Geen probleem.quote:
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Isaac is nu alleen nu. Jeff weg is ja hij heeft mij nog natuurlijk zegt Zoe.
Ja hoop ik ook en dat hij dan van ellende weg wilquote:
Hij zal eerst nog wel wachten op al zn leuke sportieve kleertjes die ie besteld heeft van zn onuitputtelijk spaarpotquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook en dat hij dan van ellende weg wil
Ja die kan van geld geld maken daar in die loods. `onbegrijpelijk dat die pot van hem nooit leegraaktquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zal eerst nog wel wachten op al zn leuke sportieve kleertjes die ie besteld heeft van zn onuitputtelijk spaarpot
Ik denk dat ze nu door heeft dat Erik met haar flirt. Dat hij haar leuk leuk vindt. Daardoor wordt het moeilijker voor haar om in zijn buurt te zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet vertelde wat ze dan akward aan hem vindt.
Ik ging kijken en zie berend met kenziequote:Op donderdag 8 juni 2023 22:35 schreef cinsan het volgende:
instastory kim , zij en jef zijn lekker aan het genieten van een etentje
ik zie toch echt jef en kim d hoorquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:45 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik ging kijken en zie berend met kenzie
Die motoriek van dat ventje ook...quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:49 schreef Monique___ het volgende:
rare man met bal gesignaleerd in de loods
[ afbeelding ]
Ja ik vind hem zo ontzettend awkward. En toch zat ik net met verbazing te kijken dat hem dit dan wel nog lukt..quote:
Hij had toen z'n zinnen gezet op dat record hooghouden halen, en hij flikte het toen ook nog, hoe awkward ook, het is wel een volhouderquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vind hem zo ontzettend awkward. En toch zat ik net met verbazing te kijken dat hem dit dan wel nog lukt..
vind het ook niet gek dat hij op mirthe valt die ook super awkward is.
wow hahaha toen keek ik het denk ik nog niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij had toen z'n zinnen gezet op dat record hooghouden halen, en hij flikte het toen ook nog, hoe awkward ook, het is wel een volhouder
Ja ik zag t ook idd.quote:
Ja en achterstevoren basketbal werpen oefent ie ook vaak (nu wel wat minder dan voorheen, maar toch)quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wow hahaha toen keek ik het denk ik nog niet.
Ja ik verbaas me er vaker over dat hij motorisch vrij houterig overkomt maar dan toch bij die proeven daar ook, nog goed weet te presteren..of zoals nu met die bal, dat het hem toch lukt.
Of dat hij tegen de loods omhoog klom op de dag van het parcours om een vlaggenlijn op te hangen.. dat deed hij vond ik nog soepeltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en achterstevoren basketbal werpen oefent ie ook vaak (nu wel wat minder dan voorheen, maar toch)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verbaas dat hij op sportief gebied best wel goed lijkt te zijn. Gezien zijn wat houterige motoriek. Dat zegt dus ook niet alles.
![]()
die andere foto haha
Leuk dat je het filmpje en foto hebt opgezocht. Dank je.
Hij is kampioen poolstokverspringen geweest, dus dat sportieve zat er wel al inquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Ik verbaas dat hij op sportief gebied best wel goed lijkt te zijn. Gezien zijn wat houterige motoriek. Dat zegt dus ook niet alles.
![]()
die andere foto haha
Leuk dat je het filmpje en foto hebt opgezocht. Dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij is kampioen poolstokverspringen geweest, dus dat sportieve zat er wel al inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die spoiler
Hij is dus wel sportief als hij kampioen poolstokverspringen is geweest.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij is kampioen poolstokverspringen geweest, dus dat sportieve zat er wel al inhttps://www.polsstokclubd(...)soon=819&nm=Erik_BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even naar benden scrollen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Geen enkel filmpje werkt nog op die sitequote:Op donderdag 8 juni 2023 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.polsstokclubd(...)soon=819&nm=Erik_Bos
Even naar benden scrollen.
Niks van hem bij.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
erik kan toch snibbig zijn tegen mirthe
kom niet aan zn biljartlaken
Komt uit ZIJN prijzenpot hoor.quote:
klopt hij zei wel heel rustig dat hij niet blij was dat ze spullen op dat laken legde zonder de afdekhoes en dat is ook niet goed. Hij loopt echt met zijn ziel onder zijn arm en vraagt of Mirthe nog ff wil kletsen om de dag af te sluiten en dat doet ze geloof ik ook strakkiesquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
erik kan toch snibbig zijn tegen mirthe
kom niet aan zn biljartlaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |