abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209443398
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 16:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
Kogels in de knieschijven, betonblok aan z'n been en in een waterput gooien. Smerige barbaar. Naar Europa afreizen om kinderen te vermoorden, wat een cultuurverrijking weer.
Iets meer nuance mag wel.
U MAD?
pi_209443414
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:29 schreef nixxx het volgende:
Dit soort daders, blank of getint of wat dan ook, mag de politie wat mij betreft ter plekke executeren :r maakt me niet uit of je ontoerekeningsvatbaar bent of dat je het weloverwogen als terreurdaad doet.
Of voeren aan krokodillen met een slecht gebit (zodat het langer duurt).
pi_209443416
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juni 2023 15:27 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
De dader is een christen zonder banden met het islamisme.

Police have confirmed that the suspect is a 31-year-old Syrian, who had refugee status in Sweden.

According to media reports, he had a wife and a three year-old child.

He also told police he was a Syrian Christian.

He has no known links to Islamist groups, police say
https://www.bbc.com/news/live/65843586
Maar goed stuk tuig .
Stel voor iedereen een geweer mag dragen.
Kan je dat stuk tuig bij de eerste slachtoffer gelijk kapot schieten.
Ben je er van af .

De christenen in Syrië vormen 10% tot 15% van de Syrische bevolking.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Christendom_in_Syri%C3%AB
pi_209443507
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juni 2023 15:27 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
De dader is een christen zonder banden met het islamisme.

Police have confirmed that the suspect is a 31-year-old Syrian, who had refugee status in Sweden.

According to media reports, he had a wife and a three year-old child.

He also told police he was a Syrian Christian.

He has no known links to Islamist groups, police say
https://www.bbc.com/news/live/65843586
Het belangrijkste is eigenlijk om jezelf af te vragen wat er in zijn hoofd gebeurd, zodat hij tot zoiets in staat is.

Tenminste, dat denk ik altijd.

....en eigenlijk ben je dan al te laat als je jezelf dat moet afvragen, want dan zijn er meestal al vreselijke dingen gebeurd.
....
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209443574
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 16:58 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Het belangrijkste is eigenlijk om jezelf af te vragen wat er in zijn hoofd gebeurd, zodat hij tot zoiets in staat is.

Tenminste, dat denk ik altijd.

....en eigenlijk ben je dan al te laat als je jezelf dat moet afvragen, want dan zijn er meestal al vreselijke dingen gebeurd.
....
En waarom dit proportioneel vaak dezelfde groep is. Terwijl er mensen ook oorlogstraumas hebben uit andere werelddelen.
pi_209443595
Ik loop tegenwoordig met een fel geel hesje, helm en kettingzaag over straat. Niemand houdt je staande en je kan jezelf en anderen goed beschermen.

Ik vind ook dierentuinen niet meer van deze tijd, laten we daar alle gelovigen, zeg maar gerust geestelijk gestoorden instoppen. Dan kunnen we ze vanaf een veilige afstand bekijken.
  donderdag 8 juni 2023 @ 17:09:31 #107
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209443601
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 16:03 schreef Ali_boo het volgende:
Klik op eigen risico enzo

[ twitter ]
Op zich ben ik dat gezeik dat mannen niet meer mannelijk mogen zijn flink zat omdat dat meestal geroepen wordt door antifeministen en andere mensen die elkaar napraten over alphahood en zulks, maar bij dit incident is het eigenlijk best triest ja dat een totaal van 5 volwassen mannen van alles doet behalve helpen.

Even voor het perspectief: in diverse derde- en tweedewereldlanden (waar mensen niet rekenen op hulp van buitenaf zoals de politie) zie je bij vechtpartijen en andere rarigheden dat iedereen eerst de handel uit elkaar trekt (zonder ze te lynchen of wat dan ook) zodat mensen elkaar niet verder kunnen afslaan, neersteken of wat dan ook. Daar kunnen we hier dan nog een puntje aan zuigen. Mensen, hoe dronken ook, weten dat ook. Je komt er niet mee weg, iedereen komt helpen.

Eigen ervaring (diverse malen) in Nederland: zodra er iets aan de hand is, laat iedereen je stikken. Heb letterlijk een keer bij de hand gehad dat één of andere 16-jarige aan één kant van het fietspad hoer en kanker stond te roepen en stond te dreigen (na alle passerende vrouwen belaagd te hebben met ranzige geluiden) en ik aan de andere kant met mijn fiets tussen hem en mij om hem op afstand te houden, en dat verderop een groepje mannen gewoon op afstand bleef en pas toen ik dat kutjong weg had gebluft weer verder durfde te fietsen. ("Wat was er aan de hand? Ooooh als we dat hadden geweten hadden we wel geholpen hoor!" Yeah right :{w )
  donderdag 8 juni 2023 @ 17:24:21 #108
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209443731
Vreselijk dat mensen hier toe staat zijn.
pi_209443816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:06 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
En waarom dit proportioneel vaak dezelfde groep is. Terwijl er mensen ook oorlogstraumas hebben uit andere werelddelen.
Op twitter staat hij echt over die buggy heen gebogen met dat mes op die foto Dan zie je dat kindje ook. Dan heb je echt geen greintje gevoel in je.

Dat is gewoon unreal. Ik snap echt niet hoe dat kan.
pi_209443823
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 16:48 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Maar goed stuk tuig .
Stel voor iedereen een geweer mag dragen.
Kan je dat stuk tuig bij de eerste slachtoffer gelijk kapot schieten.
Ben je er van af .

De christenen in Syrië vormen 10% tot 15% van de Syrische bevolking.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Christendom_in_Syri%C3%AB
Als iedereen een geweer had, dan had hij die ook wel gehad

Dom Amerikaans gelul ook altijd.
pi_209443824
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Eeuwen kruistochten gevoerd tegen deze barbaren en nu halen we het paard van troje binnen onder het mom van barmhartigheid.
Je mede-christen, sta jij mooi voor lul

Frankrijk: man valt jonge kinderen aan met mes in speeltuin
De vermoedelijke dader is door de politie aangehouden op verdenking van het plegen van de aanslag. Hij is geboren in 1991, heeft de Syrische nationaliteit en is asielzoeker. In zijn asielaanvraag verklaarde de aanvaller, die al tien jaar in Zweden woont, dat hij een christen uit Syrië is. Hij had ook een christelijk kruis bij zich, de man zou getrouwd zijn met een Zweedse vrouw en had een driejarig kind bij zich, aldus Le Figaro. De man komt niet voor in politiedossiers, volgens een politiebron. Het al dan niet terroristische karakter van de aanslag moet nog worden beoordeeld, aldus een bron die bekend is met de zaak. Gérald Darmanin, minister van Binnenlandse Zaken, verwelkomde een "zeer snelle interventie" van de politie, zonder te specificeren of de aanvaller gewond was geraakt tijdens zijn arrestatie.
pi_209443832
Leuke mensjes hoor.
pi_209443837
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:35 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Je mede-christen, sta jij mooi voor lul

Frankrijk: man valt jonge kinderen aan met mes in speeltuin
De vermoedelijke dader is door de politie aangehouden op verdenking van het plegen van de aanslag. Hij is geboren in 1991, heeft de Syrische nationaliteit en is asielzoeker. In zijn asielaanvraag verklaarde de aanvaller, die al tien jaar in Zweden woont, dat hij een christen uit Syrië is. Hij had ook een christelijk kruis bij zich, de man zou getrouwd zijn met een Zweedse vrouw en had een driejarig kind bij zich, aldus Le Figaro. De man komt niet voor in politiedossiers, volgens een politiebron. Het al dan niet terroristische karakter van de aanslag moet nog worden beoordeeld, aldus een bron die bekend is met de zaak. Gérald Darmanin, minister van Binnenlandse Zaken, verwelkomde een "zeer snelle interventie" van de politie, zonder te specificeren of de aanvaller gewond was geraakt tijdens zijn arrestatie.
Waarom ga jij het nou persoonlijk maken? Straks gooien ze het hele topic weer dicht he? Dat mag niet.
pi_209443855
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 16:29 schreef Noek het volgende:

[..]
Maar wel in 't Frans anders is het een beetje gek.
touche :-)

vous est welcome welcome dans notre pays welcome welcome dans notre pays
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  donderdag 8 juni 2023 @ 17:43:15 #115
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_209443881
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:56 schreef superniger het volgende:
Altijd weer die tulbandiërs.
[..]

Asielaanvraag in Frankrijk maar al een statushouder zijn in Zweden??
Says it all.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_209443884
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:36 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Waarom ga jij het nou persoonlijk maken? Straks gooien ze het hele topic weer dicht he? Dat mag niet.

Schei toch uit, hij begint over de kruistochten en barbaren, en dan lees je dit in de Franse media: "in de naam van Jezus Christus"

Volgens een bron die bekend is met de zaak, droeg hij op het moment van zijn arrestatie een kruis en een christelijk gebedenboek. In zijn asielaanvraag verklaarde hij zich een "christen uit Syrië" te zijn. De video van de aanval gezien door BFMTV laat zien hoe hij tijdens het incident "in de naam van Jezus Christus" schreeuwde.

Zijn naam komt in geen enkel politiedossier ter wereld voor. Hij zou aan geen enkele psychische stoornis lijden en zou dus door de rechercheurs verhoord moeten kunnen worden.

https://www.bfmtv.com/pol(...)AV-202306080448.html
pi_209443938
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:43 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Schei toch uit, hij begint over de kruistochten en barbaren, en dan lees je dit in de Franse media: "in de naam van Jezus Christus"

Volgens een bron die bekend is met de zaak, droeg hij op het moment van zijn arrestatie een kruis en een christelijk gebedenboek. In zijn asielaanvraag verklaarde hij zich een "christen uit Syrië" te zijn. De video van de aanval gezien door BFMTV laat zien hoe hij tijdens het incident "in de naam van Jezus Christus" schreeuwde.

Zijn naam komt in geen enkel politiedossier ter wereld voor. Hij zou aan geen enkele psychische stoornis lijden en zou dus door de rechercheurs verhoord moeten kunnen worden.

https://www.bfmtv.com/pol(...)AV-202306080448.html
Wat is nu je punt? Zou het minder erg zijn dat hij die peuters heeft gestoken omdat hij Christen zou zijn?

Wat bedoel je nou?
pi_209443944
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:49 schreef tesssssssss het volgende:
Zou het minder erg zijn dat hij die peuters heeft gestoken omdat hij Christen zou zijn?
8)7
pi_209443950
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:49 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
8)7
Wat wil je nou zeggen, dan? Ik zie echt je punt niet?

Je zei toch "je staat voor lul want het is een mede-Christen." Dat zijn jou woorden, niet die van mij, he?
  donderdag 8 juni 2023 @ 17:54:23 #120
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209443985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Op zich ben ik dat gezeik dat mannen niet meer mannelijk mogen zijn flink zat omdat dat meestal geroepen wordt door antifeministen en andere mensen die elkaar napraten over alphahood en zulks, maar bij dit incident is het eigenlijk best triest ja dat een totaal van 5 volwassen mannen van alles doet behalve helpen.

Even voor het perspectief: in diverse derde- en tweedewereldlanden (waar mensen niet rekenen op hulp van buitenaf zoals de politie) zie je bij vechtpartijen en andere rarigheden dat iedereen eerst de handel uit elkaar trekt (zonder ze te lynchen of wat dan ook) zodat mensen elkaar niet verder kunnen afslaan, neersteken of wat dan ook. Daar kunnen we hier dan nog een puntje aan zuigen. Mensen, hoe dronken ook, weten dat ook. Je komt er niet mee weg, iedereen komt helpen.

Eigen ervaring (diverse malen) in Nederland: zodra er iets aan de hand is, laat iedereen je stikken. Heb letterlijk een keer bij de hand gehad dat één of andere 16-jarige aan één kant van het fietspad hoer en kanker stond te roepen en stond te dreigen (na alle passerende vrouwen belaagd te hebben met ranzige geluiden) en ik aan de andere kant met mijn fiets tussen hem en mij om hem op afstand te houden, en dat verderop een groepje mannen gewoon op afstand bleef en pas toen ik dat kutjong weg had gebluft weer verder durfde te fietsen. ("Wat was er aan de hand? Ooooh als we dat hadden geweten hadden we wel geholpen hoor!" Yeah right :{w )
Ja leuk verhaal hoor maar iedere twaalfjarige van een bepaald soort loopt tegenwoordig met een mes waar je eng van wordt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 8 juni 2023 @ 17:55:48 #121
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209444001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:36 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Die is met eoa kruistocht bezig in dit topic, negeren en reporten waar nodig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209444004
quote:

[..]

Nee, er gaat niemand meer helpen, straks ga je helpen en dan komen de andere 29 mensen die bij hem horen er ineens aan. Dat kan ik me wel een beetje voorstellen.
Eigenlijk adviseer ik de mensen waar ik van hou ook niet om in zulke gevallen te helpen. Straks ben je ze kwijt.
pi_209444059
quote:

[..]
Ik mannen tenminste nog wat doen, wat onhandig, overduidelijk geen vechtersbazen, fysiek de mindere en dan nog zonder wapen ook. De vrouwen rennen alleen maar weg of door (de hardloopster).

Maar jij vindt die mannen triest omdat ze maar matig slagen in hun rol die jij zo verfoeit? Volgens mij had dit park wel een paar Andrew Tates kunnen gebruiken. Het is heel makkelijk afgeven op mannelijkheid vanuit je veilige omgeving maar zodra er iets mis gaat snak je naar de mannelijk man?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209444070
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:56 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nee, er gaat niemand meer helpen, straks ga je helpen en dan komen de andere 29 mensen die bij hem horen er ineens aan. Dat kan ik me wel een beetje voorstellen.
Eigenlijk adviseer ik de mensen waar ik van hou ook niet om in zulke gevallen te helpen. Straks ben je ze kwijt.
Dat meen je?

Opvoeden om altijd een ander te helpen. Je gaat toch geen lafaards opvoeden?
Zo ben ik zelf ook opgevoed en hoop dat mijn kinderen dat later ook gaan doen. Er is al een overschot aan sneeuwvlokjes.
Go hard or go home
pi_209444109
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:05 schreef Noek het volgende:

[..]
Dat meen je?

Opvoeden om altijd een ander te helpen. Je gaat toch geen lafaards opvoeden?
Zo ben ik zelf ook opgevoed en hoop dat mijn kinderen dat later ook gaan doen. Er is al een overschot aan sneeuwvlokjes.
Nee, mijn zoon gaat zich echt niet door zo een halve zachte laten neersteken die daarna naar de TBS kliniek gaat wegens ontoerekeningsvatbaar.

Wat jij doet mag jij weten. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')