Scherp gezien.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:12 schreef Monomeism het volgende:
[..]
We weten toch dat het zo werkt. We willen diep van binnen altijd aan het handje gehouden worden. Juist omdat het niet in de media verschijnt boeit het de meeste mensen niet. En dan bestaat het dus ook niet. Pas als de reguliere media er serieus over begint en er een pers conferentie en een wetenschapper met doventolk op de televisie verschijnt, pas dan zijn de meeste mensen een keer bereid om in paniek te raken. En van dit soort mensen zul je dan het meeste last gaan krijgen. Meer nog dan van de eventuele aliens.
Haha. Je lijkt veel op Piet Verdriet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is eigenlijk heel eenvoudig
[ afbeelding ]
ofwel
[ afbeelding ]
Al sinds de jaren 50?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Haha. Je lijkt veel op Piet Verdriet.
Het gaat om de conditionering.
Jij denkt dat je het aan kan.
Zij denken dat het even moet bezinken
Ja in de zin dat men het toen al wilde bekend maken.quote:
Sure, de verhalen zijn prachtig, wat een smoezenblues.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:33 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja in de zin dat men het toen al wilde bekend maken.
De koude oorlog had vele redenen.
Ja hahaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sure, de verhalen zijn prachtig, wat een smoezenblues.
SHOW ME THE MONEY!!!
quote:“Most of these people,” Rubio continued, “have held very high clearances and high positions within our government. So, you ask yourself: What incentive would so many people with that kind of qualification — these are serious people — have to come forward and make something up?”
quote:According to Rubio, the whistleblowers’ statements are beyond “the realm of what any of us [on the Senate Intelligence Committee] has ever dealt with.”
Oeh, mooie.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik wel heel interessant...
Sinds Oumuamua ziet deze man overal 'aliens' in, maar goed... wie weet.quote:Harvard professor Avi Loeb's team was combing the floor of the Pacific Ocean looking for remnants from a 2014 asteroid strike when they turned up something unmatched in our solar system.
LThe spheres — which are so miniscule that they require a microscope to see — require further testing to determine whether they're natural or technological in nature. Depending on the findings, the objects could be the first time that humanity has found solid evidence of interstellar beings.
In other words, aliens.
"Our findings open a new frontier in astronomy of studying what lies outside the solar system through microscopes rather than telescopes, said Avi Loeb, a professor and astrophysicist at Harvard University, who led the expedition as its chief scientist. Last month, a crew aboard a boat called the Silver Star embarked on an expedition to Papua New Guinea with the mission of recovering fragments from a mysterious meteor that had crashed into Earth in 2014.
During the two-week excursion, the team scoured over 100 miles of ocean bed before recovering 50 tiny spheres composed of a metallic substance they say is unmatched to any existing alloys in our solar system.
The $1.5 million expedition that Loeb led was to recover the fragments left over from the explosion on the floor of the Pacific Ocean at its crash site near Manus Island in Papua New Guinea. Between June 14-28, the crew searched over 108 miles of the ocean floor by combing it with a sled full of magnets attached to their boat.
But after a week at sea, the breakthrough Loeb had been seeking finally came. A member of the team observed through the microscope a "beautiful metallic marble of sub-millimeter size and sub-milligram mass," Loeb wrote. After the discovery, the team continued to find more spherules.
A preliminary analysis of the spherules' composition suggested they do not match commonly manufactured alloys or natural meteorites in our solar system, Loeb said. The crew brought the 50 spherules to the Harvard College Observatory for further study.
https://eu.usatoday.com/s(...)agments/70391430007/
Teasen teasen teasen, nou ik moet het nog allemaal zien.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik wel heel interessant...
Coulthart heeft wel wat credits inmiddels, maar inderdaad.. het tijdspad verkleint zich.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Teasen teasen teasen, nou ik moet het nog allemaal zien.
quote:Dit gaat interessant worden, want in de komende maanden, wat we ook zeggen of doen, zullen er een aantal dingen naar buiten komen, tot welk stadium weten we niet, maar er zullen interessante dingen naar buiten komen. We weten dat tegelijkertijd andere landen dezelfde soort onderzoeken uitvoeren en waarschijnlijk... Als de Amerikanen ze hebben, is het waarschijnlijk dat anderen ze ook hebben. We zijn een nieuwe fase ingegaan, maar we moeten eerlijk zijn, we weten absoluut niet wat dit allemaal zal opleveren.
Waar doel je op? Op de teksten in de wetgeving? Dat zou ik niet scharen onder teasen. Dat is een middel van het congress om de waarheid boven water te krijgen. Wel hoogst opmerkelijk!quote:
Het was sarcasme. Ik zie het zeer zeker niet als teasen hoor. We gaan nog wat beleven straks met z'n allen.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Waar doel je op? Op de teksten in de wetgeving? Dat zou ik niet scharen onder teasen. Dat is een middel van het congress om de waarheid boven water te krijgen. Wel hoogst opmerkelijk!
Mja, het is wel gewoon dick teasing.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Coulthart heeft wel wat credits inmiddels, maar inderdaad.. het tijdspad verkleint zich.
Hoe bizar ook, bij 1) vallen er wel heel veel puzzelstukjes op de plaats. Zoveel getuigenissen en ervaringen van de afgelopen jaren (of decennia eigenlijk..).quote:Op zondag 9 juli 2023 15:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mja, het is wel gewoon dick teasing.
Hoe dan ook, er zijn twee mogelijkheden: 1) of het is daadwerkelijk zo of 2) we worden allemaal voor de gek gehouden. Als dat tweede waar is, waarom in godsnaam?
Ik vind het echt dusdanig extreem dat ik heel veel moeite heb met het geloven, mja al die mensen zijn wel credible. Het is gewoon heel vreemd, het enige wat we kunnen doen is wachten tot er weer iets komt.
Hier kun je je uitlevenquote:Op zondag 9 juli 2023 15:02 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik hou me hier nog in met minder relevante puur persoonlijke conclusies, waar ik er bergen van heb.
Ja is het nog nodig vraag je je af? Het zou best wel eens kunnen dat dat soort indelingen van onderwerpen straks overbodig raken wanneer het moment gaat komen dat het straks overal even gezellig zal zijn aangaande dit onderwerp gezien de ontwikkelingen.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Hier kun je je uitleven![]()
TRU / UFO/UAP: The Truth is in Here...
Ik vermoed dat het om deze video gaat:quote:
Dit zijn gewoon hele goede vragen.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe dan ook, er zijn twee mogelijkheden: 1) of het is daadwerkelijk zo of 2) we worden allemaal voor de gek gehouden. Als dat tweede waar is, waarom in godsnaam?
Niet in zeer dichtbevolkte landen als Nederland of Belgi. Iedere vierkante cm van deze landen is onderzocht, nagemeten en in kaart gebracht.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Oeh, mooie.
'it's so big, they had to build a building over it'
En blijkbaar niet in de USA.
Die paniek zal er ook niet komen denk ik. Sowieso volgen slechts weinig mensen 't onderwerp. 99% heeft andere interesses, geen tijd, en vinden het zonder sensationele videobeelden te vaag.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Stel, de VS heeft een buitenaards ruimteschip buit gemaakt, waarom zou er dan massale paniek ontstaan als dat bekend wordt? Meeste mensen zullen denken, goh, interessant, en weer aan het werk gaan. Klaarblijkelijk zijn ze ook niet vijandig, want de VS zijn hun Defensie vooral nu op China aan het richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |