Pistorius heeft ook zoiets gezegd. En ik denk dat wat Rutte betreft ze liever vandaag dan morgen een raket het Kremlin inschieten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees het, dat zoue en goed begin zijn. Vraag me wel af of DE, USA, en wij er ook zo in staan.
Logisch, goochemerd. Rusland laat de pers er niet bij. Je gaat het zien na de bevrijding.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hebben het voorbij zien komen, maar nog niet op grote massieve schaal.
Plus dat Federatie 2 delen van de oekraine officieel heeft toegevoegd aan eigen grondgebied en al eerder de Krim.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Alleen vergeet je in die wonderverhalen dat intel clubjes zoals britse MI's, CIA, etc personeel hebben die als beroep hebben kijken naar rus tank fabrieken en hun output.
Of je verteld jezelf dat er ergens een wonder fabriek staat, waarvan helemaal niemand de grondstoffen aanvoer heeft gezien, niemand de output heeft gezien, alsook het transport van het eindproduct naar opslagplaats.
Allemaal zeker niet onmogelijk, slechts zeer onwaarschijnlijk.
De Krim is ook regelmatig aangevallen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:41 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Plus dat Federatie 2 delen van de oekraine officieel heeft toegevoegd aan eigen grondgebied en al eerder de Krim.
Kershon was officieel Russische volgens rusland. Maar er niks gezien van die mega superieure shit..... sterker nog de aabvallen op de donbas regio zijn toegenomen sinds rusland zegt dat het offficieel russische is maar de totale tegenaanvallen vanuit rusland zijn extreem afgenomen....
hoe zou dat toch komen?
Pas vanaf de A5 hebben ze dat. Tot en met de A4 is de leo 2 ook hoekig aan de voorkant van de koepel, en heeft bijv nog een hoger profiel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Leopard 2's hebben allemaal een geschutskoepel met afgeronde hoeken, deze lijkt rechte hoeken te hebben naast de loop.
MAar aan de andere kant, lijkt deze tank ook niet op een ex-soviet tank.
A6 van Duitsland.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:44 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Pas vanaf de A5 hebben ze dat. Tot en met de A4 is de leo 2 ook hoekig aan de voorkant van de koepel, en heeft bijv nog een hoger profiel.
Naar mijn weten heeft UA geen varianten nieuwer dan de A4 gekregen, dus die zijn allemaal 'hoekig'.
Ja, maar de 2a4 heeft ook schuine hoeken op de koepel. En de rechterkant van de koepel lijkt vierkant vreemd genoeg. Maar goed er is geen enkele andere soviet tank die hier ook maar in de verste verte op lijkt, dus het zal wel een 2a4 zijn. Hier een betere bron, want russisch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij hebt plaatjes van de geupgrade leo's. De Oekraners hebben meer van de oude versie en die hebben een platte voorkant op de koepel.
[ afbeelding ]
Let wel dat hij hier niets zegt over het gebruik van westerse wapens bij die aanvallen. Zolang Oekrane met eigen drones aan de gang gaat zullen ze het niet zo’n probleem vinden. Droppen ze een Storm Shadow op Russisch grondgebied ligt dat wel even anders.quote:
Dat is een aanname van je. En hij zal dat trouwens ook nooit zo tegen de pers zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:49 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Let wel dat hij hier niets zegt over het gebruik van westerse wapens bij die aanvallen. Zolang Oekrane met eigen drones aan de gang gaat zullen ze het niet zo’n probleem vinden. Droppen ze een Storm Shadow op Russisch grondgebied ligt dat wel even anders.
Hoe kom je daar achter? Onderdelen? We hebben gezien dat rus gewoon met onderdelen van bayrakters rondrijd, om die zo her en der mooi uit te stallen voor een photo-op.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:49 schreef Heph844 het volgende:
Droppen ze een Storm Shadow op Russisch grondgebied ligt dat wel even anders.
Nice, dat ga ik even opzoeken op de kaart!quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:01 schreef skysherrif het volgende:
Eerste verdedigingslinie bij Robotyne zou doorbroken zijn (volgens Russische bronnen) (dit is nog niet de eerste grote verdedigingslinie overigens) Die doorbreken ze pas bij het innemen van Robotyne.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nice, dat ga ik even opzoeken op de kaart!
Als dit werkelijk waar blijkt, dan is de dam maar onderdeel van een hele tactiek om met behulp van water het Oekraense leger op te houden, en wijst dit toch wel naar Rusland als waarschijnlijke dader.quote:The Centre for Journalist Investigations [CJI], citing local residents, reported on 7 June that the Russian invaders are either destroying dams on reservoirs or erecting them to ensure that the water overflows and floods roads and fields. It is assumed that the aim is to create bog-like conditions in the hope that this will prevent the advance of Ukraine’s Armed Forces.
Wat een enorme verrassing!quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:18 schreef miss_sly het volgende:
https://khpg.org/en/1608812358
[..]
Als dit werkelijk waar blijkt, dan is de dam maar onderdeel van een hele tactiek om met behulp van water het Oekraense leger op te houden, en wijst dit toch wel naar Rusland als waarschijnlijke dader.
Het feit dat de dam opgeblazen is vanuit het turbinegebouw wat onder controle stond van rus, waar oekraine niet bij kon, want de brug was lang geleden al opgeblazen, de berichten van maanden terug dat ze explosieven op hadden gehangen waren nog niet genoeg bewijs?quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:18 schreef miss_sly het volgende:
https://khpg.org/en/1608812358
[..]
Als dit werkelijk waar blijkt, dan is de dam maar onderdeel van een hele tactiek om met behulp van water het Oekraense leger op te houden, en wijst dit toch wel naar Rusland als waarschijnlijke dader.
Niet echt.quote:
Voor sommige mensen niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het feit dat de dam opgeblazen is vanuit het turbinegebouw wat onder controle stond van rus, waar oekraine niet bij kon, want de brug was lang geleden al opgeblazen, de berichten van maanden terug dat ze explosieven op hadden gehangen waren nog niet genoeg bewijs?
Gezien het geloof van Zelenskyy zijn Space Lasers ook mogelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor sommige mensen niet.
He, je kunt nooit genoeg bewijzen of aanwijzingen hebben, lijkt me.
Als prominente rus zou ik me nooit meer op een 2e verdieping wagen.quote:
Wel de derde, vierde, vijfde, zesde, enz. verdieping?quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als prominente rus zou ik me nooit meer op een 2e verdieping wagen.
Daar kun je niet komen zonder eerst naar de tweede te gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel de derde, vierde, vijfde, zesde, enz. verdieping?
Alleen als je levens moe bent.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel de derde, vierde, vijfde, zesde, enz. verdieping?
Maar precies dat volk ga je met waar jij mee komt ook niet mee overtuigenquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het beste in deze reeks kan:quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:49 schreef skysherrif het volgende:
Zou het niet een idee zijn om een apart topic te maken specifiek voor het counteroffensief?
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:52 schreef Simmertje het volgende:
https://abcnews.go.com/In(...)ine-war/?id=99926452
Ukraine begins counteroffensive against Russia, officials say
*command and conquer Hell March muziekje opzetten"
Man man man man. Echt tijd dat de NATO ingrijpt. Met boots on the ground.quote:
Tja veel van dat soort mensen zeggen dit ook over Zelensky.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En bij gebrek daaraan:quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:56 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Man man man man. Echt tijd dat de NATO ingrijpt. Met boots on the ground.
Elke Rus afknallen op Oekraens grondgebied en pas bij de grens stoppen.
Best wel bizar om de rechterflank van de republikeinse partij vol te zien inzetten op letterlijke nazi praat en dat de rest van die partij er maar lauw op reageert. De VS is fucked.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Tja veel van dat soort mensen zeggen dit ook over Zelensky.
[ twitter ]
Dus ja zegt meer over die mensen zelf dan over de feiten.
Klopt maar dat is al een tijdje aan de gang helaas.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Best wel bizar om de rechterflank van de republikeinse partij vol te zien inzetten op letterlijke nazi praat en dat de rest van die partij er maar lauw op reageert. De VS is fucked.
Waar zijn de ERA blokken?quote:
Kijk dit is gewoon een duidelijke foto.quote:
Vergeet de fotoshop niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk dit is gewoon een duidelijke foto.
Ipv al die met aardappel gemaakte fotos van Rusland.
Ik heb ufo filmpjes gezien die hogere kwaliteit hebben dan het Russische bewijs als ze weer claimen een tank te hebben vernietigd.
Het is dan ook onmogelijk dat Rusland tanks vernietigt. Al dat machtige navo materiaal kan niet stuk door musketten uit 1864 en pijl en boog.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk dit is gewoon een duidelijke foto.
Ipv al die met aardappel gemaakte fotos van Rusland.
Ik heb ufo filmpjes gezien die hogere kwaliteit hebben dan het Russische bewijs als ze weer claimen een tank te hebben vernietigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |