajacieden wel een lastige insteek, gaan voor ‘whahaha maar 25 miljoen’ of ‘Feyenoord spelers zijn gewoon niet zo bijzonder, 25 miljoen is prima gehandeld’quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:53 schreef Mansjester het volgende:
Kokcu is wel weer een voorbeeld dat fans toekomstige verkopen te hoog inschatten. 25+5 en 25% van de doorverkoopwinst is zo ongeveer de helft van wat je hier een maand geleden las.
Ik zat recentelijk eens op wat fora van Engelse clubs te bladeren en daar ging het 80% van de posts over die regenboogband. Ok, fora gebruikers is een apart slag volk (quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we gewoon eerlijk zijn, een teleurstellende deal voor onze beste speler. Goed gehandeld door Benfica en misschien nu het maximale eruit gehaald door ons, maar wel jammer dat we nog niet de directe stap naar de stop zijn blijkbaar. In Amsterdam geven ze dit soort bedragen doorgaans voor bonkige buitenspelers. Ik had er meer van gehoopt maar dan had de PL zich moeten bemoeien. Hopen dat die 25% transferrechten goed uitvallen.
Wat betreft Kökcü zelf: op het veld ga je hem enorm missen, wat een bizarre ontwikkeling doorgemaakt de afgelopen twee jaar. Echt geweldig gedaan door Slot en door hem. Zal qua persoon nooit fan van hem zijn maar als speler echt geweldig. Een sieraad voor de jeugdopleiding. @:fetx en @:onlogisch willen hem nog wel bij Arsenal zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |