abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209444142
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:09 schreef tesssssssss het volgende:
Nee, mijn zoon gaat zich echt niet door zo een halve zachte laten neersteken die daarna naar de TBS kliniek gaat wegens ontoerekeningsvatbaar.

Wat jij doet mag jij weten.
Ummmm vaak lopen mensen dus ook je kind kans op voedselvergiftiging of krijg je opeens griep of je hebt slecht geslapen? Dan kan opeens je oplettendheid of je assertiviteit om weg te lopen van een fout figuur wel opeens enorm dalen?

ook kan de man opeens split second uit de bosjes zijn gesprongen of vanuit een hoek komen aanzetten?
pi_209444151
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:05 schreef Noek het volgende:

[..]
Dat meen je?

Opvoeden om altijd een ander te helpen. Je gaat toch geen lafaards opvoeden?
Zo ben ik zelf ook opgevoed en hoop dat mijn kinderen dat later ook gaan doen. Er is al een overschot aan sneeuwvlokjes.
Ik leer mijn kinderen om weg te rennen in zulke situaties.
Zelf met112 bellen weten ze je nog te vinden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 8 juni 2023 @ 18:14:35 #128
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_209444156
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 16:03 schreef Ali_boo het volgende:
Klik op eigen risico enzo

[ twitter ]
Wie is deze toetsenbordheld dan :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 8 juni 2023 @ 18:15:42 #129
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209444167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik mannen tenminste nog wat doen, wat onhandig, overduidelijk geen vechtersbazen, fysiek de mindere en dan nog zonder wapen ook. De vrouwen rennen alleen maar weg of door (de hardloopster).

Maar jij vindt die mannen triest omdat ze maar matig slagen in hun rol die jij zo verfoeit? Volgens mij had dit park wel een paar Andrew Tates kunnen gebruiken. Het is heel makkelijk afgeven op mannelijkheid vanuit je veilige omgeving maar zodra er iets mis gaat snak je naar de mannelijk man?
Er is niks mis met mannelijke mannen. Mijn vriend is enorm mannelijk en harig en zo. Ik verfoei die rol absoluut niet, net zomin als ik feminiene mannen verfoei, of alles ertussenin.

Mijn probleem is met dat overdreven zelfbenoemde en in beeld gebrachte alfaschap waarin zielige types elkaar napraten dat je gezicht aanraken bij het schrikken ontzettend gay is etc. en dat de Echte Mannelijke Man kapot gediscrimineerd wordt.

Andrew Tate is een sukkel. Dat je die aanhaalt als hét voorbeeld van een mannelijke man _O-
pi_209444177
quote:
99s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:36 schreef boskameel het volgende:

[..]
Stel je voor dat op berichten waar asielzoekers, buitenlanders, moslims, etc negatief in het nieuws komen niet meer kan worden gereageerd dus? Om alles af te doen als gebash is natuurlijk wel erg makkelijk.
Hoezo is het makkelijk?

Man, er is een (lees:1)dader. En meteen roept half fok op om Europa te sluiten voor alle (lees:heel veel) asielzoekers. Of er wordt weer gewezen naar verschillen in cultuur en dat je nooit moslims naar het westen kan halen, want die moslims hebben allemaal een achterlijke cultuur etc..

Dat is bashen, en zijn zeker geen goede doordachte meningen.
pi_209444200
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:15 schreef Qarrad het volgende:
Andrew Tate is een sukkel. Dat je die aanhaalt als hét voorbeeld van een mannelijke man _O-
Kijk hem staan, binnenkort deel 2 van het interview met die "Alfaman"
pi_209444259
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:53 schreef HyperViper het volgende:

[..]
Dus het is geen barbaar? Wat probeer je met je simpele pindabrein nou duidelijk te maken?
Daar heb je toch geen brein voor nodig om dat te snappen. Figuur A zegt meteen dat het om een moslim gaat (want daar zijn kruistochten tegen gestreden etc) en dan blijkt het om ene christen te gaan.. Staat figuur A mooi voor aap.

Nou weet ik niet of het waar is, dat moet onderzoek nog verder uitwijzen. Iedereen kan tegenwoordig een christelijk kruis en gebedenboekje kopen, en dan gaan moorden. Maar ALS het een christen blijkt te zijn en niet een moslim dan staat figuur A mooi voor lul.
pi_209444276
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:14 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik leer mijn kinderen om weg te rennen in zulke situaties.
Zelf met112 bellen weten ze je nog te vinden.
Gewoon veilig op zolder houden dan.
Dan weten ze je op FOK! iig nog wel te vinden.
Go hard or go home
pi_209444287
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nee, mijn zoon gaat zich echt niet door zo een halve zachte laten neersteken die daarna naar de TBS kliniek gaat wegens ontoerekeningsvatbaar.

Wat jij doet mag jij weten. :)
Ik zou een kind proberen te redden. Hopelijk zou mn nageslacht of de mensen die ik ken dat ook doen.
Go hard or go home
pi_209444300
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:26 schreef Noek het volgende:

[..]
Dus mijn zoon is op school uitgescholden voor "mansplainer" toen hij iets uit wilde leggen aan een meisje, maar als er iemand met een mes aan komt gerend, dan mag hij ineens wel van de partij zijn?

Ik dacht het niet.

Los het dan ook maar zelf op.

Bovendien is hij al een keer door 10 a 12 gasten overvallen.

Ze namen zelfs zijn jas mee. Stuur jij jouw zoon dan even tegen 12 gasten?

Ik bedoel dit niet slecht, maar hij hoeft van mij niet te helpen, nee. Maar nogmaals, jij mag het zelf weten :)

( en ook niks meer van de politie gehoord na die beroving he)

Dank je wel, ik hou hem ook op zolder, ja.

[ Bericht 2% gewijzigd door tesssssssss op 08-06-2023 18:33:51 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209444341
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:26 schreef Noek het volgende:

[..]
Zeker en dat lukt aardig goed!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209444403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dus mijn zoon is op school uitgescholden voor "mansplainer" toen hij iets uit wilde leggen aan een meisje, maar als er iemand met een mes aan komt gerend, dan mag hij ineens wel van de partij zijn?

Ik dacht het niet.

Los het dan ook maar zelf op.

Bovendien is hij al een keer door 10 a 12 gasten overvallen.

Ze namen zelfs zijn jas mee. Stuur jij jouw zoon dan even tegen 12 gasten?

Ik bedoel dit niet slecht, maar hij hoeft van mij niet te helpen, nee. Maar nogmaals, jij mag het zelf weten :)

( en ook niks meer van de politie gehoord na die beroving he)

Dank je wel, ik hou hem ook op zolder, ja.
Ok.
Go hard or go home
pi_209444409
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:39 schreef Noek het volgende:

[..]
Ok.
Maar wel dapper van jou dat jij de jouwe wel stuurt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Forum Admin donderdag 8 juni 2023 @ 18:47:39 #139
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209444489
Het mag allemaal wel wat minder op de man
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209444497
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Er is niks mis met mannelijke mannen. Mijn vriend is enorm mannelijk en harig en zo. Ik verfoei die rol absoluut niet, net zomin als ik feminiene mannen verfoei, of alles ertussenin.

Mijn probleem is met dat overdreven zelfbenoemde en in beeld gebrachte alfaschap waarin zielige types elkaar napraten dat je gezicht aanraken bij het schrikken ontzettend gay is etc. en dat de Echte Mannelijke Man kapot gediscrimineerd wordt.

Jij klaagt hier over het gebrek aan mannelijkheid van de mannen die wel wat probeerden te doen, met gevaar voor eigen leven. Ik denk dat Andrew Tate wat mannelijker en dus competenter was geweest in zijn optreden tegen een Syrische kindersteker.

Als er een messentrekker is, of een dijk doorbreekt, een vrouw met kind de gracht inrijdt, heb je niks aan mannen die kunnen huilen, over hun gevoelens kunnen praten, met poppen hebben gespeeld, lang stil kunnen zitten, zorgzaam zijn en hun eigen nagels kunnen lakken. Dan kun je beter wat mannen hebben uit een cultuurtje waarin mannelijkheid wel gewaardeerd wordt. Dan kun je nu schamperen over zo'n cultuurtje, maar je schampert ook over de mannen die, weliswaar met gevaar voor eigen leven, aan het klungelen waren toen ze ineens aan jouw beeld van een man moesten voldoen in een zeer ernstige situatie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209444507
De jongste was 22 maanden -O-
Bij sommige stak hij op de kinderwagen in hoorde ik.
Wat voor een monster je dan :r
Geen mens in ieder geval :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209444520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:40 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maar wel dapper van jou dat jij de jouwe wel stuurt.
Nee hoor, is niet dapper.
Het zal wel een karaktertrek zijn. Je hebt passieve mensen en actieve mensen. Mensen die wel in actiemodus schieten als er wat aan de hand is en er zijn dus mensen die zo hard mogelijk wegrennen. C’est ca.
Go hard or go home
  donderdag 8 juni 2023 @ 18:58:49 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209444590
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Jij klaagt hier over het gebrek aan mannelijkheid
Nee, over het gebrek aan reactie en daadkracht en daarmee reageerde ik op die tweet waarin dat geweten werd aan gebrek aan mannelijkheid.
quote:
van de mannen die wel wat probeerden te doen, met gevaar voor eigen leven. Ik denk dat Andrew Tate wat mannelijker en dus competenter was geweest in zijn optreden tegen een Syrische kindersteker.

Als er een messentrekker is, of een dijk doorbreekt, een vrouw met kind de gracht inrijdt, heb je niks aan mannen die kunnen huilen, over hun gevoelens kunnen praten, met poppen hebben gespeeld, lang stil kunnen zitten, zorgzaam zijn en hun eigen nagels kunnen lakken.
Tuurlijk wel, het één sluit het ander niet uit. Mannen met een gezonde instelling kunnen prima over hun gevoelens praten en al die andere dingen. Dat dat niet mannelijk zou zijn is een zeer ongezonde invalshoek.
quote:
Dan kun je beter wat mannen hebben uit een cultuurtje waarin mannelijkheid wel gewaardeerd wordt. Dan kun je nu schamperen over zo'n cultuurtje, maar je schampert ook over de mannen die, weliswaar met gevaar voor eigen leven, aan het klungelen waren toen ze ineens aan jouw beeld van een man moesten voldoen in een zeer ernstige situatie.
Nogmaals, mijn beeld van een man is vrij breed dus daar voldoen erg veel mannen aan. Jouw beeld is blijkbaar nogal smal want god verhoede dat een man over zijn gevoelens praat.
  donderdag 8 juni 2023 @ 19:04:08 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209444633
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het deed me denken aan een video die ik eerder vandaag zag _O-

[ twitter ]

Zelf ben ik iemand die echt een hekel heeft aan conflict dat gezegd te hebben. Als iemand aan je kinderen komt dan is alles geoorloofd. Het gebrek om daadkracht om die kids te beschermen is echt pijnlijk om te mogen aanschouwen. Ik zou mijzelf niet in de spiegel durven aankijken wanneer dit mij zou overkomen
Dit geld denk ik voor beide mannen en vrouwen. Zelfs als je fysiek niet zo sterk bent is niks doen fout in een situatie als deze. Tijdje terug was ik centrum Den Haag struikelde er een vrouw van een jaar of 75 en ging onderuit. Er liepen iets van 10 mensen eerst langs haar heen... wel kijken, niks doen...
pi_209444665
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:16 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Hoezo is het makkelijk?

Man, er is een (lees:1)dader. En meteen roept half fok op om Europa te sluiten voor alle (lees:heel veel) asielzoekers. Of er wordt weer gewezen naar verschillen in cultuur en dat je nooit moslims naar het westen kan halen, want die moslims hebben allemaal een achterlijke cultuur etc..

Dat is bashen, en zijn zeker geen goede doordachte meningen.
Het is niet één dader, was er maar één dader dan was de taal ook heel anders hier. Dit is weer een extreem, een extreem wat het nieuws haalt zelfs in Nederland. Maar er zijn dagelijks steekpartijen, verkrachtingen, mishandelingen, drugscriminaliteit etc. in heel Europa waar zo'n mensen in al die statistieken oververtegenwoordigd zijn en kijk nu, zelfs al kindjes aanvallen zo diep zijn we gezakt. Het merendeel bereikt ons niet, het merendeel wordt niet meer over gesproken, en het boeit mij niet wat anderen zeggen want we weten het allemaal dat het gebeurd en dat Europa de laatste decennia negatief veranderd ondanks dat er velen aan damage control doen. En nee, ze zijn gelukkig niet allemaal zo, de meerderheid gebruikt gelukkig (vooralsnog) geen geweld, maar ontleed je de rest hoeveel van die mensen dragen niks bij aan deze samenleving? Hoeveel parasiteren op deze samenleving? Het is de meerderheid, ook al schrijft het AD één keer per jaar een artikeltje over een geïntegreerde die werkt en de taal spreekt. Er is niet één dader, er is iets ziekelijks mis met die cultuur, maar nog ziekelijker vind ik de mensen die het al jaren downplayen en wegkijken.

Eens zien of we de komende dagen deze kindjes prominent in beeld zien met een foto in alle talkshows zoals dat dode vluchtelingenkindje op dat Grieks strand prominent weken overal te zien was, maar we weten allemaal het antwoord daarop.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 8 juni 2023 @ 19:13:09 #146
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_209444727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Eigen ervaring (diverse malen) in Nederland: zodra er iets aan de hand is, laat iedereen je stikken. Heb letterlijk een keer bij de hand gehad dat één of andere 16-jarige aan één kant van het fietspad hoer en kanker stond te roepen en stond te dreigen (na alle passerende vrouwen belaagd te hebben met ranzige geluiden) en ik aan de andere kant met mijn fiets tussen hem en mij om hem op afstand te houden, en dat verderop een groepje mannen gewoon op afstand bleef en pas toen ik dat kutjong weg had gebluft weer verder durfde te fietsen. ("Wat was er aan de hand? Ooooh als we dat hadden geweten hadden we wel geholpen hoor!" Yeah right :{w )
Daarbij loop je nog best wel een groot risico op een mes tussen je ribben als je je losmaakt van de groep nietsdoeners en zo iemand in je eentje te lijf gaat. Het moet echt een collectieve actie zijn (en dat moet dan in het maatschappelijk bewustzijn verankerd liggen of in de (sub)cultuur van de groep in kwestie).

Zelf behoor ik misschien tot de categorie mensen die bij lezing van zo'n verhaal in eerste instantie een sterke impuls voelt om virtueel tot actie over te gaan ("Als ik dat had gezien....") maar passiever wordt als ze over mogelijke implicaties van hun actie gaan nadenken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Iblardi op 08-06-2023 19:24:26 ]
pi_209444789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, over het gebrek aan reactie en daadkracht en daarmee reageerde ik op die tweet waarin dat geweten werd aan gebrek aan mannelijkheid.
Ja, maar dat doe je zelf ook want de spreekt de mannen die hoe dan ook wel hun leven wagen erop aan, en niet de vrouwen die zichzelf in veiligheid brengen.

quote:
Tuurlijk wel, het één sluit het ander niet uit. Mannen met een gezonde instelling kunnen prima over hun gevoelens praten en al die andere dingen. Dat dat niet mannelijk zou zijn is een zeer ongezonde invalshoek.

Nogmaals, mijn beeld van een man is vrij breed dus daar voldoen erg veel mannen aan. Jouw beeld is blijkbaar nogal smal want god verhoede dat een man over zijn gevoelens praat.
Het gaat om het cultuurtje. Wat hier gevraagd is zijn eigenschappen die wij als typisch mannelijk zien. Ik ben zelf helemaal niet niet zo'n mannelijke man, maar ik genoeg meegekregen vanuit zo'n mannelijk cultuurtje van niet aanstellen, niet huilen, niet bang zijn maar er opaf ipv staan gillen en kijken. Ik weet wat ik moet doen wanneer er stront aan knikker is en ben daar competent in, dat komt niet iedereen aanwaaien met een paar ballen, en zeker niet met eierstokken. Dus ik zie dat verband wel heel duidelijk, en jij ook wel want je komt aan met landen waar mannen dat beter doen en dat zijn stuk voor stuk landen waar klassieke mannelijkheid mee wordt gewaardeerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209444792
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:06 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het is niet één dader, was er maar één dader dan was de taal ook heel anders hier. Dit is weer een extreem, een extreem wat het nieuws haalt zelfs in Nederland. Maar er zijn dagelijks steekpartijen, verkrachtingen, mishandelingen, drugscriminaliteit etc. in heel Europa waar zo'n mensen in al die statistieken oververtegenwoordigd zijn en kijk nu, zelfs al kindjes aanvallen zo diep zijn we gezakt. Het merendeel bereikt ons niet, het merendeel wordt niet meer over gesproken, en het boeit mij niet wat anderen zeggen want we weten het allemaal dat het gebeurd en dat Europa de laatste decennia negatief veranderd ondanks dat er velen aan damage control doen. En nee, ze zijn gelukkig niet allemaal zo, de meerderheid gebruikt gelukkig (vooralsnog) geen geweld, maar ontleed je de rest hoeveel van die mensen dragen niks bij aan deze samenleving? Hoeveel parasiteren op deze samenleving? Het is de meerderheid, ook al schrijft het AD één keer per jaar een artikeltje over een geïntegreerde die werkt en de taal spreekt. Er is niet één dader, er is iets ziekelijks mis met die cultuur, maar nog ziekelijker vind ik de mensen die het al jaren downplayen en wegkijken.

Eens zien of we de komende dagen deze kindjes prominent in beeld zien met een foto in alle talkshows zoals dat dode vluchtelingenkindje op dat Grieks strand prominent weken overal te zien was, maar we weten allemaal het antwoord daarop.
Jij bent die figuur waar ik zoveel medelijden mee had en een beetje bezorgd over was, oude account nog niet hersteld of heb je een ban gehad?

Wat is er precies ziekelijk aan die cultuur? Kan je dit verder uitwerken? Zelf al eens naar andere culturen geweest? Mensen die het hebben over andere culturen die barbaars zijn en niet te vergelijken met onze cultuur zijn een paar eeuwen te laat geboren. Die hadden die andere culturen in die tijden kunnen helpen beschaven..

Ziek word ik van mensen die zo denken en dit nog schrijven op fora ook. Dadelijk verzieken die mensen ook feestjes of cafe bezoek..
  donderdag 8 juni 2023 @ 19:21:26 #149
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209444798
We hebben er in elk geval weer een reden bij om argwanend te zijn bij mannen in een speeltuin.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_209444809
Is er al iets bekend. over de mensen die zijn opgenomen in het ziekenhuis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')