Gloeiende gloeiende, ik heb net die ramen openquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:06 schreef YourCaptor het volgende:
@:Nattekat sluit deuren en ramen: https://112hm.nl/2023/06/(...)-omgeving-zichtbaar/
Enorme rookwolk over Woubrugge richting Leiden. Ik ging serieus op de weerradar kijken omdat ik ineens wat "wolken" zag.
Ik hoopte ook op wat afkoeling.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Gloeiende gloeiende, ik heb net die ramen open
En dan als zo'n zwetende rollade in bed liggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:38 schreef tralalala het volgende:
Heerlijk dit.
Je zou maar #viesdik zijn en niet kunnen slapen in deze "warmte".
Wel apart dat het aan de kust (Den Haag) warmer blijft ‘s nachts dan in Nijmegen of Limburg, zeker aan het begin van de zomer. Wel lekker!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:33 schreef LTVDK het volgende:
Echt afkoelen doet het nog niet echt
[ afbeelding ]
Jammer dat ik dik 2 uur van zee afwoon...quote:
Hier al ruim 24quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:58 schreef Bocaj het volgende:
Inmiddels 22,5 binnen.
Buiten is het nog koeler maar niet lang meer.
Dat valt vaak tegen op een begraafplaats.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dadelijk begrafenis. Dienst is buiten. Als er maar schaduw is, anders kunnen ze mij direct erna doen
Donkere paraplu tegen de zon meenemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dadelijk begrafenis. Dienst is buiten. Als er maar schaduw is, anders kunnen ze mij direct erna doen
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |