Hier nu ook. 36% met 28 graden. Redelijk perfect wel. Als de nachten dan 12-14 worden, dan mag dit de hele zomerquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:05 schreef dick_laurent het volgende:
Perfecte warmte vandaag. 48% lv bij 28 graden. Ideaal.
Helaas gaat die luchtvochtigheid gedurende de zomer ook hier omhoog en dan wordt het minder genieten. Maar voor nu is het perfection
Ben benieuwd hoe het hier in Eindhoven verloopt... het is hier nogal een warmte-eiland en vooral in de binnenstad kan het goed nog tot even in de nacht tussen de 20 en 25°C blijven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Het mag wel iets harder afkoelen in de avond. Lijkt er nu op dat ik pas om 22:00 alles open kan gooien.
Gloeiende gloeiende, ik heb net die ramen openquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:06 schreef YourCaptor het volgende:
@:Nattekat sluit deuren en ramen: https://112hm.nl/2023/06/(...)-omgeving-zichtbaar/
Enorme rookwolk over Woubrugge richting Leiden. Ik ging serieus op de weerradar kijken omdat ik ineens wat "wolken" zag.
Ik hoopte ook op wat afkoeling.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Gloeiende gloeiende, ik heb net die ramen open
En dan als zo'n zwetende rollade in bed liggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:38 schreef tralalala het volgende:
Heerlijk dit.
Je zou maar #viesdik zijn en niet kunnen slapen in deze "warmte".
Wel apart dat het aan de kust (Den Haag) warmer blijft ‘s nachts dan in Nijmegen of Limburg, zeker aan het begin van de zomer. Wel lekker!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:33 schreef LTVDK het volgende:
Echt afkoelen doet het nog niet echt
[ afbeelding ]
Jammer dat ik dik 2 uur van zee afwoon...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |