Mannen dubbel ga je niet kijken?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:39 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk zijn ze met 30 minuten klaar want dan moet ik weg
Dan zit ik in een all you can eat sushi restaurant, dus neequote:
Inderdaad, leuke en spannende partij! Niet WTA genotquote:
de Djoko-act, díe vind ik pas ergquote:
Strijkplank.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Stijfje gekregen toen Swiatek haar shirt uitdeed
Ik ga hem oprecht overslaan denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:05 schreef Arizona het volgende:
Ik heb trouwens haast geen zin om de mannenfinale morgen te kijken, want
[..]
de Djoko-act, díe vind ik pas erg
Valt nog in het niet bij de Everty-act vind ik. Ik vind haar zo hinderlijk arrogant. Ze begon een keer tegen Serena een zin met "From one legend to another [...]" Wie noemt zichzelf nou een legende. En ze noemt zichzelf ook vaak tussen grootheden van het verleden. Mensen met een beetje klasse laten hun eigen naam dan weg.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:05 schreef Arizona het volgende:
Ik heb trouwens haast geen zin om de mannenfinale morgen te kijken, want
[..]
de Djoko-act, díe vind ik pas erg
Dat vind ik nog genereus.quote:
Het enige dat voor Ruud spreekt is dat hij een enorme Nadalfan is en dat hem misschien extra krachten geeft om Djokovic van het record af te houdenquote:
Ja, zit wat in. Ik gun het Ruud meer dan Djokovic. Maar wat ik zo hinderlijk vind, is dat het journaille Djokovic compleet afschrijft als hij morgen verliest. Erg irritant vind ik dat altijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Het enige dat voor Ruud spreekt is dat hij een enorme Nadalfan is en dat hem misschien extra krachten geeft om Djokovic van het record af te houden
Wat moet iemand doen, van Djokovic winnen?quote:
Dat is onzin ja. Als Ruud toevallig een top dag heeft en Djokovic net even wat minder is dan kan hij 'm zomaar verliezen. Daarentegen zie ik geen andere kanshebber dan Djokovic bij deze editie van Wimbledon. Of zou Alcaraz daar heel goed kunnen spelen? Je kan de rallies daar wat korter houden, dus misschien helpt dat hem om kramp te voorkomenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zit wat in. Ik gun het Ruud meer dan Djokovic. Maar wat ik zo hinderlijk vind, is dat het journaille Djokovic compleet afschrijft als hij morgen verliest. Erg irritant vind ik dat altijd.
Nee, Ruud steunen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat moet iemand doen, van Djokovic winnen?
Bedankt maat. 👍quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
Let op: de finale begint morgen om 14.30 u. (dus niet om 15.00 u.)
Klopt, al lijkt Ruud me zo ongeveer de gunstigste loting voor een GS-finle. Misschien overdreven negatief hoor, maar hij komt zo vriendelijk over.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is onzin ja. Als Ruud toevallig een top dag heeft en Djokovic net even wat minder is dan kan hij 'm zomaar verliezen.
Ik heb ook het idee dat Djokovic de enige kanshebber is op Wimbledon.quote:Daarentegen zie ik geen andere kanshebber dan Djokovic bij deze editie van Wimbledon. Of zou Alcaraz daar heel goed kunnen spelen? Je kan de rallies daar wat korter houden, dus misschien helpt dat hem om kramp te voorkomen. Tsitsipas, Zverev, Medvedev of Ruud zijn toch niet zo heel sterk op gras? Heel misschien dat een speler als Sinner, Khachanov, Tiafoe of Fritz wat geks kunnen doen op gras(?). Rublev geef ik gek genoeg nooit echt een reële kans op een slam.
quote:Geen euforie na triomf op Roland Garros: man die Gillé en Vliegen versloeg, kaffert organisatie uit tijdens speech in stadion
Sander Gillé en Joran Vliegen verloren zaterdag de finale in het mannendubbelspel op Roland Garros. De Limburgse tandem moest zijn meerdere erkennen in de Kroaat Ivan Dodig en de Amerikaan Austin Krajicek. Na afloop zorgde die eerste voor een bijzonder interview.
De intussen 38-jarige Dodig speelde een fantastische partij en schreef zo Roland Garros voor de vierde keer op zijn naam. maar toen de Kroaat de microfoon kreeg voor de traditionele overwinningsspeech was hij niet zo vriendelijk voor de organisatie.
“Ik kreeg niet de behandeling die een atleet dient te krijgen”, aldus Dodig na eerst een compliment te hebben uitgedeeld aan Gillé en Vliegen. “Het spijt me om het te moeten zeggen, maar ik ben triest. Vijftien dagen lang ben ik in een taxi naar dit toernooi gekomen. Ik zat midden op straat in Parijs, kwam laat voor de warming-up met mijn dubbelpartner en wachtte veertig minuten lang op een taxi. Ik voelde me rot en als een toerist in Parijs. Ik ben nu een viervoudig Roland Garros-kampioen, maar dit toernooi moet iedere speler de behandeling geven die hij of zij verdient. Ik hoop dat jullie het volgend jaar beter doen.”
Waarom zou iemand Djokovic afschrijven? Dat heb ik echt nog nergens gelezen. Overigens zie ik geen enkel scenario waarin Ruud wint, tenzij Djokovic valt en zich ernstig blesseert.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zit wat in. Ik gun het Ruud meer dan Djokovic. Maar wat ik zo hinderlijk vind, is dat het journaille Djokovic compleet afschrijft als hij morgen verliest. Erg irritant vind ik dat altijd.
Nee dat zou absoluut niet gebeuren. Wellicht een enkeling, en het Twitter-algoritme zal dat vast naar jouw timeline brengen als je daar onbewust behoefte aan hebt, maar zo algemeen als hier gesteld wordt is nicht im Frage.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand Djokovic afschrijven? Dat heb ik echt nog nergens gelezen. Overigens zie ik geen enkel scenario waarin Ruud wint, tenzij Djokovic valt en zich ernstig blesseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |