abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209803490
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:12 schreef Monomeism het volgende:

[..]
We weten toch dat het zo werkt. We willen diep van binnen altijd aan het handje gehouden worden. Juist omdat het niet in de media verschijnt boeit het de meeste mensen niet. En dan bestaat het dus ook niet. Pas als de reguliere media er serieus over begint en er een pers conferentie en een wetenschapper met doventolk op de televisie verschijnt, pas dan zijn de meeste mensen een keer bereid om in paniek te raken. En van dit soort mensen zul je dan het meeste last gaan krijgen. Meer nog dan van de eventuele aliens.
Scherp gezien.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 22:20:00 #152
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209803524
Het is eigenlijk heel eenvoudig

ofwel
pi_209803584
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 22:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is eigenlijk heel eenvoudig
[ afbeelding ]
ofwel
[ afbeelding ]
Haha. Je lijkt veel op Piet Verdriet.
Het gaat om de conditionering.
Jij denkt dat je het aan kan.
Zij denken dat het even moet bezinken
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 7 juli 2023 @ 22:24:46 #154
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209803598
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Haha. Je lijkt veel op Piet Verdriet.
Het gaat om de conditionering.
Jij denkt dat je het aan kan.
Zij denken dat het even moet bezinken
Al sinds de jaren 50?
pi_209803703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 22:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Al sinds de jaren 50?
Ja in de zin dat men het toen al wilde bekend maken.
De koude oorlog had vele redenen.
Maar sinds oktober 2017 is er inderdaad een start gemaakt aan wat men noemt "soft disclosure"
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 7 juli 2023 @ 22:35:11 #156
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209803726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 22:33 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja in de zin dat men het toen al wilde bekend maken.
De koude oorlog had vele redenen.
Sure, de verhalen zijn prachtig, wat een smoezenblues.
SHOW ME THE MONEY!!!
pi_209803744
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 22:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Sure, de verhalen zijn prachtig, wat een smoezenblues.
SHOW ME THE MONEY!!!
Ja haha
Wat leg ik je nu net uit?
:')
― Thomas Sowell
  vrijdag 7 juli 2023 @ 23:35:56 #158
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209804552
Senator Rubio:

quote:
“Most of these people,” Rubio continued, “have held very high clearances and high positions within our government. So, you ask yourself: What incentive would so many people with that kind of qualification — these are serious people — have to come forward and make something up?”
quote:
According to Rubio, the whistleblowers’ statements are beyond “the realm of what any of us [on the Senate Intelligence Committee] has ever dealt with.”
twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209806330
twitter

Dit vind ik wel heel interessant...
I want to believe...
pi_209806902
.

[ Bericht 16% gewijzigd door Akathisia op 09-07-2023 09:13:55 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 8 juli 2023 @ 12:51:33 #161
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209808873
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
[ twitter ]

Oeh, mooie.

'it's so big, they had to build a building over it'

En blijkbaar niet in de USA.
pi_209819578
quote:
Harvard professor Avi Loeb's team was combing the floor of the Pacific Ocean looking for remnants from a 2014 asteroid strike when they turned up something unmatched in our solar system.

LThe spheres — which are so miniscule that they require a microscope to see — require further testing to determine whether they're natural or technological in nature. Depending on the findings, the objects could be the first time that humanity has found solid evidence of interstellar beings.

In other words, aliens.

"Our findings open a new frontier in astronomy of studying what lies outside the solar system through microscopes rather than telescopes, said Avi Loeb, a professor and astrophysicist at Harvard University, who led the expedition as its chief scientist. Last month, a crew aboard a boat called the Silver Star embarked on an expedition to Papua New Guinea with the mission of recovering fragments from a mysterious meteor that had crashed into Earth in 2014.

During the two-week excursion, the team scoured over 100 miles of ocean bed before recovering 50 tiny spheres composed of a metallic substance they say is unmatched to any existing alloys in our solar system.

The $1.5 million expedition that Loeb led was to recover the fragments left over from the explosion on the floor of the Pacific Ocean at its crash site near Manus Island in Papua New Guinea. Between June 14-28, the crew searched over 108 miles of the ocean floor by combing it with a sled full of magnets attached to their boat.

But after a week at sea, the breakthrough Loeb had been seeking finally came. A member of the team observed through the microscope a "beautiful metallic marble of sub-millimeter size and sub-milligram mass," Loeb wrote. After the discovery, the team continued to find more spherules.

A preliminary analysis of the spherules' composition suggested they do not match commonly manufactured alloys or natural meteorites in our solar system, Loeb said. The crew brought the 50 spherules to the Harvard College Observatory for further study.

https://eu.usatoday.com/s(...)agments/70391430007/
Sinds Oumuamua ziet deze man overal 'aliens' in, maar goed... wie weet.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209823596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
[ twitter ]

Teasen teasen teasen, nou ik moet het nog allemaal zien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 9 juli 2023 @ 14:47:21 #164
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209824036
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Teasen teasen teasen, nou ik moet het nog allemaal zien.
Coulthart heeft wel wat credits inmiddels, maar inderdaad.. het tijdspad verkleint zich.

Deze Franse voormalige directeur van inlichtingendienst spreekt uit dat er de komende maanden interessante zaken naar buiten gaan komen. En als de USA dingen heeft, dan andere landen waarschijnlijk ook.

quote:
Dit gaat interessant worden, want in de komende maanden, wat we ook zeggen of doen, zullen er een aantal dingen naar buiten komen, tot welk stadium weten we niet, maar er zullen interessante dingen naar buiten komen. We weten dat tegelijkertijd andere landen dezelfde soort onderzoeken uitvoeren en waarschijnlijk... Als de Amerikanen ze hebben, is het waarschijnlijk dat anderen ze ook hebben. We zijn een nieuwe fase ingegaan, maar we moeten eerlijk zijn, we weten absoluut niet wat dit allemaal zal opleveren.
twitter
pi_209824087
― Thomas Sowell
  zondag 9 juli 2023 @ 14:56:48 #166
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209824167
quote:
Waar doel je op? Op de teksten in de wetgeving? Dat zou ik niet scharen onder teasen. Dat is een middel van het congress om de waarheid boven water te krijgen. Wel hoogst opmerkelijk!
pi_209824258
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Waar doel je op? Op de teksten in de wetgeving? Dat zou ik niet scharen onder teasen. Dat is een middel van het congress om de waarheid boven water te krijgen. Wel hoogst opmerkelijk!
Het was sarcasme. Ik zie het zeer zeker niet als teasen hoor. We gaan nog wat beleven straks met z'n allen.
Ik hou me hier nog in met minder relevante puur persoonlijke conclusies, waar ik er bergen van heb. ;)
― Thomas Sowell
pi_209824296
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Coulthart heeft wel wat credits inmiddels, maar inderdaad.. het tijdspad verkleint zich.
Mja, het is wel gewoon dick teasing.

Hoe dan ook, er zijn twee mogelijkheden: 1) of het is daadwerkelijk zo of 2) we worden allemaal voor de gek gehouden. Als dat tweede waar is, waarom in godsnaam?

Ik vind het echt dusdanig extreem dat ik heel veel moeite heb met het geloven, mja al die mensen zijn wel credible. Het is gewoon heel vreemd, het enige wat we kunnen doen is wachten tot er weer iets komt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 9 juli 2023 @ 15:14:17 #169
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209824450
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 15:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mja, het is wel gewoon dick teasing.

Hoe dan ook, er zijn twee mogelijkheden: 1) of het is daadwerkelijk zo of 2) we worden allemaal voor de gek gehouden. Als dat tweede waar is, waarom in godsnaam?

Ik vind het echt dusdanig extreem dat ik heel veel moeite heb met het geloven, mja al die mensen zijn wel credible. Het is gewoon heel vreemd, het enige wat we kunnen doen is wachten tot er weer iets komt.
Hoe bizar ook, bij 1) vallen er wel heel veel puzzelstukjes op de plaats. Zoveel getuigenissen en ervaringen van de afgelopen jaren (of decennia eigenlijk..).
  zondag 9 juli 2023 @ 15:16:50 #170
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209824497
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 15:02 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ik hou me hier nog in met minder relevante puur persoonlijke conclusies, waar ik er bergen van heb. ;)
Hier kun je je uitleven :)
TRU / UFO/UAP: The Truth is in Here...
pi_209825169
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 15:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Hier kun je je uitleven :)
TRU / UFO/UAP: The Truth is in Here...
Ja is het nog nodig vraag je je af? Het zou best wel eens kunnen dat dat soort indelingen van onderwerpen straks overbodig raken wanneer het moment gaat komen dat het straks overal even gezellig zal zijn aangaande dit onderwerp gezien de ontwikkelingen.

Iemand van belang in de ogen van de massa zeg op een persconferentie:
"Het is waar" En dan pas komt er beweging in de kudde. Zo is het altijd al geweest.

En dan weten ze het allemaal veel beter dan jij hoor!
― Thomas Sowell
pi_209828136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 21:50 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Wat voor een video is dit?
Ik vermoed dat het om deze video gaat:

https://medium.com/on-the(...)-videos-6267a3b5c113

Een handvol vage foto's voor de bevolking, maar intern aan bepaalde Congresleden veel meer en vooral veel duidelijker beelden tonen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Treffop op 09-07-2023 18:13:51 (Link werkte niet) ]
pi_209828585
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 15:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon hele goede vragen.

En inderdaad, als het 2e waar is, waarom? Waar wil men dan naar toe werken, en daar dan mee bereiken?
― Thomas Sowell
pi_209828790
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 12:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Oeh, mooie.

'it's so big, they had to build a building over it'

En blijkbaar niet in de USA.
Niet in zeer dichtbevolkte landen als Nederland of Belgi. Iedere vierkante cm van deze landen is onderzocht, nagemeten en in kaart gebracht.
Zal dus ergens geweest zijn met veel ruimte en weinig mensen. Wellicht heeft de UAP er jaren, decennia of zelfs langer gelegen?
Object kan moeilijk zichtbaar zijn geworden door stuivend zand, snel groeiende jungle etc.
Complete oude beschavingen zijn daardoor opgeslokt en vrijwel onvindbaar geworden.

Als ik de schattingen van Jacques Vallee mag geloven zijn veel UAP's vrij compact. Dus 30/40/50 voet in diameter, dus zeg rond de 9/12/15 meter.

Als het verhaal waar is heeft men dus ergens de (veel) grotere UAP eerst gecamoufleerd, en er vervolgens (wellicht op een rare plek) een loods of hal overheen gebouwd.

Dit vind ik een zeer interessant verhaal:

https://reddit.com/r/alie(...)2010s_i_worked_as_a/

Diegene die het betoog heeft geschreven lijkt goed op de hoogte. Een aantal zaken passen ogenschijnlijk bij wat bijvoorbeeld artsen in Varginha hebben gemeld.
James Fox zijn documentaire Moment of Contact is wat dat betreft erg informatief.

[ Bericht 4% gewijzigd door Treffop op 09-07-2023 18:16:43 (Extra informatie) ]
pi_209829146
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Stel, de VS heeft een buitenaards ruimteschip buit gemaakt, waarom zou er dan massale paniek ontstaan als dat bekend wordt? Meeste mensen zullen denken, goh, interessant, en weer aan het werk gaan. Klaarblijkelijk zijn ze ook niet vijandig, want de VS zijn hun Defensie vooral nu op China aan het richten
Die paniek zal er ook niet komen denk ik. Sowieso volgen slechts weinig mensen 't onderwerp. 99% heeft andere interesses, geen tijd, en vinden het zonder sensationele videobeelden te vaag.
Als zo'n beetje duidelijk hoe wat er allemaal aan de hand is, en kleine delen van de Amerikaanse overheid noodgedwongen zaken naar buiten brengen zal het wel degelijk volop in de media komen.

Maar hoeveel zal het leven van de gemiddelde burger er door veranderen? In hun dagelijks leven zal het geen invloed hebben. Het wantrouwen jegens de overheid zal waarschijnlijk toenemen.

(Wellicht zullen mensen zelfs teleurgesteld zijn. Zelfs al worden er "Craft & bodies" getoond, vergeleken met zelfs middelmatig gemaakte science fiction zal het een statische en weinig spectaculaire presentatie worden).

"Niet vijandig". Elizondo heeft in een YT interview gezegd (met Curt Jaimungel dacht ik) dat NHI "neutral" lijkt te staan ten opzichte van de mensheid.

Dat kan kloppen, ze hebben immers niet ingegrepen bij wereldoorlogen, ontwikkeling, testen en gebruik van kernwapens, genocide, vernietiging van onze planeet / klimaat etc.

Echt ongevaarlijk is UAP technologie niet, zie dit interview met Garry Nolan: MRI scans, ernstige hersenschade, en een aantal mensen overleden:

https://vice.com/en/artic(...)als-from-ufo-crashes

Christopher Green, hij is ook bekend als Kit Green voor mensen die hem willen Googlen:

https://metascience2019.org/special-guests/christopher-green/

zegt hetzelfde:

https://dailymail.co.uk/n(...)-UFO-encounters.html

Dus ook al lijkt het niet met opzet te zijn gebeurd, er lijken wel degelijk gevaarlijke kanten aan UAP's te zitten. Om nog te zwijgen van de lange lijst van mensen die stellen ontvoerd te zijn, verkracht, aan medische experimenten te zijn onderworpen etc etc

Al zijn dergelijke verhalen extreem moeilijk te verifiren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Treffop op 09-07-2023 18:38:15 (Aanvulling) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')