SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:00 schreef Slayage het volgende:
Dit ziet er goed uit. Een mini serie van soderbergh. Komende maand te zien.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Net de serie Sharp Objects gezien en ik begrijp het einde niet.
Zet de vraag even in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die lijkt me wel boeiendquote:
Zag ook dat Warner Brothers bv hun AAA titels Dune en The Batman ook aan Amazon Prime video hebben gesleten. Lekker voor de inkomsten en fijn voor de klant die geen HBO max abbo heeft , maar dat maakt de HBO Max abbo minder interessant om ook te hebben naast je Amazon Prime abbo te hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:41 schreef Aether het volgende:
Ook in Nederland komt eerste HBO Original-serie nu naar Netflix
https://www.filmvandaag.n(...)erie-nu-naar-netflix
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-euphoria-overledenquote:Acteur Angus Cloud (25) uit serie Euphoria overleden
De acteur Angus Cloud, die Fezco speelde in de populaire serie Euphoria, is op 25-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie verklaard aan de showbizzsite TMZ.
Zo bijzonder dit. Gewoon lekker je directe concurrent jouw content verkopenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:41 schreef Aether het volgende:
Ook in Nederland komt eerste HBO Original-serie nu naar Netflix
https://www.filmvandaag.n(...)erie-nu-naar-netflix
Ironisch is dat het op Netflix als HBO Original staatquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo bijzonder dit. Gewoon lekker je directe concurrent jouw content verkopen
Series exclusief op eigen dienst en na een jaar verkopen aan andere diensten. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:45 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar de nieuwe strategie van HBO Warner Bros Discovery. Vooral de focus leggen op de Discovery programma's en de HBO programma's in licentie ergens anders onderbrengen en er op die manier nog (extra) geld aan verdienen.
Je devalueert er anders behoorlijk je eigen bibliotheek mee. Al zal een Game of Thrones niet aan netflix verkocht worden vermoed ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Series exclusief op eigen dienst en na een jaar verkopen aan andere diensten. Niks mis mee.
Kijkt redelijk weg niet zo slecht zoals mensen zeggen online.quote:
Ik heb nu 3 afleveringen gezien, ik vind het wel oké, Tedros een gevaarlijk mannetje, hopelijk verrast Leia me nog door hem iets aan te doen ofzo ☺️quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:16 schreef DKUp het volgende:
The Idol gezien. Eigenlijk heeft die serie best wel potentie maar Abel acteert ruk en ze gaan bijna nergens op in.
Van aflevering 4 naar 5 lijkt er ook een heel stuk te missen en dan opeens een sprong van 6 weken in de toekomst. Een extra aflevering was misschien wel beter geweest voor het verhaal. Nu is de laatste aflevering nog al bijzonder dat dan de twisten eigenlijk komen.
Maar ze willen er met bepaalde personages een halve documentaire van maken door te praten over iemand die voor of naast hun staat. Veel personages komen er echt minimaal in voor terwijl ze zogenaamd belangrijk moeten zijn voor het verhaal.
Zonde wel….
Seizoen 2 mag wel komen en dan moet het acteerwerk beter van Abel. Diepgang is ook wel nodig die sekte/cult en seks scčnes mogen ze lekker achterwege laten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:47 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 afleveringen gezien, ik vind het wel oké, Tedros een gevaarlijk mannetje, hopelijk verrast Leia me nog door hem iets aan te doen ofzo ☺️
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |