De Uluru in Australië.quote:
Een heilige berg van de Aboriginals.quote:
Ik lees het idd op wikiquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een heilige berg van de Aboriginals.
Fenster schliessen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Iemand een idee hoe deze airco aan te zetten?
[ afbeelding ]
Doet ie het zo niet >quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik gedaan natuurlijk maar dat helpt niet.quote:
Wat denk je?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan natuurlijk maar dat helpt niet.
Ja daar heb ik ook aan zitten denken. Hij staat inmiddels aan maar ik ben naar de receptie gemoeten om uit te vogelen hoe het werkt.quote:
Heb je standje 1 al geprobeerd ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:36 schreef engine het volgende:
Maar ik ben geen volslagen idioot dus want jullie zien het ook niet.
Jepquote:
Er is geen stekker.quote:
Dat weet ik zeker.quote:
Ik gaf als hint de receptiequote:Op donderdag 8 juni 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Maar als jij het beter weet @:chufi kunnen we wel wedden om een krat bier?
Eigen airco? Ik kan alleen vinden dat het goedkope prutsdingen zijn die niet meer worden gemaakt.quote:
Geen idee…quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Blij dat ie nu doetquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook aan zitten denken. Hij staat inmiddels aan maar ik ben naar de receptie gemoeten om uit te vogelen hoe het werkt.
Nope..quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee…
0 = koelen, 1 = verwarmen ?
Bieren?quote:
En wat doet die knop linksonder?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nope..
Zo staat hij aan.
[ afbeelding ]
Ter vergelijking. Zo staat hij uit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat had ik eigenlijk nog niet geprobeerd sinds de airco aan staat. Daarmee schakel je de airco uitquote:
Dat is de zelfvernietiging.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb net heerlijk genaaid.Daar zakt je broek niet meer van afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb net heerlijk genaaid.Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En ik krijg geen koude zak.quote:
Daar is het te warm voor komend weekendquote:
Nou als je die nu nog, met dit weer het kreeg..was dat niet bestquote:
Hier kan de wind nog best wel koel zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is het te warm voor komend weekend
quote:WESTWARD HO! - In het Verenigd Koninkrijk dreven drie mannen op een grote opblaasbare eend in het kanaal van Bristol al snel weg van de kust. Zij gingen zo ver dat ze door een ander gered moesten worden.
Volgens strandbezoekers in het graafschap Devon, in het zuidwesten van Engeland, pompten de mannen de eend genaamd Quackers op, brachten hem de zee in en gingen erop zitten. Een vierde vriend ging de zee in op een opblaasbare kajak. Na vijf minuten waren ze al 75 meter van de kust af. De vriend in de kajak probeerde de eend nog terug te duwen, maar dat lukte niet. Toen ze 200 meter van de kust af waren, werd de kustwacht gebeld.
Een strandbezoeker probeerde de mannen te redden door op een SUP-board naar ze toe te gaan. De stroming werkte hem tegen, maar hij wist desondanks de eend dichter bij de kust te brengen. Toen zijn de mannen eraf gesprongen en terug naar het strand gezwommen. Eend Quackers werd meteen verder de zee in geblazen.
Toen vrijwilligers van de kustwacht aankwamen, waren de mannen alweer veilig op het strand. „Het snelle denken van deze strandbezoeker heeft voorkomen dat deze vervelende situatie veel erger is geworden”, zei vrijwilliger Del Elsemore, die nog naar hen toe is gezwommen om te kijken of alles goed ging. „Hij is de echte held van de dag.” Onderweg terug naar hun plek vonden ze ook nog Quackers, die aan boord is genomen.
Drie mannen.... Daar gaat het al mis. Alleen vrouwen zijn in staat om met badeendjes om te gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:30 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje aka Quackers![]()
![]()
nog één keer je zee-avontuur:
Tochtje met Superbadeendje gaat mis; drie mannen uit zee gered
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Drie mannen.... Daar gaat het al mis. Alleen vrouwen zijn in staat om met badeendjes om te gaan.
Aflandse wind kan gevaarlijk zijn als je op een luchtbed ofzo in zee gaat.quote:
Quackersquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aflandse wind kan gevaarlijk zijn als je op een luchtbed ofzo in zee gaat.
Zoiets als iedereen heeft een innerlijke badeend in zich?quote:
Mwah, meer een komische naam voor een superbadeend.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets als iedereen heeft een innerlijke badeend in zich?
Wij behoren tot het Het Genootschap der Vrienden.quote:
Die hebben ze niet bij jou in de buurt?quote:
Ligt eraan hoe dicht het bij Friesland was.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dicht het bij Friesland was.
Proost vriend.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij behoren tot het Het Genootschap der Vrienden.
Maar je bodemonderzoek verliep goed?quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Loppersum. Was bijna einde van de wereld joh.
ik lees elders een mooi muizengedicht:quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Loppersum. Was bijna einde van de wereld joh.
Badeendjes hebben mooie gedachtenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
ik lees elders een mooi muizengedicht:
Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes
F&F / Muizenissen
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes hebben mooie gedachten
terwijl ze uren in bad wachten.
Ze blijven maar hopen en hopen
dat Maily erbij komt geslopen.
Een bad vol met schuim
maily wees niet bang, mijn bad is ruim.
Als je in bad stapt schaam je niet
ik zal niemand vertellen wat badeendje ziet
Daar moet ik even over nadenkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Dus nadenken tijdens een spelletje lukt niet, tekenen lukt ook al niet, wat kun je dan wel?
Nadenken kan je dus wel of...quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Badeendjes hebben mooie gedachten
terwijl ze uren in bad wachten.
Ze blijven maar hopen en hopen
dat Maily erbij komt geslopen.
Een bad vol met schuim
maily wees niet bang, mijn bad is ruim.
Als je in bad stapt schaam je niet
ik zal niemand vertellen wat badeendje ziet
Ik ga niet naar Grunn om mijn wurmm in de grond te stoppen.quote:
Nee ik gebruik geen eens wurmenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Grunn om mijn wurmm in de grond te stoppen.![]()
Liever een goede grondboor?quote:
Dat valse sentiment altijd, ja kut maar matig optreden. Dit was nog eens een winnaar (En Simon zag er toen een stuk beter uitquote:
Ik vond haar ook wel goed.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valse sentiment altijd, ja kut maar matig optreden. Dit was nog eens een winnaar (En Simon zag er toen een stuk beter uit)
Ja dat zijn van die verrassende optredens. Erg leuk !!quote:
Dit is ook echt een klassieker.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die verrassende optredens. Erg leuk !!
Hier heb ik ook van genoten
Ik moest een beetje aan Fann denken. Deze is ook zo tofquote:
Sow dan.Daar heeft een werk in gezeten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest een beetje aan Fann denken. Deze is ook zo tof
Prachtig toch en al die kinderen die er zo veel lol in hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 02:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sow dan.Daar heeft een werk in gezeten.
En dan de ontlading,echt heel top.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig toch en al die kinderen die er zo veel lol in hebben.
Chaos en fun. Zo moet het leven zijn.quote:
Succesvolle vlucht.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 06:40 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kuiken kan vliegen!
Heel leuk om te zien.
https://www.vogelbescherm(...)jken/eerste-vlucht-1
Grappig dat ze wel terugkomen. De bosuiltjes zijn altijd meteen vertrokken zodra ze uit de kast zijn.quote:
Goedemorgen Prishaquote:
Goedemorgenquote:
Goeiemoarn.quote:
Wat een bolletje zijn het toch ook nog.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 06:40 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kuiken kan vliegen!
Heel leuk om te zien.
https://www.vogelbescherm(...)jken/eerste-vlucht-1
Hey Prisha, alles goed?quote:
Een warm weekend als je buienradar mag gelovenquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een warm weekend als je buienradar mag geloven
Yep alles goed! Met jou ook hoop ik?quote:
Fijn te horen, hier ook alles goed hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Yep alles goed! Met jou ook hoop ik?
Zeker een warm weekend!
Morgen staat mijn allereerste 40km op het programmaMet die temperaturen wel meteen een goede test om te zien waar ik sta. Ik ga vroeg op pad in elk geval.
Yep, de Nijmeegse Vierdaagse.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, hier ook alles goed hoor.
O jee dat is een beste trip ben je ergens voor aan het oefenen?
O leuk, een hele onderneming dat 4 dagen lang te doenquote:
Eerste keer! Ik vind het heel spannend allemaal.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, een hele onderneming dat 4 dagen lang te doen
Heb je dat al eerder gedaan of is dit de eerste keer?
Draaien in een belquote:
O da snap ik, vooral veel trainen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eerste keer! Ik vind het heel spannend allemaal.
derde week van Juli. Nog 38 dagen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O da snap ik, vooral veel trainen.
Wanneer is die 4daagse ook weer?
O dat is al snel, maar goed trainen dan voor die tijdquote:
Enge gedachte dat dit soort mensen bestaan. Vroeger zat dat in gestichten (niet verkeerd bedoeltquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel hoor, kan prima echt zijn. Achterlijkheid bestaat. En het lijkt zelfs te groeien.
Ga een paar jaar in het OV werken. Dan kom je er achter dat dit nog erg gematigd is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Enge gedachte dat dit soort mensen bestaan. Vroeger zat dat in gestichten (niet verkeerd bedoelt).
Voor geen goudquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga een paar jaar in het OV werken. Dan kom je er achter dat dit nog erg gematigd is.
Heer aloa.quote:
Heer Sode.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga een paar jaar in het OV werken. Dan kom je er achter dat dit nog erg gematigd is.
Hier in Nederland lopen er genoeg rond hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Enge gedachte dat dit soort mensen bestaan. Vroeger zat dat in gestichten (niet verkeerd bedoelt).
Fruitquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Ik vond deze te slecht om te posten.![]()
![]()
Genoeg ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in Nederland lopen er genoeg rond hoor.
In ons stadsje is er ansich wel een goede opvang.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruit
[..]
Genoeg ja.
Ik was laatst in de buurt van het station in Leeuwarden, maar het had zo Amsterdam kunnen zijn.![]()
Hier zie je genoeg mensen die vroeger ergens woonden, maar nu zwerven en de hele dag bier lopen te drinken in het park.
Vlakbij die oude gevangenis zit zo'n opvang toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In ons stadsje is er ansich wel een goede opvang.
Daar zit de dagovang in de buurt.Klopt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Vlakbij die oude gevangenis zit zo'n opvang toch?
Uiteraard. En gebeurt er wat, dan krijgen ze wel zorg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
Het ging mij ook meer om die tweet,komt een beetje overeen met het verhaal Geboortetrust.Daar trappen ook veel in. Of dat wanneer je jezelf autonoom/soeverein verklaard verklaar dat je dat geen contract hebt met de overheid dus geen boetes hoeft te betalen,geen zorgpremie etc.
Maar het rare is dat ze wel een uitkering willen.
Ja, dat is wel de ideale plek om zoiets neer te zettenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
En vlak bij de Weaze zit iets voor jongeren waar ze een jaar mogen wonen.Ook zo lekker logisch.
Maar het gaat zelfs zover dat ze weigeren een autoverzekering te nemen.Dat is best link.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Uiteraard. En gebeurt er wat, dan krijgen ze wel zorg.
Ze zullen maar een ongeluk veroorzaken...wie gaat dan de schade betalen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het gaat zelfs zover dat ze weigeren een autoverzekering te nemen.Dat is best link.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF!![]()
Heb je soms. Koffie is dan altijd goed.
Hoi Ieni.quote:
Freddie Mercury ook in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Robbie gaat ineens uit zichzelf stofzuigen?
T heeft geholpen die vriendjes van je met honkbalknuppelsquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
Als we toch aan het zwaaien zijn doe ik ook even mee![]()
Best aardigquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Als iemand nog eens een 'afwijkende' krachtoefening voor op het water zoekt
Ik heb echt al zo lang niet gezwommenquote:
Voor jou danquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt al zo lang niet gezwommen
Minder herkenbaar dus
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Zwemmen is wel gevaarlijk met honten
[ twitter ]
Ja wel eens, geeft niksquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
.... die Hongkong verrukte .............
Ik had het anders omschreven
Al past dit dan wel weer beter bij onze eendquote:
Nog niet heel warm...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pffff geen lekker weer om in te werken
Zal nu voor jou een stukje zwaarder zijn ja ....quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pffff geen lekker weer om in te werken
Nee, we hebben de maximale temperatuur voor dit jaar nog niet bereikt, en ik vind dit al zwaar kut en mijn collegas komen ook allemaal klagend binnenquote:
Alles onder de 30 is nog primaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, we hebben de maximale temperatuur voor dit jaar nog niet bereikt, en ik vind dit al zwaar kut en mijn collegas komen ook allemaal klagend binnen
Ik had zelf een bidon met water gisteravond in de koelkast gezet, die meegenomen net als 1 flesje die in de kantine voor ons klaar stond. Die zijn dus gewoon al leeg. Gelukkig mag ik zo naar huisquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal nu voor jou een stukje zwaarder zijn ja ....
Hier voelt het echt al als 30+ (Eindhoven)quote:
Tijd dat ze regelen dat jullie onderweg extra water krijgenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had zelf een bidon met water gisteravond in de koelkast gezet, die meegenomen net als 1 flesje die in de kantine voor ons klaar stond. Die zijn dus gewoon al leeg. Gelukkig mag ik zo naar huis
Hier is het ook al vrij warm.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier voelt het echt al als 30+ (Eindhoven)
Even gecheckt en het is inderdaad flink warmer dan N-Hquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier voelt het echt al als 30+ (Eindhoven)
Quackersquote:Azië verdient na de coronapandemie en opvrolijkertje, dat was de motivatie voor de Nederlandse kunstenaar Florentijn Hofman om de welbekende reuzenbadeend in Hongkong te laten terugkeren. In 2013 haalde de badeend wereldwijd de krantenkoppen toen deze lek bleek te zijn: in het water lag niks minder dan een geel leeggelopen eendje. Maar eindelijk is het zover: de badeend komt terug! Mét vriendje...
De knalgele Double Ducks zijn welgeteld 18 meter en en vieren hun tienjarig jubileum. De Nederlandse Hofman trekt al sinds 2007 de wereld rond met zijn enorme eend en heeft ze onder meer in Amsterdam, Sydney, Los Angeles, Osaka en Sao Paulo laten ronddobberen.
Hier is ons tuintje klaar als enige van de straat.Morgen lekker buiten liggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:29 schreef Ebinas het volgende:
Middaghhh,
Hier is het ook nog goed te doen.
Maar zal de komende dagen wel anders worden.
Zeker als het huis opwarmt
Awww met aanhangquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:36 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje, alweer in het nieuws![]()
![]()
![]()
Nederlandse reuzenbadeend keert eindelijk terug in Hongkong met vriendje
[..]
Quackers
Dubbelquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:36 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje, alweer in het nieuws![]()
![]()
![]()
Nederlandse reuzenbadeend keert eindelijk terug in Hongkong met vriendje
[..]
Quackers
Goed gedaan. Als de echte hitte losbarst .....................................genieten maarquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier is ons tuintje klaar als enige van de straat.Morgen lekker buiten liggen.
Het mooie is dat we niks hebben hoeven doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goed gedaan. Als de echte hitte losbarst .....................................genieten maar
Dat doe je nog beter dan.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie is dat we niks hebben hoeven doen.
insmeren zou ik dan toch maar wel doenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie is dat we niks hebben hoeven doen.
Dat lijkt me wel heel hendig.quote:
Ben aam het regelen.quote:
Die is al stuk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:55 schreef maily het volgende:
[..]
Even bij @:Nattekat informeren voor tips
Die dus.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:55 schreef maily het volgende:
[..]
Even bij @:Nattekat informeren voor tips
Ik wil een OLA parasol.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heeft ie laten zien daar.. 100 euro van de GammaL
die dus niet kopen
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die staan vast nog genoeg op terrasjes?
Ik heb contacten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die staan vast nog genoeg op terrasjes?
Nee,broertje werkt bij Bidfood.quote:
En ga je dat dan ook allemaal lezen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
elke lund kann ik elke magazin
downloaden
https://www.pdfmagaz.in/language/dutch/
Nog een paar uurtjes.quote:
Met airco?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:17 schreef engine het volgende:
Weer thuis![]()
Maandag weer terug voor de vijfde week...en vijfde hotel
Maar wel een goede week gehadnu weekend
ook zin in!
Welkom thuisquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:17 schreef engine het volgende:
Weer thuis![]()
Maandag weer terug voor de vijfde week...en vijfde hotel
Maar wel een goede week gehadnu weekend
ook zin in!
Dat wel denk ik. Hopelijk met handleidingquote:
Ja ook.quote:
Ja heel fijn vind ik dat!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welkom thuis![]()
Duurt die klus zo lang?
Wel fijn dat je in het weekend terug naar huis kan
Dat is wel flink balen danquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heel fijn vind ik dat!
Zou eigenlijk twee weken zijnmaar alles zit tegen. Nu is al een week de kraan kapot dus het schiet niet op.
Waarom dat tongetje?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat iswwl flink balen dan
![]()
Geen optie voor een andere kraan?
Nee is een bovenloopkraan die in het gebouw zelf zit. Antiek ding van 40 jaar oudquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel flink balen dan![]()
Geen optie voor een andere kraan?
Dat is al een oudje danquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nee is een bovenloopkraan die in het gebouw zelf zit. Antiek ding van 40 jaar oud![]()
Maar als het goed is kunnen we maandag verder.
Als alles meezit maar ik denk de week daarna ook nog een paar dagen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is al een oudje dan![]()
Dus volgende week dan de laatste week?
En dan vakantie.of moet je nog evenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Als alles meezit maar ik denk de week daarna ook nog een paar dagen.
Wil daarna een week vrij nemen jaquote:
Pak jij je rust maar even.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:42 schreef engine het volgende:
[..]
Wil daarna een week vrij nemen ja
Is ook wel nodig, even rust.
Dan moet je uit de vrieskast komen.quote:
Fijn dat je jurkje lekker zit vandaag.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:26 schreef chufi het volgende:
Dat kan, vandaag heb ik er voor het eerst geen last meer van
Hoe zit jou jurkje?quote:
Even in de zon gaan staanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
23 graden binnen, maar schijnbaar vind mijn lichaam het dan te koud voor jurkje
Sourytjequote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:42 schreef Soury het volgende:
Ik vind jurkje een stom woord. Maar alle verklein woordjes eigenlijk. Badeend is ook beter
quote:
Onder je rokje?quote:
Die bestond al.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:42 schreef Soury het volgende:
Ik vind jurkje een stom woord. Maar alle verklein woordjes eigenlijk. Badeend is ook beter
Is er nog éénquote:
Wel 8quote:
Ga weg ???!!!!quote:
Die bestaat dus nietquote:
Hij lult maar watquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan geen 8 superbadeendjes vinden
Niet zo superquote:
Rotterdam?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
En toen werd het maar superbadeendje.
Die beelden ookquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
Rus gedood door haai. Ja kut enzo maar Na de aanval werd een klopjacht gehouden op de tijgerhaai die verantwoordelijk was voor de dood van Popov. Het zeeroofdier werd gevangen door een team van vissers. Hoe de fuck weet je dat je de juiste hebt ok maag open snijden maar dan nog die dieren leven daar en de mens vist alles leeg. Het is niet dat die Rus in zijn zwembroek op straat werd opgevreten, dan snap ik het wel.
Dan is superbadeendje toch leukerquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
En toen werd het maar superbadeendje.
Hou je het nog even gezellig nu we het weekend ingaan.quote:
Ja gezienquote:
Die haai ookquote:
Zal mijn best doenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou je het nog even gezellig nu we het weekend ingaan.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gezienMaar mensen wonen niet in de zee.
Hier is het een kwalletje ofzo.quote:
Terecht,quote:
Oh dus een karma dingetjequote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht,
hij had aan het front moeten staan.
Poetin heeft die haai zelf getraind
Nee niet echt, haaien vallen mensen bijna nooit aan maar dit geeft wel te denken. Die moeten ook vreten he?quote:
Klopt. Ik bedoel meer dat ie geen enkele kans had.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt haaien vallen mensen bijna nooit aan maar dit geeft wel te denken. Die moeten ook vreten he?
Tjaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoel meer dat ie geen enkele kans had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |