abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209672150
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat de reactie hier wel aardig het beeld van de 'normale Nederlander' neerzet. Het ongemakkelijke wordt genegeerd. Totdat het echt niet meer anders kan.

Gekke tijden zijn het.
Er is wel iets veranderd want tien jaar geleden was een topic over dit onderwerp volkomen ontregeld geraakt en een serieus gesprek erover haast onmogelijk. Dat herinner ik me nog wel
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  woensdag 28 juni 2023 @ 14:46:08 #102
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209679749
Coulthart zegt ook dat zowel Republikeinen als Democraten de verklaring van Grusch zeer serieus nemen. Gillibrand ondersteunt de vraag naar een nieuwe open hearing waar Grusch en anderen bevraagd kunnen worden.

En hij benadrukt nog eens dat er, na inmiddels drie weken, nog niemand is die Grusch' betrouwbaarheid in twijfel heeft kunnen trekken.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209700038
Ik ben erg onder de indruk van RosCo, wel frappant dat het een Australir is die tot de kern van dit vraagstuk weet te komen in de VS en dat (behoudens een enkele journalist) dit thema zo weinig los maakt in de media.

De publicatie van de Canadese brief door Corbell en Knapp geeft ook weer een dieper vertrouwen in hetgeen we nu horen.
Ik ben erg benieuwd wie de volgende 'whistleblower' gaat zijn, en of het nieuwe wetsvoorstel echt resultaat gaat bieden bij de genoemde programs.
I want to believe...
pi_209701476
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 07:50 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik ben erg onder de indruk van RosCo, wel frappant dat het een Australir is die tot de kern van dit vraagstuk weet te komen in de VS en dat (behoudens een enkele journalist) dit thema zo weinig los maakt in de media.
We weten toch dat het zo werkt. We willen diep van binnen altijd aan het handje gehouden worden. Juist omdat het niet in de media verschijnt boeit het de meeste mensen niet. En dan bestaat het dus ook niet. Pas als de reguliere media er serieus over begint en er een pers conferentie en een wetenschapper met doventolk op de televisie verschijnt, pas dan zijn de meeste mensen een keer bereid om in paniek te raken. En van dit soort mensen zul je dan het meeste last gaan krijgen. Meer nog dan van de eventuele aliens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 30-06-2023 10:18:42 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209709864
En wat ik jammer vindt is dat Vincent Icke die het op TV ooit het belachelijk maakte in mijn ogen nu zijn mond houdt en het zou mooi zijn als hij er nu nog een keer over gaat praten.
pi_209710274
Volgens Coulthart hebben sommige congresleden de beruchte 23 minuten video gezien.

Als ze nou even binnenkort ook echt met een publieke bombshell komen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209710823
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens Coulthart hebben sommige congresleden de beruchte 23 minuten video gezien.
Wat voor een video is dit?
pi_209711207
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 21:50 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Wat voor een video is dit?
Het is volgens Lue Elizondo een classified video die hij en o.a. Christopher Mellon hebben gezien, en dus ook congresleden, na een classified briefing en volgens Elizondo is dat een video waar onze nekharen van overeind gaan staan. Niet een vage video van een infrarood bliepje of weet ik veel wat.

Van de video's die we wel hebben vind ik toch wel de GIMBAL video het meest indrukwekkend.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 22:22:38 #109
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209711259
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 22:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is volgens Lue Elizondo een classified video die hij en o.a. Christopher Mellon hebben gezien, en dus ook congresleden, na een classified briefing en volgens Elizondo is dat een video waar onze nekharen van overeind gaan staan. Niet een vage video van een infrarood bliepje of weet ik veel wat.

Van de video's die we wel hebben vind ik toch wel de GIMBAL video het meest indrukwekkend.
Vind het nog het meest lijken op een pluisje of vuiltje op de sensor.
pi_209711297
quote:

[..]

Alright, thx! ^O^
pi_209712152
quote:

[..]
Dat ging misschien wel hierom.

― Thomas Sowell
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:52:40 #112
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209715651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 20:34 schreef hanskraaijjr het volgende:
En wat ik jammer vindt is dat Vincent Icke die het op TV ooit het belachelijk maakte in mijn ogen nu zijn mond houdt en het zou mooi zijn als hij er nu nog een keer over gaat praten.
Hardcore sceptici kunnen niet zoveel met dit meer politieke proces wat er nu plaatsvindt. Of er is bewijs, of het is bullshit is dan het mantra. Dus ik hoef niet perse input op deze ontwikkelingen vanuit die hoek.

Ik vind een houding zoals die van Eric Weinstein dan heel goed te volgen. Erkennen dat het een bijzonder topic is. Nergens is hard bewijs voor, maar er wordt door zeer prominente mensen wel erg frappante zaken beweerd. En dat dit aandacht verdiend om uitgezocht te worden.

twitter
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:01:40 #113
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209715772
Wat Weinstein zegt is eigenlijk ook precies wat Senator Rubio deze week zei:

quote:
"Either what he [David Grusch] is saying is partially true or entirely true, or we have some really smart, educated people with high clearances and very important positions in our government who are crazy and are leading us on a goose chase. One of these two things is true. Either what they're telling us is true or we've got some people in important positions that are doing this for some reason. So either one is a problem."
bron

Dat zorgt er in ieder geval voor dat het onderwerp serieus wordt genomen door de politiek. Kijk dan wat voor teksten er inmiddels worden geschreven voor nieuwe wetgeving:

Zulke teksten komen echt niet zomaar tot stand. Coulthart gaf ook aan dat er inmiddels al langere tijd achter de schermen verhoren plaatsvinden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 01-07-2023 12:31:04 ]
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:29:06 #114
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209716254
Chairman James Comer is n van de zovelen die aangeeft dat Grusch betrouwbaar is en door alle checks komt.

quote:
ML: "What did you make of that report? [..] I mean, his claims are out of this world."
[..]

JC: "We're having to do background checks on some of the witnesses..."
[..]

ML: "Is his story falling apart a little bit?"

JC: "No."

ML: "No?"

JC: "No. We're gonna do it."

ML: "Interesting. Yeah?"

JC: "There's a lot of witnesses."
bron: https://www.askapol.com/p(...)air-comer-says?sd=pf

[ Bericht 81% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 01-07-2023 12:46:41 ]
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:55:17 #115
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209716745
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 21:10 schreef Discombobulate het volgende:

Waar hoorde je dat?
pi_209716902
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Waar hoorde je dat?
/r/UFO
pi_209720382
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209735514

Steven Greer op Redacted.

Bijzonder is dat Greer een andere weg gaat met een enorm klokkenluiders archief aan bewijsmateriaal inclusief vele video interviews die nog steeds op YouTube te vinden zijn. Greer heeft inmiddels een nieuwe generatie klokkenluiders achter zich staan waarbij hij zich distantieert van de "cia roadmap" etc.etc. Dus wat is er daar in die hoek aan de hand?

Luis Elizondo moet bijvoorbeeld niets hebben van Greer.
Ik vind dat interessant.
― Thomas Sowell
  zondag 2 juli 2023 @ 20:57:38 #119
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209738556
quote:
Samenvatting in een tweet:
twitter
pi_209738658
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Samenvatting in een tweet:
[ twitter ]
Nice, was er zelf nog niet aan toegekomen. Wilde 'm morgen in de trein beluisteren maar misschien is die tweet wel genoeg. Zo even lezen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209749376
Iedere dag stapels berichten, interviews, podcasts, artikelen, etc over dit onderwerp. Ik zou geen zin hebben om alles erover hier neer te dumpen. Maar hier gewoon even een voorbeeld van wat er dagelijks voorbij komt.
Het is van de zotte dat dit nieuws nog steeds niet door dringt bij de massa. Wat is daar voor nodig dan? :{

― Thomas Sowell
  maandag 3 juli 2023 @ 18:03:26 #122
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209749421
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:00 schreef Monomeism het volgende:

Het is van de zotte dat dit nieuws nog steeds niet door dringt bij de massa. Wat is daar voor nodig dan? :{

Wat dacht je van:
Iets meer dan horen zeggen en beweringen, iets als tastbare bewijzen? Duidelijke foto's?
pi_209749455
Ga toch weg joh.
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:00 schreef Monomeism het volgende:
Iedere dag stapels berichten, interviews, podcasts, artikelen, etc over dit onderwerp. Ik zou geen zin hebben om alles erover hier neer te dumpen. Maar hier gewoon even een voorbeeld van wat er dagelijks voorbij komt.

wat ervoor nodig is...echte goede beelden en contact. Niet die vage shit en door hoop denken iets te zien.
  maandag 3 juli 2023 @ 18:09:30 #124
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209749542
Zoals ik in een vorig deel al schreef, als de VS een of meerdere alien schepen heeft buitgemaakt, en de technologie, waar is die technologie dan die de VS ongetwijfeld ver vooruit zou helpen in vergelijking met andere landen? Alle technologie heeft een duidelijke en lange ontwikkelingsgeschiedenis, er is niets wat letterlijk of figuurlijk uit de lucht kwam vallen.
pi_209749647
Die duidelijke beelden hebben ze ook. Maar dit is een geleidelijk proces. Om massale paniek te voorkomen.
Er is een conditionering gaande. Als dit alles werkelijk waar is dan zou er paniek en chaos kunnen ontstaan.
Ik ben zelf van mening dat het algemeen collectief incasseringsvermogen mentaal voorbereid word om straks een meer definitieve mededeling te kunnen verwerken over de situatie met UAP en een eventueel definitief antwoord op wat het voor objecten zijn, en waartoe ze er zijn. En door wie of wat. De dag dat werkelijk iedereen in de wereld, en je buurvrouw, en de groenteboer het er over heeft.
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')