Geen probleem.quote:
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Isaac is nu alleen nu. Jeff weg is ja hij heeft mij nog natuurlijk zegt Zoe.
Ja hoop ik ook en dat hij dan van ellende weg wilquote:
Hij zal eerst nog wel wachten op al zn leuke sportieve kleertjes die ie besteld heeft van zn onuitputtelijk spaarpotquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook en dat hij dan van ellende weg wil
Ja die kan van geld geld maken daar in die loods. `onbegrijpelijk dat die pot van hem nooit leegraaktquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zal eerst nog wel wachten op al zn leuke sportieve kleertjes die ie besteld heeft van zn onuitputtelijk spaarpot
Ik denk dat ze nu door heeft dat Erik met haar flirt. Dat hij haar leuk leuk vindt. Daardoor wordt het moeilijker voor haar om in zijn buurt te zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet vertelde wat ze dan akward aan hem vindt.
Ik ging kijken en zie berend met kenziequote:Op donderdag 8 juni 2023 22:35 schreef cinsan het volgende:
instastory kim , zij en jef zijn lekker aan het genieten van een etentje
ik zie toch echt jef en kim d hoorquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:45 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik ging kijken en zie berend met kenzie
Die motoriek van dat ventje ook...quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:49 schreef Monique___ het volgende:
rare man met bal gesignaleerd in de loods
[ afbeelding ]
Ja ik vind hem zo ontzettend awkward. En toch zat ik net met verbazing te kijken dat hem dit dan wel nog lukt..quote:
Hij had toen z'n zinnen gezet op dat record hooghouden halen, en hij flikte het toen ook nog, hoe awkward ook, het is wel een volhouderquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vind hem zo ontzettend awkward. En toch zat ik net met verbazing te kijken dat hem dit dan wel nog lukt..
vind het ook niet gek dat hij op mirthe valt die ook super awkward is.
wow hahaha toen keek ik het denk ik nog niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij had toen z'n zinnen gezet op dat record hooghouden halen, en hij flikte het toen ook nog, hoe awkward ook, het is wel een volhouder
Ja ik zag t ook idd.quote:
Ja en achterstevoren basketbal werpen oefent ie ook vaak (nu wel wat minder dan voorheen, maar toch)quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wow hahaha toen keek ik het denk ik nog niet.
Ja ik verbaas me er vaker over dat hij motorisch vrij houterig overkomt maar dan toch bij die proeven daar ook, nog goed weet te presteren..of zoals nu met die bal, dat het hem toch lukt.
Of dat hij tegen de loods omhoog klom op de dag van het parcours om een vlaggenlijn op te hangen.. dat deed hij vond ik nog soepeltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en achterstevoren basketbal werpen oefent ie ook vaak (nu wel wat minder dan voorheen, maar toch)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verbaas dat hij op sportief gebied best wel goed lijkt te zijn. Gezien zijn wat houterige motoriek. Dat zegt dus ook niet alles.
![]()
die andere foto haha
Leuk dat je het filmpje en foto hebt opgezocht. Dank je.
Hij is kampioen poolstokverspringen geweest, dus dat sportieve zat er wel al inquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Ik verbaas dat hij op sportief gebied best wel goed lijkt te zijn. Gezien zijn wat houterige motoriek. Dat zegt dus ook niet alles.
![]()
die andere foto haha
Leuk dat je het filmpje en foto hebt opgezocht. Dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij is kampioen poolstokverspringen geweest, dus dat sportieve zat er wel al inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die spoiler
Hij is dus wel sportief als hij kampioen poolstokverspringen is geweest.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij is kampioen poolstokverspringen geweest, dus dat sportieve zat er wel al inhttps://www.polsstokclubd(...)soon=819&nm=Erik_BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even naar benden scrollen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Geen enkel filmpje werkt nog op die sitequote:Op donderdag 8 juni 2023 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.polsstokclubd(...)soon=819&nm=Erik_Bos
Even naar benden scrollen.
Niks van hem bij.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
erik kan toch snibbig zijn tegen mirthe
kom niet aan zn biljartlaken
Komt uit ZIJN prijzenpot hoor.quote:
klopt hij zei wel heel rustig dat hij niet blij was dat ze spullen op dat laken legde zonder de afdekhoes en dat is ook niet goed. Hij loopt echt met zijn ziel onder zijn arm en vraagt of Mirthe nog ff wil kletsen om de dag af te sluiten en dat doet ze geloof ik ook strakkiesquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
erik kan toch snibbig zijn tegen mirthe
kom niet aan zn biljartlaken
Erik gaat er goed op, graven en vretenquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
blehh had hem ook gecapt maar te smerig om te snijden etc omdat ik het blijf zien
Vind het zoo smerig om te zien... en was het gifje aan het bewerken maar gatver.. vind het te vies.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik gaat er goed op, graven en vreten
Het is ook smerigquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vind het zoo smerig om te zien... en was het gifje aan het bewerken maar gatver.. vind het te vies.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is ook smerig![]()
Maar ja dit is wel typisch Erik : peuteren en opvreten
Of uit/aflikken.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
Erik, confiskeer de pot pindakaas ... dan komt ze vanzelf naar je toe
Erik blijft maar om haar heen drentelen.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:58 schreef Monique___ het volgende:
Samen lkkr uien snacken uit de pan![]()
[ afbeelding ]
ah dacht al dat ik enige was die niet weet wie ze nu bedoelenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:03 schreef Puzzie het volgende:
Iemand heeft de laatste drie dagen ineens drie maskers , een zij
Ik heb de naam net gemist , ik snap em ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah dacht al dat ik enige was die niet weet wie ze nu bedoelen
Ik ook, Fresh heb jij een naam gehoord??quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de naam net gemist , ik snap em ook niet
Eunice.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ook, Fresh heb jij een naam gehoord??
Denk dat ze toch eunice bedoelen. Ze heeft het over boos, gekwetst zijn geweest door haar
Ja en !?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:06 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft gezien dat mirthe zowat in haar blote kont rond liep in dekamer
Jaaa ik zat daar dus ook op te wachtenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:07 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ik dacht hij gaat zeggen dat ie verliefd op haar is.
Yep dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:07 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ik dacht hij gaat zeggen dat ie verliefd op haar is.
Dat de operator haar ziet hahaha en de buitenwereld...................quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
Man3,zo vaak gezien.Waar maakt hij zich druk om?
Hij dacht dat ze helemaal geen onderbroek aan had maar het zal een string geweest zijn denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:06 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft gezien dat mirthe zowat in haar blote kont rond liep in dekamer
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:10 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij dacht dat ze helemaal geen onderbroek aan had maar het zal een string geweest zijn denk ik.
Ja maar Myrthe gaat er ook gewoon in mee ..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:11 schreef tonja het volgende:
Dit vind ik zo geweldig aan conversaties met Erik.
Zo totaal wereldvreemd.
Mooi toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Myrthe gaat er ook gewoon in mee ..
De ene bal langer dan de andere of als hij scheef is zegt Mirthe.quote:
zolang ie slap isquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
whoehahah mirthe nu over wat ze ziet in een mannenonderbroek
de ene bal langer dan de ander, slappe toestand
erik heeft er geen moeite mee als ze het zien
Maar hij alles "min of meer"wel gezien van iedereen ...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en ook dat boeit hem niet als ze dat ziet
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij alles "min of meer"wel gezien van iedereen ...
Hoezo? Eik, de ideale schoonzoon!!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:17 schreef Monique___ het volgende:
Erik ziet wel vaker een stringetje of bh'tje zegt hij..
Ja en daar moet ie het dan de rest van zijn leven mee doen vermoed ik
Lang,dun en lekker..Zijn eigen woorden.quote:
OMGquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang,dun en lekker..Zijn eigen woorden.
hij zegt t omdat hij haar wil waarschuwen omdat hij ook denkt dat zij dat niet uitgezonden wil hebben als het zo is. Allen hij doet zo onhandig. Babette zou het rond schreeuwenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
en hij wil het ook niet.. zegt hij nu nog eens.. en dat is precies de rede dat hij het nu ook zegt!! waaaat
denkt hij nou dat mirthe express in haar blote kont gaat rondlopen??
ze is eruit.. roze string had ze aan....... vindt ze het fijnst.. dat we dat allemaal even weten
Wat weer een andere vorm van onhandigheid is. Of, nou ja, gewoon valsch.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij zegt t omdat hij haar wil waarschuwen omdat hij ook denkt dat zij dat niet uitgezonden wil hebben als het zo is. Allen hij doet zo onhandig. Babette zou het rond schreeuwen
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Erik kickt hier op, op dit gesprek...fap materiaal.
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Erik het iets te leuk.
Hij heeft al eerder aangegeven Myrthe erg leuk te vinden, maar toen gebeurde Kenzy.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als-ie al de hele dag aan het broeden is geweest op het onderwerp.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:22 schreef chufi het volgende:
Straks moet Myrthe dr masker nog afdoen terwijl Erik om dr heen gaat staan te draaien
tuurlijk want hij wist niet hoe hij het moest vertellen..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als-ie al de hele dag aan het broeden is geweest op het onderwerp.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
En een slechte opvoeding.... Wie bedoelt Mirthe hier?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:21 schreef Puzzie het volgende:
Slangen , dieven... Mirthe snapt niet hoe je zo kan zijn
Geen idee ,maar het zou ook over haar kunnen gaanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:24 schreef Harry het volgende:
[..]
En een slechte opvoeding.... Wie bedoelt Mirthe hier?
Myrthe weet van niets, of doet alsof. In ieder geval is wel duidelijk dat ze geen romantische gevoelens voor hem koestertquote:
Is ze heel naīef dan? Ik volg het programma verder niet zo.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Myrthe weet van niets, of doet alsof. In ieder geval is wel duidelijk dat ze geen romantische gevoelens voor hem koestert
Dat is de vraag of ze daadwerkelijk naīef is of zich gewoon op de vlakte houdt. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ze heel naīef dan? Ik volg het programma verder niet zo.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ze heel naīef dan? Ik volg het programma verder niet zo.
Dubbel idd: doen alsof je naīef bent lever ook vaak iets opquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is de vraag of ze daadwerkelijk naīef is of zich gewoon op de vlakte houdt. Ik weet het niet.
Dat is zo, wij zien wat dat betreft meer dan de bewoners zelf.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou dat zij haar leuk vinden snap ik wel.. hun radar werkt denk ik wat anders..
yepquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze horen haar niet de hele tijd zoals de regie ons wel doet voorkomen en via de microfoon
Ze hebben allebei wel iets ongemakkelijks. Leuk gesprekje idd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:34 schreef Monique___ het volgende:
mooi en apart gesprekje tussen hun.
passen goed bij elkaar
OK .. Klaar Erik en Mirthe naar huis ... NEXTquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:34 schreef Monique___ het volgende:
mooi en apart gesprekje tussen hun.
passen goed bij elkaar
Geen zorgen, uiteindelijk gaan ze allemaal naar huisquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Klaar Erik en Mirthe naar huis ... NEXT
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen zorgen, uiteindelijk gaan ze allemaal naar huis
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Klaar Erik en Mirthe naar huis ... NEXT
Ja we zitten er nog naar te luisterenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:41 schreef Monique___ het volgende:
Om half elf zei hij nog een kwartiertje te willen praten met haar
erik is blij dat jeff eruit is, komt hem goed uit dat een sterke speler eruit is.
Jappie en ice vindt hij ook sterke spelers.
quote:
Dat ze na 9 maanden nog niet door hebben dat het geen reet uitmaakt of je nou slim, sterk of allebei bent... De manier om er zo lang mogelijk in te blijven is door je sociaal niet totaal onmogelijk te maken, zoals Jeffrey deed.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:41 schreef Monique___ het volgende:
Om half elf zei hij nog een kwartiertje te willen praten met haar
erik is blij dat jeff eruit is, komt hem goed uit dat een sterke speler eruit is.
Jappie en ice vindt hij ook sterke spelers.
Het Podcast verhaal kwam wel door hem.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat ze na 9 maanden nog niet door hebben dat het geen reet uitmaakt of je nou slim, sterk of allebei bent... De manier om er zo lang mogelijk in te blijven is door je sociaal niet totaal onmogelijk te maken, zoals Jeffrey deed.
In dat kader is het wel bijzonder dat Erik nog nooit genomineerd is. Maar misschien komt dat wel omdat Erik zo sociaal onhandig is dat ie ook nooit echt verzeild raakt in de roddel en achterklap groepjes.
Interessant wel.
Ja dat klopt wel, maar ik heb hem nooit echt bondjes zien smeden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Podcast verhaal kwam wel door hem.
Ik wou net zeggen: Erik heeft de boel ook wel tegen elkaar uitgespeeld toenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Podcast verhaal kwam wel door hem.
Ik had haar ook liever zien vertrekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:51 schreef tonja het volgende:
Ik had bij de laatste eliminatie liever Sasha zien vertrekken. Ik vind Jeffrey een lul eerste klas, maar hij zorgde wel voor actie daar
Ze hebben zich hiermede flink mee in de vingers gesneden om hem te laten vertrekken. Dit kan het programma nog wel eens flink doen laten zakken in de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:51 schreef tonja het volgende:
Ik had bij de laatste eliminatie liever Sasha zien vertrekken. Ik vind Jeffrey een lul eerste klas, maar hij zorgde wel voor actie daar
Ik vermoed dat ie wel een bonus krijgtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:51 schreef tonja het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben zich hiermede flink mee in de vingers gesneden om hem te laten vertrekken. Dit kan het programma nog wel eens flink doen laten zakken in de kijkcijfers.
Ja ik weet dat het een saaie bedoening kan gaan worden .. Dus we wachten af .. denk niet dat ze elke avond dit gesprek gaan voerenquote:
Nee, hij kon enorm vervelend doen/zijn maar hij zorgde wel voor dramaquote:
Precies. Irritainment!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, hij kon enorm vervelend doen/zijn maar hij zorgde wel voor drama
En dat heeft zo'n programma toch wel nodig
Daar gaat het nu wel naar toequote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:58 schreef freaky40 het volgende:
Voor Kumbaya streams hebben we Big Brother al. Deze show mag wel schuren.
Eens!! Maar ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:58 schreef freaky40 het volgende:
Voor Kumbaya streams hebben we Big Brother al. Deze show mag wel schuren.
Myrthje zei nog tussen neus en lippen door dat ze dat al gedaan hadquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:02 schreef Monique___ het volgende:
erik: ik weet dat je geen mannen van 47 wilt uit proberen, voorlopig
arghhhh hij weet het.. maar hij checkt het wel nog even.. of hij kans maakt..
Hij ziet, en dat is logisch denk ik, niet hoe totaal onaantrekkelijk hij is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:02 schreef Monique___ het volgende:
erik: ik weet dat je geen mannen van 47 wilt uit proberen, voorlopig
arghhhh hij weet het.. maar hij checkt het wel nog even.. of hij kans maakt..
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthje zei nog tussen neus en lippen door dat ze dat al gedaan had
Blijft een mooi woord.quote:
*moet hiermee lachenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij ziet, en dat is logisch denk ik, niet hoe totaal onaantrekkelijk hij is.
Neequote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij ziet, en dat is logisch denk ik, niet hoe totaal onaantrekkelijk hij is.
Geloof meer dat het een soort grapje was ... maar das Myrthe ... geen ideequote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
die mirthe lust hem ook wel
en erik nu nog meer hoop
Laat staan dat Erik dit op waarde kan schattenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof meer dat het een soort grapje was ... maar das Myrthe ... geen idee
Je kan ook gewoon moeten pissen zonder geneukt te hebben hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:11 schreef chufi het volgende:
Daar is Bep ... zou ze geneukt hebben dat ze ff moet pissen ?
Ja ik weet dat ook wel ... maar die twijfelaar die ze hebben gemaaktquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon moeten pissen zonder geneukt te hebben hoor
Hij staat er bij en staart en staat er maar bij en staartquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:12 schreef freaky40 het volgende:
Erik zit Myrthe van top tot teen te begluren/aanschouwen...
Wie? Babs en?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ook wel ... maar die twijfelaar die ze hebben gemaakt
Hand voor zijn kruis....quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij staat er bij en staart en staat er maar bij en staart
hij moet hier heel heeel lang op terenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij staat er bij en staart en staat er maar bij en staart
Slaap lekker ik ga ookquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:16 schreef tonja het volgende:
Ennieweej, Ik ga mijn gitaar nog even treiteren en dan pitten. Sleep well all.
Valt me mee dat hij daar niet bij blijft staan...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:18 schreef chufi het volgende:
Erik gaat vast . Myrtje moet nog ff plassen en komt er aaan ..
Ja das Erikquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij daar niet bij blijft staan...
Ja is heel gek dat mensen om half twee snachts slapen. Toen de grote sfeerverpester er nog was, was het wel iedere nacht feest...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En het was nog lang gezellig in de loods...
Oh nee toch niet
Als hij een gesprek aan knoopt met een vrouw onder de douche ziet hij alles omdat hij zo lang is en zo over het deurtje en muurtje heen kijkt. ( maar gelukkig doucht hij niet zo vaak,quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:20 schreef Monique___ het volgende:
erik: als ik borsten wil zien dan kan ik dat op allerlei manieren doen maar nu even niet
mirthe: anders type je even wat in.. (hint ze nu dat het wel in de loods kan?)
erik : ik wil niet de naam krijgen dat ik constant zit te gluren of zo
mirthe: neee maar dat doe je ook niet, nee, nee hoor, volgens mij niet, nee
mirthe vond hem vanmiddag wel gluren/ staren
Awkward van beide. Van Mrthe dag ze er niets van zegt.van hem omdat hij zo pontificaal staat te gluren.quote:
Je zou er bij in slaap vallenquote:
Nou echt hé..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou er bij in slaap vallen
Is dat Janet die buiten ligt te slapen
Goedemorgen Frummeliequote:Op vrijdag 9 juni 2023 06:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Engine![]()
Gewoon overheen scrollen... dan blijf je scrollen, I know...
Spreekt ze het nou op de memorecorder in?quote:
bern 2.0 is het nuquote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb vreselijk om Bern z'n dating ervaringen moeten lachen.. jammer dat ik nu pas deze kant van Bern zie...
Ja. Janet heeft buiten geslapen. Ik zou het niet kunnen met al die zoem en kruip beestjes. Wel met een enorme klamboe over het bed.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou er bij in slaap vallen
Is dat Janet die buiten ligt te slapen
Ik heb geen idee... ik ga ervan uit van wel... wat heeft dat hard op lezen anders voor zin...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spreekt ze het nou op de memorecorder in?
Was net op stream 2quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé..
Ik zie nergens de cabana... dus geen idee..
Janet is wel wat gewend denk ik, die trekt met een kamper de wereld rond.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Janet heeft buiten geslapen. Ik zou het niet kunnen met al die zoem en kruip beestjes. Wel met een enorme klamboe over het bed.
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Janet is wel wat gewend denk ik, die trekt met een kamper de wereld rond.
Zaten wel leuke verhalen bij.Over die Griekse bijv. En over die dame met open relatie.Alleen jammer dat Baps er steedss tussen doorzat.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb vreselijk om Bern z'n dating ervaringen moeten lachen.. jammer dat ik nu pas deze kant van Bern zie...
Dat laatste doet ze idd ook veel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Eunice hardop leest om de uitspraak van haar Nederlands te verbeteren en om de inhoud beter tot zich door te laten dringen.
Hardop lezen gaat langzamer dan in jezelf lezen en je hoort wat je zegt. Het is de beste manier om te leren.
Opschrijven kan ook.
Ja die heeft wel voor hetere vuren gestaan..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Janet is wel wat gewend denk ik, die trekt met een kamper de wereld rond.
Ja was erg leuk... ja dat is Babette en dat veranderd ook niet.. dus maar nemen zoals het is..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zaten wel leuke verhalen bij.Over die Griekse bijv. En over die dame met open relatie.Alleen jammer dat Baps er steedss tussen doorzat.
Ja grappig hé...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
Vogeltjes luisteren aandachtig mee.
[ afbeelding ]
Erik heeft nog crackers.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:33 schreef Frummelie het volgende:
Er is niet veel geld binnen geharkt gisteren... zal er vandaag een herhaling zijn?
Ze starten vandaag op met een eitje in ieder geval..
Of zingen.quote:
Ik zie alleen een slaper en Eunice alleen in de kas.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:42 schreef Frummelie het volgende:
En daar komt de lawaaipapagaai alweer aan... die gaat mee de kas in..
En de lawaaipapagaai... de muziek box bedoel ik daarmee..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie alleen een slaper en Eunice alleen in de kas.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En de lawaaipapagaai... de muziek box bedoel ik daarmee..
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zei nu hardop "Houd je bek tegen Eunice.
Tijd om ff wat anders te doen.
Doet me denken aan toen ik een keer op mijn balkon zat en naar de streams van Utopia aan het kijken/luisteren was en ik iemand hoorde zeggen dat er geen Engels woord voor bloemkool bestaat. Toen riep ik heel hard (Ik had een koptelefoon op) "Cauliflower lul!!"quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zei nu hardop "Houd je bek tegen Eunice.
Tijd om ff wat anders te doen.
Ik heb een keer de politie aan de deur gehad die vroeg of we ruzie hadden,was ook op de streams.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een keer op mijn balkon zat en naar de streams van Utopia aan het kijken/luisteren was en ik iemand hoorde zeggen dat er geen Engels woord voor bloemkool bestaat. Toen riep ik heel hard (Ik had een koptelefoon op) "Cauliflower lul!!"
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een keer de politie aan de deur gehad die vroeg of we ruzie hadden,was ook op de streams.
Vind haar voorlezen verre van rustgevend eerder storendquote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:47 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice zit nu te mediteren met rustgevende geluiden via de tablet
Goeie tipquote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een keer de politie aan de deur gehad die vroeg of we ruzie hadden,was ook op de streams.
allemaal spelletje.. doet het wellicht goed op tvquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Isaac en Zoe samen in de badkamer.. Isaac moet leuk doen vandaag...Zoe loopt weg en Isaac kreunt en draait met z'n ogen..
Maar ik heb gezien toen Isaac uit bed stapte, dat hij z'n been richting Zoe deed.. als grap.
Dus dat geīrriteerde van Isaac komt vrij nep over bij mij..
Dat geloof ik ook..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Crisisoverleg achter gehad, het was geheel tegen de verwachting in dat Jef zou verliezen.
Moest ik uit gaan leggen wat de streams waren,toen konden ze wel lachen.quote:
Absoluut...respect hoor, al vind ik het nog steeds jammer dat Jeff weg is, geeft het aan de ene kant rust in de loods.. in de zin van... dat andere bewoners weer opbloeien.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
was niet verwacht dat sas ging winnen , maar ze speelde het spel het beste en won het ook
En Zoe wilde nog wel uitslapen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest ik uit gaan leggen wat de streams waren,toen konden ze wel lachen.
Ze won terecht, maar nu hebben ze een dode mus in die schuur en een behoorlijk populaire bewoner die zich niet kon bedwingen, maar door heel wat volgers werd gezien als een soort God zit nu thuis.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
was niet verwacht dat sas ging winnen , maar ze speelde het spel het beste en won het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |