Dit project bij GvE was niet volgekomen, maar mijn investering was al wel uit mijn wallet geboekt. Dus ik had al betaald. Nu kreeg ik een emailtje met deze tekst:quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:19 schreef Gustaf86 het volgende:
[..]
Nee, dat detailing bedrijf (hun tweede poging) sowieso, en mogelijk ook de herfinanciering vastgoed Breda. Geld staat nog terug niet in de wallet. En ik heb niet goed bijgehouden welke projecten ik nu al uit de wallet betaald heb. Wijze les.
Niet helemaal wenselijk natuurlijk dat het geld enige tijd renteloos vaststaat, maar wel prettig dat het project wellicht toch doorgaat.quote:Recent heeft u geïnvesteerd in het project H** Detailing. De ondernemer heeft met verschillende partijen gesproken om de financiering rond te krijgen. Hierdoor kan de aangevraagde lening bij Geldvoorelkaar.nl eventueel op een lager bedrag worden afgesloten.
Wij verwachten hier snel uitsluitsel over te kunnen geven. Voor vragen of opmerkingen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer: (...)
Nee bij mij is opnemen het enige wat goed gaat daar, ik doe dat ca 1 x per maandquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:13 schreef tnhb het volgende:
Hebben jullie ook dat je bij opnamens bij mcf na twee dagen moet vragen wat er aan de hand is omdat het geld nog steeds in de status "Opname in afwachting" staat wat betekent dat iemand nog geen handmatige goedkeruing heeft gegeven? Ik heb dat nu al een paar keer meegemaakt en vraag me af of er meer zijn met die ervaring.
Wordt daar uberhaupt nog wel rente betaald dan?🤣quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:13 schreef tnhb het volgende:
Hebben jullie ook dat je bij opnamens bij mcf na twee dagen moet vragen wat er aan de hand is omdat het geld nog steeds in de status "Opname in afwachting" staat wat betekent dat iemand nog geen handmatige goedkeruing heeft gegeven? Ik heb dat nu al een paar keer meegemaakt en vraag me af of er meer zijn met die ervaring.
Op zich valt dat nog wel mee, de notoire welbekende wanbetalers/verlengingsvragers daargelaten. Ik heb er ook 2 die ineens weer gingen betalen nadat ze in gebreke waren gesteld. Ook komen er weer nieuwe projecten, waarvan er een paar ouderwets in no time vol waren. Nu nog aflossen want daar schort het nog steeds aanquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:34 schreef quepos het volgende:
[..]
Wordt daar uberhaupt nog wel rente betaald dan?🤣
Tja, en denk jij dat dat aflossen ooit gaat gebeuren?quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:05 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Op zich valt dat nog wel mee, de notoire welbekende wanbetalers/verlengingsvragers daargelaten. Ik heb er ook 2 die ineens weer gingen betalen nadat ze in gebreke waren gesteld. Ook komen er weer nieuwe projecten, waarvan er een paar ouderwets in no time vol waren. Nu nog aflossen want daar schort het nog steeds aan
Nu toevallig bij één project, vier maanden in vier betalingen verdeeld over vier dagen. Anders werd denk ik de verlengingsaanvraag niet in behandeling genomenquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:34 schreef quepos het volgende:
[..]
Wordt daar uberhaupt nog wel rente betaald dan?🤣
Ik denk wel dat ze die panden gaan verkopen of laten veilen dus er zal wel wat terugkomen maar ik houd mijn hart vast voor het resultaat. Waarschijnlijk is het beste hele portefeuilles aan 1 partij te verkopen want anders blijf je met de incourante panden zitten. Ze zullen wat moeten om voor een ECSPR in aanmerking te komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:00 schreef quepos het volgende:
[..]
Tja, en denk jij dat dat aflossen ooit gaat gebeuren?
Ik heb eens een mailtje naar gve gestuurd want ik vind de verslaglegging van de wallet ronduit slecht. Er is geen historisch transactieoverzicht, waardoor je niet eenvoudig kunt controleren wanneer er voor welk project is betaald. Stortingen naar de wallet kunnen ook geen omschrijving krijgen zodat je het op je bankoverzicht kunt zien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:19 schreef Gustaf86 het volgende:
[..]
Nee, dat detailing bedrijf (hun tweede poging) sowieso, en mogelijk ook de herfinanciering vastgoed Breda. Geld staat nog terug niet in de wallet. En ik heb niet goed bijgehouden welke projecten ik nu al uit de wallet betaald heb. Wijze les.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:32 schreef raser1981 het volgende:
CCF H. Sediqi (box 3) 4Voorheen financierde ze ook via sig. Snap niet dat ze deze daar ook niet onder brengt. Scheelt voor haar toch veel rente.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zojuist mijn automatische 50% toekenning verhoogd. Staat nu op 63%, er is dus nog ruimte om te verhogen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:17 schreef obligataire het volgende:
[..]
50% Meteen toegekend. Hopelijk kan ik vrijdag nog wat extra meesnoepen.
idemquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:02 schreef Bieselke het volgende:
Ik krijg enkel error-meldingen als ik probeer ite investeren bij HCn momenteel.
Ik vroeg me al af waarom er sinds het live gaan geen investeringen meer bij kwamen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:02 schreef Bieselke het volgende:
Ik krijg enkel error-meldingen als ik probeer ite investeren bij HCn momenteel.
Hanso Mollstraat 4 project eerder door haar via SIG > 20210043 / mei 2021 duur 12 mnd afgelost jun 22, vanwege 1e hypo bescheiden inleg bij CCFquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:07 schreef quepos het volgende:
[..]
Voorheen financierde ze ook via sig. Snap niet dat ze deze daar ook niet onder brengt. Scheelt voor haar toch veel rente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o Verkocht onder voorbehoud april 21 kopie van funda destijdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door peterc op 16-06-2023 12:25:06 ]
Werkt nu terugquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:02 schreef Gijsbertus het volgende:
Wil eens weer bij HCN investeren, krijg ik telkens een foutmelding...
We zouden dubbele rente krijgen van 23/5 - 15.6 = 24 dagen. Dus 2 x 24 dagen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:59 schreef peterc het volgende:
SIG Buikslotermeer 331 & Bilderdijk 108 afgelost
Is het toevallig voor de oude lening rente vanaf 23-5 tm 15-6 en voor de herfinanciering van 6-6 tm 15-6?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:13 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
We zouden dubbele rente krijgen van 23/5 - 15.6 = 24 dagen. Dus 2 x 24 dagen.
Zo te zien klopt deze boete-rente niet.
Ik het twee aparte bedragen gekregen (ik zie het verband nog niet), en het telt niet op tot dubbele rente.......
Navraag gedaan bij sig.
Dat hoeven toch niet de zelfde personen te zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:53 schreef djtiesto8 het volgende:
[..]
Is het toevallig voor de oude lening rente vanaf 23-5 tm 15-6 en voor de herfinanciering van 6-6 tm 15-6?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |