Die zijn luiquote:
Er is vanavond weer hockey, maar geen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke hockey wedstrijden ga je binnenkort bezoeken?
Net begonnen ...quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is vanavond weer hockey, maar geen.
Dus komt ook geen honten tegen.
Panda's zijn luiquote:
Wat moest je doen? Of voor werk ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Zo hehe, 2 verschrikkelijk drukke dagen achter de rust.![]()
Eindelijk weer gewoon normaal vanaf nu.
Hier gaat het bijna los met druktequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Zo hehe, 2 verschrikkelijk drukke dagen achter de rust.![]()
Eindelijk weer gewoon normaal vanaf nu.
Werkzaamheden in de woning en werken maar dubbele dienst (vrijwillig maar niet vrijblijvend werk).quote:
t/m volgende week vrijdag aan 1 stuk door werkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh ook maar een paar dagen of mag je langer door?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
t/m volgende week vrijdag aan 1 stuk door werken
Zelfs een paar keer 6 uur startenquote:
Zal ik je nog wat vertellen?quote:
oh ik klaag al niet meerquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
t/m volgende week vrijdag aan 1 stuk door werken
quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand nog op zoek naar een baan?
[ afbeelding ]
Hoezo verdient?quote:
Tielquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo verdient?
Hier WIL je toch gewoon werken, de eer alleen al.
En dat nog in het 'mooie' Tiel ook
Het heeft wel potentie. Beter dan je baasquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je mooi hier plaatsen: LTVDK in GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop toch dat de menu kaart geen spelling/schrijf fouten heeftquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Mjah, zolang het eten goed is, wat maakt het dan nog uit?quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop toch dat de menu kaart geen spelling/schrijf fouten heeft
Dat is wel te hopen danquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zolang het eten goed is, wat maakt het dan nog uit?
Ik krijg soms mailtjes Hallo Vrachtwagen melding pakket ^%5w389334 .. Joh !! van Fedex en het email adres is kimdylis.app@gmail.comquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je mooi hier plaatsen: LTVDK in GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71
Tis toch niet waar?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je wat ik heb gekregen?
Rode laarsjes, voor de regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oh ok ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zolang het eten goed is, wat maakt het dan nog uit?
Jammer, ik ben net voorzienquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Een jaar of 20 terug was er een familie van het kamp, die de gewoonte had om haar handel en diensten via de discussiegroepen op usenet te spammen, in erbarmelijk doch hilarisch Nederlands.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje snijden mag toch welquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een jaar of 20 terug was er een familie van het kamp, die de gewoonte had om haar handel en diensten via de discussiegroepen op usenet te spammen, in erbarmelijk doch hilarisch Nederlands.
Van partijen televisies, gloednieuwe mobieltjes (die later alleen in de VS bleken te werken, tot tweedehands auto's en het bekende scharen slijpen aan toe.
Dit doet me hier een beetje aan denken.
Beter een paar spelfoutjes teveel, dan ingrediënt hoeveelheden verkeerdquote:
Ik ben nu eigenlijk wel af hoe ze aan die Amerikaanse mobieltjes is gekomenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een jaar of 20 terug was er een familie van het kamp, die de gewoonte had om haar handel en diensten via de discussiegroepen op usenet te spammen, in erbarmelijk doch hilarisch Nederlands.
Van partijen televisies, gloednieuwe mobieltjes (die later alleen in de VS bleken te werken, tot tweedehands auto's en het bekende scharen slijpen aan toe.
Wat zeg jequote:Op woensdag 7 juni 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel af hoe ze aan die Amerikaanse mobieltjes is gekomen
Hoeveel heb je toen besteld?quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Pearlbitch in 40+ / [40+ SC #5055] Luie honden!!
[ afbeelding ]
Dat waren vast pareltjes om te lezenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kyrg er ook éénquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Pearlbitch in 40+ / [40+ SC #5055] Luie honden!!
[ afbeelding ]
Dat is wel weer waar jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter een paar spelfoutjes teveel, dan ingrediënt hoeveelheden verkeerd
Missschien is het een alternatief eetcafequote:Op woensdag 7 juni 2023 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ijtje erbijquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Missschien is het een alternatief eetcafe
Haha.quote:
as zondag kom ik na een megazwaar weekend (hard werken zonder pauze) pas rond 12 uur 's avonds thuis, moet dan de auto leeghalen en dan maandagochtend 4 uur op staan, dus tussen 3 en 4 uur slaapquote:
Absoluut.quote:
Misschien welquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Missschien is het een alternatief eetcafe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |