Hier al ruim 24quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:58 schreef Bocaj het volgende:
Inmiddels 22,5 binnen.
Buiten is het nog koeler maar niet lang meer.
Dat valt vaak tegen op een begraafplaats.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dadelijk begrafenis. Dienst is buiten. Als er maar schaduw is, anders kunnen ze mij direct erna doen
Donkere paraplu tegen de zon meenemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dadelijk begrafenis. Dienst is buiten. Als er maar schaduw is, anders kunnen ze mij direct erna doen
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
ik heb hier zo'n vliegenhor dat je kan wassen in de wasmachine. Zo eentje met klittenband.quote:
Die van mij niet. Dus helaas is die niet zo goed in pollen opvangenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb hier zo'n vliegenhor dat je kan wassen in de wasmachine. Zo eentje met klittenband.
Gisteren gewassen want hing vol met pluisjes. vannacht terug opgehangen en nu hangt het opnieuw vol met pluisjes
Met wederom de kanttekening dat het grondwater nu veel hoger staat dan in 2018.quote:
Ripquote:
Vond dit geen goede video om eerlijk te zijnquote:
Je tanden ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gras begint al weer geel te worden.
Dit is de eerste keer ooit dat ik iemand hoor beweren dat wind voor een lagere luchtvochtigheid zorgtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:59 schreef Twieki het volgende:
[..]
Wees blij. Zorgt voor een lagere luchtvochtigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |