Net de eerste aflevering over Noorwegen gezien. Geweldig!quote:
is ie een beetje goed?quote:Op maandag 15 april 2024 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
The Sympathizer staat zowaar in de juiste framerate op HBO Max
nog niet gekeken naar mijn onderbuikgevoel zegt dat het geniaal is.quote:
Seizoen 1 is goed, seizoen 2 vond ik een van de beste seizoenen die ik van een serie gezien heb.quote:Op zondag 28 april 2024 19:12 schreef Nielojram75 het volgende:
The leftovers, nu 2 afleveringen gezien, interessant, is het het doorkijken waard?
1 van mijn favoriete series.quote:Op zondag 28 april 2024 19:12 schreef Nielojram75 het volgende:
The leftovers, nu 2 afleveringen gezien, interessant, is het het doorkijken waard?
Ja. Kakt niet in, blijft interessant, ook slechts 3 seizoenen dus een korte binge.quote:Op zondag 28 april 2024 19:12 schreef Nielojram75 het volgende:
Maar de maanden ervoor zijn er al een zwik films verwijderd. Veel horrorfilms zag ik.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://www.veronicasuper(...)ze-films-en-series-7
Valt wel mee toch?
Buiten dat ik een lijstje van Netflix postte en ik nu pas zie dat dit het HBO-topic is. Oeps.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de maanden ervoor zijn er al een zwik films verwijderd. Veel horrorfilms zag ik.
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buiten dat ik een lijstje van Netflix postte en ik nu pas zie dat dit het HBO-topic is. Oeps.
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede bron die mij dit kan vertellen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zo vaak dat ik denk: OP WELKE DIENST STOND DIT NOU
Ik gebruik een app, het is natuurlijk spam als ik dit linkquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede bron die mij dit kan vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanuit een suggestie daar ben ik nu Fortitude aan het kijken. Detective serie die zich afspeelt op de Noordpool.
Justwatchquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede bron die mij dit kan vertellen.
Zo te zien redelijk goed. Alleen Ziggo zit er niet bij zo te zien.quote:
alleen je beeldkwaliteit zal verminderen naar 1080p als daar hoger beschikbaar voor was.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
alleen je beeldkwaliteit zal verminderen naar 1080p als daar hoger beschikbaar voor was.
dus het is wel een verslechtering. en het is maar de vraag of je je korting houdt als je gaat upgraden.
quote:De nieuwe prijs voor het Standaard-abonnement is hoger dan je huidige maandelijkse prijs vanwege aanzienlijke verbeteringen in het aanbod en de functionaliteiten van onze vernieuwde service.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |