Er is wel iets veranderd want tien jaar geleden was een topic over dit onderwerp volkomen ontregeld geraakt en een serieus gesprek erover haast onmogelijk. Dat herinner ik me nog welquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de reactie hier wel aardig het beeld van de 'normale Nederlander' neerzet. Het ongemakkelijke wordt genegeerd. Totdat het echt niet meer anders kan.
Gekke tijden zijn het.
We weten toch dat het zo werkt. We willen diep van binnen altijd aan het handje gehouden worden. Juist omdat het niet in de media verschijnt boeit het de meeste mensen niet. En dan bestaat het dus ook niet. Pas als de reguliere media er serieus over begint en er een pers conferentie en een wetenschapper met doventolk op de televisie verschijnt, pas dan zijn de meeste mensen een keer bereid om in paniek te raken. En van dit soort mensen zul je dan het meeste last gaan krijgen. Meer nog dan van de eventuele aliens.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:50 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik ben erg onder de indruk van RosCo, wel frappant dat het een Australir is die tot de kern van dit vraagstuk weet te komen in de VS en dat (behoudens een enkele journalist) dit thema zo weinig los maakt in de media.
Wat voor een video is dit?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens Coulthart hebben sommige congresleden de beruchte 23 minuten video gezien.
Het is volgens Lue Elizondo een classified video die hij en o.a. Christopher Mellon hebben gezien, en dus ook congresleden, na een classified briefing en volgens Elizondo is dat een video waar onze nekharen van overeind gaan staan. Niet een vage video van een infrarood bliepje of weet ik veel wat.quote:
Vind het nog het meest lijken op een pluisje of vuiltje op de sensor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is volgens Lue Elizondo een classified video die hij en o.a. Christopher Mellon hebben gezien, en dus ook congresleden, na een classified briefing en volgens Elizondo is dat een video waar onze nekharen van overeind gaan staan. Niet een vage video van een infrarood bliepje of weet ik veel wat.
Van de video's die we wel hebben vind ik toch wel de GIMBAL video het meest indrukwekkend.
Alright, thx!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is volgens Lue Elizondo een classified video die hij en o.a. Christopher Mellon hebben gezien, en dus ook congresleden, na een classified briefing en volgens Elizondo is dat een video waar onze nekharen van overeind gaan staan. Niet een vage video van een infrarood bliepje of weet ik veel wat.
Van de video's die we wel hebben vind ik toch wel de GIMBAL video het meest indrukwekkend.
Dat ging misschien wel hierom.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hardcore sceptici kunnen niet zoveel met dit meer politieke proces wat er nu plaatsvindt. Of er is bewijs, of het is bullshit is dan het mantra. Dus ik hoef niet perse input op deze ontwikkelingen vanuit die hoek.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:34 schreef hanskraaijjr het volgende:
En wat ik jammer vindt is dat Vincent Icke die het op TV ooit het belachelijk maakte in mijn ogen nu zijn mond houdt en het zou mooi zijn als hij er nu nog een keer over gaat praten.
bronquote:"Either what he [David Grusch] is saying is partially true or entirely true, or we have some really smart, educated people with high clearances and very important positions in our government who are crazy and are leading us on a goose chase. One of these two things is true. Either what they're telling us is true or we've got some people in important positions that are doing this for some reason. So either one is a problem."
bron: https://www.askapol.com/p(...)air-comer-says?sd=pfquote:ML: "What did you make of that report? [..] I mean, his claims are out of this world."
[..]
JC: "We're having to do background checks on some of the witnesses..."
[..]
ML: "Is his story falling apart a little bit?"
JC: "No."
ML: "No?"
JC: "No. We're gonna do it."
ML: "Interesting. Yeah?"
JC: "There's a lot of witnesses."
Waar hoorde je dat?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens Coulthart hebben sommige congresleden de beruchte 23 minuten video gezien.
Samenvatting in een tweet:quote:
Nice, was er zelf nog niet aan toegekomen. Wilde 'm morgen in de trein beluisteren maar misschien is die tweet wel genoeg. Zo even lezen.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Samenvatting in een tweet:
[ twitter ]
Wat dacht je van:quote:Op maandag 3 juli 2023 18:00 schreef Monomeism het volgende:
Het is van de zotte dat dit nieuws nog steeds niet door dringt bij de massa. Wat is daar voor nodig dan?![]()
wat ervoor nodig is...echte goede beelden en contact. Niet die vage shit en door hoop denken iets te zien.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:00 schreef Monomeism het volgende:
Iedere dag stapels berichten, interviews, podcasts, artikelen, etc over dit onderwerp. Ik zou geen zin hebben om alles erover hier neer te dumpen. Maar hier gewoon even een voorbeeld van wat er dagelijks voorbij komt.
Het is van de zotte dat dit nieuws nog steeds niet door dringt bij de massa. Wat is daar voor nodig dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |