abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209444812
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
We hebben er in elk geval weer een reden bij om argwanend te zijn bij mannen in een speeltuin.
Ik stel een soort van Schiphol/douane controle voor mannen voor. Voor altijd. Overal op de wereld.
Go hard or go home
pi_209444836
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:04 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit geld denk ik voor beide mannen en vrouwen. Zelfs als je fysiek niet zo sterk bent is niks doen fout in een situatie als deze. Tijdje terug was ik centrum Den Haag struikelde er een vrouw van een jaar of 75 en ging onderuit. Er liepen iets van 10 mensen eerst langs haar heen... wel kijken, niks doen...
Ben heel benieuwd of als er iemand op je af komt stormen met een mes jij terug gaat vechten. :')

Nog nooit in zo'n situatie geweest zeker, ik kan je verzekeren dat jij het op het lopen zet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209445073
Midden op zee overboord gooien.
Meer is dit gedrocht niet waard.
  donderdag 8 juni 2023 @ 19:51:21 #154
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_209445087
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Midden op zee overboord gooien.
Meer is dit gedrocht niet waard.
Zelf zat ik meer te denken om 'm aan de varkens te voeren.
  donderdag 8 juni 2023 @ 19:59:43 #155
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_209445191
Deze gozer moet mee in het vliegtuig van de vader van maxima

Als je als man niet ingrijpt terwijl er zo'n gedrocht van 45kg bezig is ben je de titel man ook niet waard
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 20:00:57 #156
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209445207
Verschrikkelijk voor die families. Ik hoop dat hij mag branden in hel.

Doet me denken aan kim de gelder. Hij heeft in een kinderdagverblijf in België ook zoiets gedaan
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 20:04:20 #157
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209445250
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:51 schreef damsco het volgende:

[..]
Zelf zat ik meer te denken om 'm aan de varkens te voeren.
Ik vind dat volwassenen mensen die kinderen pijn doen een soort publieke ophanging verdienen op een marktplein.

En niet met een val en nekbreuk, maar dat de strop ieder uur 5 cm omhoog gaat.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_209445278
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doet me denken aan kim de gelder. Hij heeft in een kinderdagverblijf in België ook zoiets gedaan
The Dunblane massacre took place at Dunblane Primary School in Dunblane, near Stirling, Scotland, on 13 March 1996, when Thomas Hamilton shot dead 16 pupils and one teacher, and injured 15 others, before killing himself. It remains the deadliest mass shooting in British history.

Following the killings, public debate centred on gun control laws, including public petitions for a ban on private ownership of handguns and an official inquiry, which produced the 1996 Cullen Report.

The incident led to a public campaign, known as the Snowdrop Petition, which helped bring about legislation, specifically two new Firearms Acts, which outlawed the private ownership of most handguns within Great Britain, with few exceptions.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dunblane_massacre
pi_209445428
Gelukkig zijn kindmoordenaars niet erg populair in gevangenissen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209445587
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2023 20:32 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
Ah we hebben de nuance gevonden, nou kom maar op met de uitleg, waarschijnlijk het blanke patriarchaat... maar ik ben benieuwd

verras me
Wat begrijp je er precies niet aan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_209445659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen ik de kop boven het artikel las dacht ik.. het zal wel weer zo'n stuk stront zijn. En inderdaad.. het is zo'n stuk stront.

Iedereen denkt dit …. behalve onze naïeve politici

;(
pi_209445666
He had been married to a Swedish woman, but had separated from her around eight months before the attack. Both the attacker and his partner had been studying to become nurses. According to his anonymous wife, he had left Sweden due to being unable to attain Swedish citizenship, and had been living in a church.
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Annecy_stabbing
pi_209445847
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2023 15:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ook Nederlands kind gewond geraakt bij steekpartij in speeltuin Annecy
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-speeltuin-annecy
Loos alarm:

Another of the children may have either been German or Dutch: although public prosecutor Line Bonnet-Mathis indentified the child as Dutch, German chancellor Olaf Scholz later stated that it was a German child stabbed.[2]
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209445868
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 20:54 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Loos alarm:

Another of the children may have either been German or Dutch: although public prosecutor Line Bonnet-Mathis indentified the child as Dutch, German chancellor Olaf Scholz later stated that it was a German child stabbed.[2]
Oef dat scheelt!
pi_209445948
Hebben jullie dat filmpje gezien op nu.nl.
Die gast loopt daar rustig met dat mes, vrouwen en kinderen schreeuwen op de achtergrond.
Een gast probeert hem nog met een rugzak te slaan en roept “police is comming.”

Je zou godverdomme toch een stalen paal uit de grond rukken en die man kapot slaan, dat redt potentiële levens.
Ik denk dat ik alles op alles zou zetten om dat te proberen.

Wij zitten er over een paar weken met onze kinderen trouwens :')
Vakman pur sang
pi_209445966
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:

Ik denk dat je achter je toetsenbord zonder iemand die met een mes op je in wil steken in de buurt heel makkelijk praten hebt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_209446076
quote:
Die gast loopt daar rustig met dat mes, vrouwen en kinderen schreeuwen op de achtergrond.

Je zou godverdomme toch een stalen paal uit de grond rukken en die man kapot slaan, dat redt potentiële levens.

Ja idd zo een lamme reactie dat verzin je toch niet.
Die foto ziet er trouwens wel uit als een mooie plek.
blablablabla
pi_209446209
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik denk dat je achter je toetsenbord zonder iemand die met een mes op je in wil steken in de buurt heel makkelijk praten hebt.
Ik heb het al eens gedaan met een doorgesnoven gast die totaal flipte, maar die heb ik aangereden :')

Maar serieus, als ik bloedende kinderen zie en die gast loopt er nog, denk ik niet meer aan mezelf hoor, weet ik 100% zeker.
Vakman pur sang
pi_209446268
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:59 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Bij een steekincident op een kinderdagverblijf in de Chinese provincie Jiangxi zijn drie mensen om het leven gekomen. Zes anderen raakten gewond. Over de identiteit van de slachtoffers is nog niets bekendgemaakt.

Het incident gebeurde in de regio Anfu, in het westen van Jiangxi. De politie omschrijft de verdachte als een “gangster”. Na voorlopig onderzoek vermoedt de politie dat het gaat om een 48-jarige man uit de omgeving. Hij is nog op vrije voeten. Zijn motief is onduidelijk.

De laatste jaren komen vaker mes-aanvallen voor in China. Twee jaar geleden verwondde een beveiliger van een kleuterschool 39 mensen met een mes, onder wie 37 kinderen. Een jaar eerder vielen acht doden bij een steekincident op een basisschool.

Inwoners van China kunnen nauwelijks aan andere wapens dan een mes komen, omdat de vuurwapenwet streng wordt gecontroleerd. Verder gelden strikte veiligheidsmaatregelen op scholen en kleuterscholen. Er staan vaak bewakers bij de ingang en ouders en andere familieleden worden in veel gevallen niet toegelaten in het schoolgebouw.

https://nos.nl/artikel/24(...)dent-op-creche-china
Tijdens de Mao era en zelfs in de jaren 80 was de Chinese burgerij tot de tanden toe bewapend met geweren en zwaardere wapens vanwege de dreiging van een inval van de Soviet Unie maar vanaf de late jaren 80 en in de jaren 90 heeft de overheid een verbod ingevoerd op wapenbezit onder de burgerij en enorme hoeveelheden wapens ingenomen.
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:42:24 #170
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209446504
quote:
11s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:00 schreef Ali_boo het volgende:
@:qarrad , ben je een vrouw trouwens ?
Ja, en dan ook nog zo eentje die van koken en zorgen houdt en bloemen en zo ;)
pi_209446539
Laffe hond.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:52:31 #172
117098 Hathor
Effe niet
pi_209446660
quote:

Zou je niet niet willen zeggen dat dit in een 'open carry state' niet gebeurd was?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209446721
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zou je niet niet willen zeggen dat dit in een 'open carry state' niet gebeurd was?
Een wattus?
Vakman pur sang
pi_209446748
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen ik de kop boven het artikel las dacht ik.. het zal wel weer zo'n stuk stront zijn. En inderdaad.. het is zo'n stuk stront.

Maar maakt allemaal niet uit, iedereen is welkom :)
Na het lezen van de topictitel die niks aan de verbeelding overlaat stond nog open of hij een stuk stront zou zijn? Zou de daad voor jou acceptabeler zijn geweest als de dader een 100% volslanke autochtoon was?
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:59:14 #175
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209446784
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik heb het al eens gedaan met een doorgesnoven gast die totaal flipte, maar die heb ik aangereden :')

Maar serieus, als ik bloedende kinderen zie en die gast loopt er nog, denk ik niet meer aan mezelf hoor, weet ik 100% zeker.
Weet je? Je weet niet hoe je reageert. Ik heb totaal verschillend gereageerd in vrijwel identieke noodsituaties (iemand die onwel werd in een winkel, eerste keer was ik de rust zelve en deed alles goed en snel, de tweede keer bevroor ik en was er gelukkig iemand anders die goed ingreep).

Paniek is een raar ding. Helemaal in zo'n bizarre situatie is het best mogelijk dat je niet tot handelen komt ondanks dat alles in je schreeuwt om iets te doen. Je hersenen kunnen dan niet bevatten wat er gebeurt.

Ik werk dagelijks met (vooral) mannen die in extreme situaties in moeten grijpen en die daar ziek van zijn geworden. Waar ze vooral ziek van worden is de machteloosheid wanneer een situatie zo chaotisch, hectisch of gevaarlijk is dat zelfs zij met al hun training niet op tijd konden inschatten hoe te handelen of dat ze bijvoorbeeld hun collega's, kinderen of andere slachtoffers niet kunnen bijstaan.

Ik zou ook van mezelf zeggen dat mijn geweten me zou dwingen om te grijpen, maar ik weet dus ook van mezelf en mensen iha dat je niet altijd kunt instaan voor jezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')