De Uluru in Australië.quote:
Een heilige berg van de Aboriginals.quote:
Ik lees het idd op wikiquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een heilige berg van de Aboriginals.
Fenster schliessen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Iemand een idee hoe deze airco aan te zetten?
[ afbeelding ]
Doet ie het zo niet >quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik gedaan natuurlijk maar dat helpt niet.quote:
Wat denk je?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan natuurlijk maar dat helpt niet.
Ja daar heb ik ook aan zitten denken. Hij staat inmiddels aan maar ik ben naar de receptie gemoeten om uit te vogelen hoe het werkt.quote:
Heb je standje 1 al geprobeerd ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:36 schreef engine het volgende:
Maar ik ben geen volslagen idioot dus want jullie zien het ook niet.
Jepquote:
Er is geen stekker.quote:
Dat weet ik zeker.quote:
Ik gaf als hint de receptiequote:Op donderdag 8 juni 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Maar als jij het beter weet @:chufi kunnen we wel wedden om een krat bier?
Eigen airco? Ik kan alleen vinden dat het goedkope prutsdingen zijn die niet meer worden gemaakt.quote:
Geen idee…quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Blij dat ie nu doetquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook aan zitten denken. Hij staat inmiddels aan maar ik ben naar de receptie gemoeten om uit te vogelen hoe het werkt.
Nope..quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee…
0 = koelen, 1 = verwarmen ?
Bieren?quote:
En wat doet die knop linksonder?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nope..
Zo staat hij aan.
[ afbeelding ]
Ter vergelijking. Zo staat hij uit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat had ik eigenlijk nog niet geprobeerd sinds de airco aan staat. Daarmee schakel je de airco uitquote:
Dat is de zelfvernietiging.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb net heerlijk genaaid.Daar zakt je broek niet meer van afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb net heerlijk genaaid.Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En ik krijg geen koude zak.quote:
Daar is het te warm voor komend weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |