De Uluru in Australië.quote:
Een heilige berg van de Aboriginals.quote:
Ik lees het idd op wikiquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een heilige berg van de Aboriginals.
Fenster schliessen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Iemand een idee hoe deze airco aan te zetten?
[ afbeelding ]
Doet ie het zo niet >quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik gedaan natuurlijk maar dat helpt niet.quote:
Wat denk je?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan natuurlijk maar dat helpt niet.
Ja daar heb ik ook aan zitten denken. Hij staat inmiddels aan maar ik ben naar de receptie gemoeten om uit te vogelen hoe het werkt.quote:
Heb je standje 1 al geprobeerd ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:36 schreef engine het volgende:
Maar ik ben geen volslagen idioot dus want jullie zien het ook niet.
Jepquote:
Er is geen stekker.quote:
Dat weet ik zeker.quote:
Ik gaf als hint de receptiequote:Op donderdag 8 juni 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Maar als jij het beter weet @:chufi kunnen we wel wedden om een krat bier?
Eigen airco? Ik kan alleen vinden dat het goedkope prutsdingen zijn die niet meer worden gemaakt.quote:
Geen idee…quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Blij dat ie nu doetquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook aan zitten denken. Hij staat inmiddels aan maar ik ben naar de receptie gemoeten om uit te vogelen hoe het werkt.
Nope..quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee…
0 = koelen, 1 = verwarmen ?
Bieren?quote:
En wat doet die knop linksonder?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nope..
Zo staat hij aan.
[ afbeelding ]
Ter vergelijking. Zo staat hij uit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat had ik eigenlijk nog niet geprobeerd sinds de airco aan staat. Daarmee schakel je de airco uitquote:
Dat is de zelfvernietiging.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb net heerlijk genaaid.Daar zakt je broek niet meer van afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb net heerlijk genaaid.Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En ik krijg geen koude zak.quote:
Daar is het te warm voor komend weekendquote:
Nou als je die nu nog, met dit weer het kreeg..was dat niet bestquote:
Hier kan de wind nog best wel koel zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is het te warm voor komend weekend
quote:WESTWARD HO! - In het Verenigd Koninkrijk dreven drie mannen op een grote opblaasbare eend in het kanaal van Bristol al snel weg van de kust. Zij gingen zo ver dat ze door een ander gered moesten worden.
Volgens strandbezoekers in het graafschap Devon, in het zuidwesten van Engeland, pompten de mannen de eend genaamd Quackers op, brachten hem de zee in en gingen erop zitten. Een vierde vriend ging de zee in op een opblaasbare kajak. Na vijf minuten waren ze al 75 meter van de kust af. De vriend in de kajak probeerde de eend nog terug te duwen, maar dat lukte niet. Toen ze 200 meter van de kust af waren, werd de kustwacht gebeld.
Een strandbezoeker probeerde de mannen te redden door op een SUP-board naar ze toe te gaan. De stroming werkte hem tegen, maar hij wist desondanks de eend dichter bij de kust te brengen. Toen zijn de mannen eraf gesprongen en terug naar het strand gezwommen. Eend Quackers werd meteen verder de zee in geblazen.
Toen vrijwilligers van de kustwacht aankwamen, waren de mannen alweer veilig op het strand. „Het snelle denken van deze strandbezoeker heeft voorkomen dat deze vervelende situatie veel erger is geworden”, zei vrijwilliger Del Elsemore, die nog naar hen toe is gezwommen om te kijken of alles goed ging. „Hij is de echte held van de dag.” Onderweg terug naar hun plek vonden ze ook nog Quackers, die aan boord is genomen.
Drie mannen.... Daar gaat het al mis. Alleen vrouwen zijn in staat om met badeendjes om te gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:30 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje aka Quackers![]()
![]()
nog één keer je zee-avontuur:
Tochtje met Superbadeendje gaat mis; drie mannen uit zee gered
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Drie mannen.... Daar gaat het al mis. Alleen vrouwen zijn in staat om met badeendjes om te gaan.
Aflandse wind kan gevaarlijk zijn als je op een luchtbed ofzo in zee gaat.quote:
Quackersquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aflandse wind kan gevaarlijk zijn als je op een luchtbed ofzo in zee gaat.
Zoiets als iedereen heeft een innerlijke badeend in zich?quote:
Mwah, meer een komische naam voor een superbadeend.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets als iedereen heeft een innerlijke badeend in zich?
Wij behoren tot het Het Genootschap der Vrienden.quote:
Die hebben ze niet bij jou in de buurt?quote:
Ligt eraan hoe dicht het bij Friesland was.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dicht het bij Friesland was.
Proost vriend.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij behoren tot het Het Genootschap der Vrienden.
Maar je bodemonderzoek verliep goed?quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Loppersum. Was bijna einde van de wereld joh.
ik lees elders een mooi muizengedicht:quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Loppersum. Was bijna einde van de wereld joh.
Badeendjes hebben mooie gedachtenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
ik lees elders een mooi muizengedicht:
Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes
F&F / Muizenissen
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes hebben mooie gedachten
terwijl ze uren in bad wachten.
Ze blijven maar hopen en hopen
dat Maily erbij komt geslopen.
Een bad vol met schuim