abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juni 2023 @ 12:59:30 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209441142

Deze dames zijn al bezig hun raam dicht te maken zodat ze er niet uit kunnen vallen.
pi_209441143
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb nog geen bronnen gezien die meer ruimte aan Oekrane te geven over inzet van wapens over de grens.
Dan heb je nogal slecht opgelet. Vanaf dag 1 dat oekraine ging gallen in belgorod, oa. Spox van het pentagon kwam er instant obligaat overheen met: we moedigen oekraine niet aan om rusland aan te vallen, maarrrrrr.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:01:20 #78
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_209441159
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat zijn ze nog niet aan het doen dan?
Ja, maar wel met de handrem erop. Hoe slecht dat ook mag klinken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_209441167
twitter

Dit was het moment waar we op wachtten. Het is begonnen.
zie email 27 oktober
pi_209441177
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:58 schreef Ulx het volgende:
Geruchten dat Shoigu Prigozhin en de top van Wagner wil laten arresteren. Mmmmkaaay.....Prigozhin is Poetin's boy.

[ twitter ]
Ach laat ze elkaar maar het leven zuur maken. Denk dat Poetin het ook niet zoveel uit maakt zolang ze maar met elkaar bezig zijn en niet met hem.
pi_209441199
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het rare is dat er op de andere foto's M113's in de buurt zijn . Die had ik daar niet bij verwacht. Eerder Bradley's, Marders, CV90's. Geen battletaxi's.
pi_209441209
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat raamvergrendeling niet hoog op agenda staat in Doema :( :(
Zal wel de schuld van de EU zijn die verboden heeft om raamvergrendelingsmechanismes naar Rusland te exporteren.
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:05:22 #83
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209441211
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:58 schreef Ulx het volgende:
There has been information that Shoigu is set on arresting Prigozhin and several other top figures in Wagner PMC within the next several weeks.

[ twitter ]
Het zou wel wat zijn als er een Russische burgeroorlog uitbarst tijdens de huidige oorlog
pi_209441219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Niet per se. Je kan ook redeneren dat je je beste spul achter de hand houdt om te gebruiken als je eigen land in gevaar is en dus niet inzet bij een avontuurtje in het buitenland. Echter betekent dat, als deze redenering waar is, dat Oekraine er niet voor hoeft te vrezen zolang ze vasthouden aan 'achter de hand houden voor gebruik op eigen Russisch grondgebied' mocht dat ooit nodig zijn. Zeggen dat ze tank x of wapen y uberhaupt niet meer of in grote aantallen hebben zou ik dan ook terughoudend in zijn.
Alleen vergeet je in die wonderverhalen dat intel clubjes zoals britse MI's, CIA, etc personeel hebben die als beroep hebben kijken naar rus tank fabrieken en hun output.

Of je verteld jezelf dat er ergens een wonder fabriek staat, waarvan helemaal niemand de grondstoffen aanvoer heeft gezien, niemand de output heeft gezien, alsook het transport van het eindproduct naar opslagplaats.

Allemaal zeker niet onmogelijk, slechts zeer onwaarschijnlijk.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_209441231
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het sinds gisteren niet meer gevolgd, maar ik las elders dat het offensief nu echt begonnen is en dat de Leo 2's al gespot zijn her en der.

Klopt dat en zo ja, waar is het bezig?
Bleken landbouwmachines :+
pi_209441244
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee hoor. Die gaan gewoon voluit. Martelkamers, verdwijningen, deportaties, noem maar op.
pi_209441284
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mwah, ze hebben weliswaar nog geen grote vernietigingskampen aangelegd maar verder zijn alle trucs toch wel toegepast op de burgerbevolking dacht ik zo.

Verkrachtingen, martelingen, deportaties, moorden, vernietigen van energiecentrales, vernietigen van voedselvoorraden, vernietigen van burgerdoelen zoals flatgebouwen, scholen en ziekenhuizen...
pi_209441352
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:18:21 #89
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209441362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:07 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Bleken landbouwmachines :+
Het roemruchte Oekranse boerenleger *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209441379
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
:')

Ik ben een van de hartliners tegen Rusland. Jezus man, maar iedereen ziet toch dat het niet meer gaat.
Hoezo dat niet?
Dit kan op hetzelfde niveau nog 10 jaar doorgaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_209441384
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
:')

Ik ben een van de hartliners tegen Rusland. Jezus man, maar iedereen ziet toch dat het niet meer gaat.
Budapest Memorandum.

Iedere overeenkomst met rusland is volstrekt waardeloos en zinloos. Zie ook dingen als het vredesverdrag met Tsetsjenie.
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:22:06 #92
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_209441421
quote:
Ik lees het, dat zoue en goed begin zijn. Vraag me wel af of DE, USA, en wij er ook zo in staan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:24:13 #93
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_209441450
quote:
6s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Mwah, ze hebben weliswaar nog geen grote vernietigingskampen aangelegd maar verder zijn alle trucs toch wel toegepast op de burgerbevolking dacht ik zo.

Verkrachtingen, martelingen, deportaties, moorden, vernietigen van energiecentrales, vernietigen van voedselvoorraden, vernietigen van burgerdoelen zoals flatgebouwen, scholen en ziekenhuizen...
We hebben het voorbij zien komen, maar nog niet op grote massieve schaal.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_209441467
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Alleen vergeet je in die wonderverhalen dat intel clubjes zoals britse MI's, CIA, etc personeel hebben die als beroep hebben kijken naar rus tank fabrieken en hun output.

Of je verteld jezelf dat er ergens een wonder fabriek staat, waarvan helemaal niemand de grondstoffen aanvoer heeft gezien, niemand de output heeft gezien, alsook het transport van het eindproduct naar opslagplaats.

Allemaal zeker niet onmogelijk, slechts zeer onwaarschijnlijk.
Tsja, geen idee hoe goed je tegenwoordig dingen verborgen kan houden op dat vlak als je zoals Iran allerlei fabrieken onder de grond hebt. Maar goed, dan zouden ze dus zo'n beetje volledig gaan leunen op het hebben van nukes vwb hun eigen verdediging mocht dat ooit nodig zijn? Lijkt me sterk.

Of Rusland is inmiddels de gokker die niet gaat pokeren met 1000 euro en eventueel z'n horloge maar daarna zich inhoudt terwijl hij nog 100k heeft op de bank om normaal te kunnen leven, maar z'n huis en alles op het spel zet bij het pokeren. Eventueel een pistool (nuke) achter de hand mocht iemand daadwerkelijk de schuld willen komen innen.
pi_209441528
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik lees het, dat zoue en goed begin zijn. Vraag me wel af of DE, USA, en wij er ook zo in staan.
Je leest blijkbaar niet.

quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dan heb je nogal slecht opgelet. Vanaf dag 1 dat oekraine ging gallen in belgorod, oa. Spox van het pentagon kwam er instant obligaat overheen met: we moedigen oekraine niet aan om rusland aan te vallen, maarrrrrr.
Of gaan we nu voorzichtig de doelpalen verschuiven: "JA MAAR DIE EN DIE KEUREN HET NIET GOED! *)".
pi_209441559
De kaart van de Finnen zojuist weer gepdatet. De Oekraners proberen een doorbraak te forceren bij Robotyne.

https://widgets.scribblemaps.com/sm/?d&z&l&mt&gc&mv&id=091194

@trein2000

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2023 13:35:54 ]
pi_209441613
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Leopard 2's hebben allemaal een geschutskoepel met afgeronde hoeken, deze lijkt rechte hoeken te hebben naast de loop.

MAar aan de andere kant, lijkt deze tank ook niet op een ex-soviet tank.
pi_209441621
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Tsja, geen idee hoe goed je tegenwoordig dingen verborgen kan houden op dat vlak als je zoals Iran allerlei fabrieken onder de grond hebt.
Maar de gehele supply chain onder grond is naderend tot onmogelijk. Zelfs in het meeste fanatasierijke scenario zal je dan nog steeds ijzererts er naar toe moeten verschepen. Of zijn er sporen van energie generatie die ogenschijnlijk geen doel dienen.

quote:
Maar goed, dan zouden ze dus zo'n beetje volledig gaan leunen op het hebben van nukes vwb hun eigen verdediging mocht dat ooit nodig zijn? Lijkt me sterk.

Of Rusland is inmiddels de gokker die niet gaat pokeren met 1000 euro en eventueel z'n horloge maar daarna zich inhoudt terwijl hij nog 100k heeft op de bank om normaal te kunnen leven, maar z'n huis en alles op het spel zet bij het pokeren. Eventueel een pistool (nuke) achter de hand mocht iemand daadwerkelijk de schuld willen komen innen.
Ondertussen hebben we al maanden terug kunnen lezen dat bases tegen finland aan volledig leeg getrokken zijn. Die motha rossia dus moeten verdedigen tegen evil NAVO. Bij kharkiv is het 'beroemde' 1st Guards Tank Army die als taak hadden om moskou te beschermen volledig in de pan gehakt.

En 'gokken' op dat de NAVO je niet aan gaat vallen uit zichzelf, is geen gok. NAVO is geen offensieve organisatie, al braakt rus 1000 keer per dag uit dat het wel zo is.
pi_209441640
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:36 schreef oheng het volgende:

[..]
Leopard 2's hebben allemaal een geschutskoepel met afgeronde hoeken, deze lijkt rechte hoeken te hebben naast de loop.

MAar aan de andere kant, lijkt deze tank ook niet op een ex-soviet tank.
Jij hebt plaatjes van de geupgrade leo's. De Oekraners hebben meer van de oude versie en die hebben een platte voorkant op de koepel.

donderdag 8 juni 2023 @ 13:38:35 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209441643
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mogelijk, maar wat gaan we doen als ze burgers cht gaan terroriseren?
Je bedoeld terwijl Kherson onder water staat ook nog eens een lading artillerie er op gooien om reddingswerkers nog moeilijker te maken?

Zoiets?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')