Als prominente rus zou ik me nooit meer op een 2e verdieping wagen.quote:
Wel de derde, vierde, vijfde, zesde, enz. verdieping?quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als prominente rus zou ik me nooit meer op een 2e verdieping wagen.
Daar kun je niet komen zonder eerst naar de tweede te gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel de derde, vierde, vijfde, zesde, enz. verdieping?
Alleen als je levens moe bent.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel de derde, vierde, vijfde, zesde, enz. verdieping?
Maar precies dat volk ga je met waar jij mee komt ook niet mee overtuigenquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor sommige mensen niet.
He, je kunt nooit genoeg bewijzen of aanwijzingen hebben, lijkt me.
Ik denk dat dat het beste in deze reeks kan:quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:49 schreef skysherrif het volgende:
Zou het niet een idee zijn om een apart topic te maken specifiek voor het counteroffensief?
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:52 schreef Simmertje het volgende:
https://abcnews.go.com/In(...)ine-war/?id=99926452
Ukraine begins counteroffensive against Russia, officials say
*command and conquer Hell March muziekje opzetten"
Man man man man. Echt tijd dat de NATO ingrijpt. Met boots on the ground.quote:
Tja veel van dat soort mensen zeggen dit ook over Zelensky.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor sommige mensen niet.
He, je kunt nooit genoeg bewijzen of aanwijzingen hebben, lijkt me.
En bij gebrek daaraan:quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:56 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Man man man man. Echt tijd dat de NATO ingrijpt. Met boots on the ground.
Elke Rus afknallen op Oekraens grondgebied en pas bij de grens stoppen.
Best wel bizar om de rechterflank van de republikeinse partij vol te zien inzetten op letterlijke nazi praat en dat de rest van die partij er maar lauw op reageert. De VS is fucked.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Tja veel van dat soort mensen zeggen dit ook over Zelensky.
[ twitter ]
Dus ja zegt meer over die mensen zelf dan over de feiten.
Klopt maar dat is al een tijdje aan de gang helaas.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Best wel bizar om de rechterflank van de republikeinse partij vol te zien inzetten op letterlijke nazi praat en dat de rest van die partij er maar lauw op reageert. De VS is fucked.
Waar zijn de ERA blokken?quote:
Kijk dit is gewoon een duidelijke foto.quote:
Vergeet de fotoshop niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk dit is gewoon een duidelijke foto.
Ipv al die met aardappel gemaakte fotos van Rusland.
Ik heb ufo filmpjes gezien die hogere kwaliteit hebben dan het Russische bewijs als ze weer claimen een tank te hebben vernietigd.
Het is dan ook onmogelijk dat Rusland tanks vernietigt. Al dat machtige navo materiaal kan niet stuk door musketten uit 1864 en pijl en boog.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk dit is gewoon een duidelijke foto.
Ipv al die met aardappel gemaakte fotos van Rusland.
Ik heb ufo filmpjes gezien die hogere kwaliteit hebben dan het Russische bewijs als ze weer claimen een tank te hebben vernietigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |