Die zijn luiquote:
Er is vanavond weer hockey, maar geen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke hockey wedstrijden ga je binnenkort bezoeken?
Net begonnen ...quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is vanavond weer hockey, maar geen.
Dus komt ook geen honten tegen.
Panda's zijn luiquote:
Wat moest je doen? Of voor werk ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Zo hehe, 2 verschrikkelijk drukke dagen achter de rust.![]()
Eindelijk weer gewoon normaal vanaf nu.
Hier gaat het bijna los met druktequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Zo hehe, 2 verschrikkelijk drukke dagen achter de rust.![]()
Eindelijk weer gewoon normaal vanaf nu.
Werkzaamheden in de woning en werken maar dubbele dienst (vrijwillig maar niet vrijblijvend werk).quote:
t/m volgende week vrijdag aan 1 stuk door werkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh ook maar een paar dagen of mag je langer door?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
t/m volgende week vrijdag aan 1 stuk door werken
Zelfs een paar keer 6 uur startenquote:
Zal ik je nog wat vertellen?quote:
oh ik klaag al niet meerquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
t/m volgende week vrijdag aan 1 stuk door werken
quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand nog op zoek naar een baan?
[ afbeelding ]
Hoezo verdient?quote:
Tielquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo verdient?
Hier WIL je toch gewoon werken, de eer alleen al.
En dat nog in het 'mooie' Tiel ook
Het heeft wel potentie. Beter dan je baasquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je mooi hier plaatsen: LTVDK in GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop toch dat de menu kaart geen spelling/schrijf fouten heeftquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Mjah, zolang het eten goed is, wat maakt het dan nog uit?quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop toch dat de menu kaart geen spelling/schrijf fouten heeft
Dat is wel te hopen danquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zolang het eten goed is, wat maakt het dan nog uit?
Ik krijg soms mailtjes Hallo Vrachtwagen melding pakket ^%5w389334 .. Joh !! van Fedex en het email adres is kimdylis.app@gmail.comquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je mooi hier plaatsen: LTVDK in GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71
Tis toch niet waar?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je wat ik heb gekregen?
Rode laarsjes, voor de regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oh ok ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zolang het eten goed is, wat maakt het dan nog uit?
Jammer, ik ben net voorzienquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Een jaar of 20 terug was er een familie van het kamp, die de gewoonte had om haar handel en diensten via de discussiegroepen op usenet te spammen, in erbarmelijk doch hilarisch Nederlands.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje snijden mag toch welquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een jaar of 20 terug was er een familie van het kamp, die de gewoonte had om haar handel en diensten via de discussiegroepen op usenet te spammen, in erbarmelijk doch hilarisch Nederlands.
Van partijen televisies, gloednieuwe mobieltjes (die later alleen in de VS bleken te werken, tot tweedehands auto's en het bekende scharen slijpen aan toe.
Dit doet me hier een beetje aan denken.
Beter een paar spelfoutjes teveel, dan ingrediënt hoeveelheden verkeerdquote:
Ik ben nu eigenlijk wel af hoe ze aan die Amerikaanse mobieltjes is gekomenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een jaar of 20 terug was er een familie van het kamp, die de gewoonte had om haar handel en diensten via de discussiegroepen op usenet te spammen, in erbarmelijk doch hilarisch Nederlands.
Van partijen televisies, gloednieuwe mobieltjes (die later alleen in de VS bleken te werken, tot tweedehands auto's en het bekende scharen slijpen aan toe.
Wat zeg jequote:Op woensdag 7 juni 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel af hoe ze aan die Amerikaanse mobieltjes is gekomen
Hoeveel heb je toen besteld?quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Pearlbitch in 40+ / [40+ SC #5055] Luie honden!!
[ afbeelding ]
Dat waren vast pareltjes om te lezenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kyrg er ook éénquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Pearlbitch in 40+ / [40+ SC #5055] Luie honden!!
[ afbeelding ]
Dat is wel weer waar jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter een paar spelfoutjes teveel, dan ingrediënt hoeveelheden verkeerd
Missschien is het een alternatief eetcafequote:Op woensdag 7 juni 2023 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ijtje erbijquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Missschien is het een alternatief eetcafe
Haha.quote:
as zondag kom ik na een megazwaar weekend (hard werken zonder pauze) pas rond 12 uur 's avonds thuis, moet dan de auto leeghalen en dan maandagochtend 4 uur op staan, dus tussen 3 en 4 uur slaapquote:
Absoluut.quote:
Misschien welquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Missschien is het een alternatief eetcafe
Ah dat zijn dan weinig slaap uurtjes.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
as zondag kom ik na een megazwaar weekend (hard werken zonder pauze) pas rond 12 uur 's avonds thuis, moet dan de auto leeghalen en dan maandagochtend 4 uur op staan, dus tussen 3 en 4 uur slaap
Volgende week 3 keer zo vroeg op staan![]()
Geprysd zag ik ook staanquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Absoluut.
Hilarisch waren vooral ook de fouten die onbedoeld grappig waren, zoals bestellen, gespeld met maar één l.
Nee mag niet eerder wegquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat zijn dan weinig slaap uurtjes.
Maar dan toch eerder thuis? Of ook een lange dag?
Sterkte!quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:51 schreef drakin het volgende:
Vanavond, morgen en vrijdag maar vroeg erin, en vanaf maandag ook.
O boyquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje, komt vast wel goed.quote:
Ik kan het!quote:
Woop Woopquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje, komt vast wel goed.
De week daarna even niks, weekje vrij
Nou ja snoeihard, opruimen, website bijwerken, gewone afspraken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Woop Woop![]()
Nog even knallen en dan snoeihard uitrusten en genieten![]()
Het lijkt me wel wat voor @Paulquote:
Bad ass draakje. Go girl.quote:
Maar kans is dat ik me dan even niet op FOK! laat zienquote:
Dat is toch gewoon elke dag gedoe ?quote:
In gedachte ben je er gewoon bij.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar kans is dat ik me dan even niet op FOK! laat zien
quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In gedachte ben je er gewoon bij.
quote:
Denk je ook aan mijquote:
Zeker welquote:
In gedachte ben je er altijd bijquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Oh wow, deze had ik nog niet gezien toen ik mijn vorige post tiktequote:Op woensdag 7 juni 2023 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In gedachte ben je er gewoon bij.
quote:
Wat een liefde hierquote:
Dat overkomt de beste.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wow, deze had ik nog niet gezien toen ik mijn vorige post tikte![]()
Zelda!quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ja snoeihard, opruimen, website bijwerken, gewone afspraken.
shit, daar heb ik dus ook een dikke week geen tijd voorquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet die ook hebben maar ik ga geen 50 euro betalenquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
shit, daar heb ik dus ook een dikke week geen tijd voor
Ik dus wel, en met alles wat in die game zit is het het wel waardquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet die ook hebben maar ik ga geen 50 euro betalen
Dat is de ik ben zielig kaartquote:
quote:
En diep verontwaardigd.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dus wel, en met alles wat in die game zit is het het wel waard
Ja wat wil je dan?quote:
even de schouders laten hangenquote:
Een beroertequote:
Meer dan waardquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dus wel, en met alles wat in die game zit is het het wel waard
Slik goedquote:
ogen hangen niet en er is ook een ziekte die de helft van het gezicht laat hangen maar geen beroerte isquote:
Smakelijkquote:
Eerst kauwenquote:
Eet smakelijk dan maar.quote:
Dat werd net weer even heel duidelijkquote:
Laat nou gaan joh. Schiet je niks mee op.quote:
Ik hoop dat vandaag ook bij mij alles meezit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:51 schreef engine het volgende:
Het geluk is aan mijn zijde vandaag
Weet niet waarom maar bijna alles zat mee
Dat hoop ik dan ook!quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat vandaag ook bij mij alles meezit.
Alleen nog pech met mijn pc bestelling.quote:
Heb je de pc al besteld?quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen nog pech met mijn pc bestelling.
Jep maar achteraf bleek dat toch niet alles op voorraad is.quote:
Maar je bent helemaal geen zuiger hoorquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik word getagd, zeg goedenavond en krijg ditnou
Ja dat is wel balen. Dat zou mij ook behoorlijk irriteren. Heb dat ooit een keer met een mobiel gehad, zou de volgende dag geleverd worden en duurde uiteindelijk twee weken ofzo.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar achteraf bleek dat toch niet alles op voorraad is.
Die kunnen ze niet geven daar de toeleveransier het nog niet binnen heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen. Dat zou mij ook behoorlijk irriteren. Heb dat ooit een keer met een mobiel gehad, zou de volgende dag geleverd worden en duurde uiteindelijk twee weken ofzo.
Heb je wel een nieuwe leverdatum?
Goed plan, zou ik ook moeten doenquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jou hebben we nodig.quote:
Doe eens vriendelijk tegen de visite, zonnestraaltje.quote:
En vanwege de oorlog is er een grondstoffentekort natuurlijkquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet geven daar de toeleveransier het nog niet binnen heeft.
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens vriendelijk tegen de visite, zonnestraaltje.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wanneer moet je nou voor dat tweede gesprek?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat vandaag ook bij mij alles meezit.
Vanmorgen idd. Goed gesprek gehad en vervolgens een rondleiding over het terrein.quote:
Dat had ik gemist, maar wat fijn dat het goed ging. Heb je enig idee wanneer je meer hoort?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanmorgen idd. Goed gesprek gehad en vervolgens een rondleiding over het terrein.
Dat heb je niet gemist want ik had het niet gezegd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik gemist, maar wat fijn dat het goed ging. Heb je enig idee wanneer je meer hoort?
Owquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb je niet gemist want ik had het niet gezegd.![]()
Ze willen mij deze week mij wel wat laten weten.
Het ziet er wel goed uit. Sowieso daar ik op een tweede gesprek mocht komen en na afloop een rondleiding over het terrein. Het eerste gesprek was met mensen van de HR en vandaag met de chef engineering en een collega.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow![]()
Spannend hoor, ik duim nog even door
Dat klinkt wel veelbelovend.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ziet er wel goed uit. Sowieso daar ik op een tweede gesprek mocht komen en na afloop een rondleiding over het terrein. Het eerste gesprek was met mensen van de HR en vandaag met de chef engineering en een collega.
Dat zeker, enthousiasme is ook wel hoog voor deze functie. Alleen hun teken programma ken ik niet maar ik heb wel veel ervaring met andere 3d programma's die er op lijken.quote:
Oeh spannend!!quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb je niet gemist want ik had het niet gezegd.![]()
Ze willen mij deze week mij wel wat laten weten.
Komt dat in principe niet allemaal een beetje hetzelfde neer?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeker, enthousiasme is ook wel hoog voor deze functie. Alleen hun teken programma ken ik niet maar ik heb wel veel ervaring met andere 3d programma's die er op lijken.
3 d veelal wel, het is meer dat ik moet aanleren hoe een bedrijf er mee omgaat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt dat in principe niet allemaal een beetje hetzelfde neer?
Daar heb je bij elke nieuwe werkgever mee te maken natuurlijk, dat zullen zij ook weten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3 d veelal wel, het is meer dat ik moet aanleren hoe een bedrijf er mee omgaat.
Ik heb het ook duidelijk gezegd en zij zagen er ook geen probleem in.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb je bij elke nieuwe werkgever mee te maken natuurlijk, dat zullen zij ook weten.
Dat mag ik niet weten?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:39 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
breaking
op de zugbahn tirol tot amsterdam
brennt in tunnel
Ik zat al te zoeken, hopelijk geen gewonden.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:45 schreef mario390 het volgende:
heb geen link was bij
ons vor 10 min in tv news
https://tirol.orf.at/stories/3210894/quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken, hopelijk geen gewonden.
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:39 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
breaking
op de zugbahn tirol tot amsterdam
brennt in tunnel
Goedenavondquote:
Ik ga misschien voor de treinen in Nederland werken.quote:
Hopelijk voor het bedrijf achter de Nederlandse treinen mag ik hopen. Lijkt me niet zo fijn om op de rails voor een trein gaat zitten werken met een laptopjequote:Op woensdag 7 juni 2023 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga misschien voor de treinen in Nederland werken.
Als je ze maar niet in de fik steektquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga misschien voor de treinen in Nederland werken.
Maar dat geeft mij dan wel weer meer werk.quote:
Als brandweer manquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat geeft mij dan wel weer meer werk.
Brandweereendje.quote:
Hij wordt stootbumperquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk voor het bedrijf achter de Nederlandse treinen mag ik hopen. Lijkt me niet zo fijn om op de rails voor een trein gaat zitten werken met een laptopje
Badeendjes zijn wel van rubber.quote:
Die jaquote:
Je hebt een hoop rubber nodig om een ander trein te stoppen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn wel van rubber.
Veel regen gehad?quote:
Dat is best veel lawaaiquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:08 schreef mario390 het volgende:
4 dagen nova rock festival burgenland oostenrijk
200 000 kommen
headliner vandaag was SLIPKNOT
volgende dagen THE PRODIGY,ÄRZTE
Het is bij jullie helemaal kleddernatquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel bei rockfestival
was matschig regen zo als
elke jaar
quote:
Ja, lijkt me welquote:
Jij nog bijzondere dingen te doen vandaag?quote:
Je hebt er in iedergeval mooi weer bij.quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, lijkt me welZal wel een wat lange dag worden met vanmiddag tot laat Utrecht.
Wat kuikens op een simulator leren hoe ze seinen moeten interpreteren en opvolgen. Helaas binnen, maar wel met airco. En weer de laatste dag van de weekquote:Op donderdag 8 juni 2023 06:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij nog bijzondere dingen te doen vandaag?
Dan vieren ze vast dat het rustig isquote:Op donderdag 8 juni 2023 06:45 schreef engine het volgende:
In Duitsland is het een feestdag vandaag. Wat ze vieren weet ik eigenlijk niet maar het is wel lekker rustig overal
En terecht! Heerlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 06:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan vieren ze vast dat het rustig is
Voor mario weer komt klagen dat we hier niets vanaf weten en hij niet gelooft dat we dit hier niet vierenquote:Op donderdag 8 juni 2023 06:45 schreef engine het volgende:
In Duitsland is het een feestdag vandaag. Wat ze vieren weet ik eigenlijk niet maar het is wel lekker rustig overal
Hij zit nu in DTS. Je kan het hem even vertellen. Vindt ie leuk. Liefst net nadat hij gepost heeft.quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor mario weer komt klagen dat we hier niets vanaf weten en hij niet gelooft dat we dit hier niet vieren
[ afbeelding ]
Van wikipedia:quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor mario weer komt klagen dat we hier niets vanaf weten en hij niet gelooft dat we dit hier niet vieren
[ afbeelding ]
quote:In de veertiende eeuw zou dit uit de Nederlanden afkomstige feest zich, met zijn processies en toneelspelen, ontwikkelen tot wellicht de meest grootse – vaak ook triomfalistische – geloofsmanifestatie van de katholieke kerk.
Dat doen ze op twitter welquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:19 schreef chufi het volgende:
Hier vieren we de geboortedag van onze Gravin Eloise van Oranje natuurlijk niet
Jemigquote:
Makkerquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ewa mattie.
Kirby en de vergeten wereld is echt een kut spel.
Ja doe Zelda staat ook op mijn lijstje maar heb het te druk dus even uitgesteld.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Makker![]()
![]()
Ja ik snap wel wat je bedoeld. Ik vond het wel even leuk maar heb het in 15 uur geloof ik uitgespeeld en was er toen ook wel klaar mee.
Ben nu bezig met de nieuwe Zelda. Dat is wel echt heel gaafik vind het wel redelijk ingewikkeld maar er is zoveel te doen en te beleven dat ik voorlopig niet uitgespeeld raak.
Ja had hem ook voor haar gekocht maar ging even meespelen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:42 schreef engine het volgende:
Maar voor je dochter is Kirby wel geinig denk ikhet is wel allemaal lekker vrolijk.
Ja dat is ook een beetje mijn probleem. Toen het uitkwam had ik wat meer tijd dus in het begin veel gespeeld. Nu wil ik graag uren per dag spelen maar ben blij als ik een uurtje tijd vind. Beter wachten tot je vakantie hebtquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja doe Zelda staat ook op mijn lijstje maar heb het te druk dus even uitgesteld.
Het ziet er allemaal wel veel te tof uit
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja had hem ook voor haar gekocht maar ging even meespelen.
Niet doen! Ik herhaal: n i e t
d o e n
Dus niets voor mij. Nadenken tijdens een spelletjequote:Op donderdag 8 juni 2023 12:41 schreef engine het volgende:
Ben nu bezig met de nieuwe Zelda. Dat is wel echt heel gaaf ik vind het wel redelijk ingewikkeld maar er is zoveel te doen en te beleven dat ik voorlopig niet uitgespeeld raak.
Dan kan ik Kirby aanbevelenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus niets voor mij. Nadenken tijdens een spelletje
Dus nadenken tijdens een spelletje lukt niet, tekenen lukt ook al niet, wat kun je dan wel?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus niets voor mij. Nadenken tijdens een spelletje
Bolkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Dus nadenken tijdens een spelletje lukt niet, tekenen lukt ook al niet, wat kun je dan wel?
Op de 59ste seconde.quote:
Dan is 1 hersencel voldoende jaquote:
SBE houdt je in de gaten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:50 schreef chufi het volgende:
SBE is zelfs doorgedrongen tot het ES/WBD test/storingsscherm
[ afbeelding ]
Altijd maar weer die badeendquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:50 schreef chufi het volgende:
SBE is zelfs doorgedrongen tot het ES/WBD test/storingsscherm
[ afbeelding ]
Badeendje is overal.quote:
quote:
Denk het niet, de NS weet niet eens hoe een tijdschema werktquote:
Eentje bij de NS weet het maar.quote:
Denk minimaal 2quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje bij de NS weet het maar.
Wie is de 2de dan?quote:
Middag.quote:
Maar die werkt toch niet bij de NS?quote:
Nu al aan het bierquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Middag.
[..]
Maar die werkt toch niet bij de NS?
Effe eentje, ik heb het verdiend want ik ben de hele dag in huis bezig geweest met klussen.quote:
Ik moet komende tijd ook nog genoeg in huis gaan doen tussen werk doorquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Effe eentje, ik heb het verdiend want ik ben de hele dag in huis bezig geweest met klussen.
Proost danquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Effe eentje, ik heb het verdiend want ik ben de hele dag in huis bezig geweest met klussen.
Ik heb allemaal van die kleine klusje waarvan je denkt een half uurtje tijd. Tegen de tijd dat het klaar is ben je een kleine 3 uur verder.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet komende tijd ook nog genoeg in huis gaan doen tussen werk door
Ah dan ben ik abuisquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Middag.
[..]
Maar die werkt toch niet bij de NS?
Je kan best gelijk hebben, ik heb geen schriftje waarin ik alles bijhoud.quote:
Herkenbaar wel zulke klusjes. Je denkt zo klaar te zijn en ineens is het alweer halverwege de middagquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb allemaal van die kleine klusje waarvan je denkt een half uurtje tijd. Tegen de tijd dat het klaar is ben je een kleine 3 uur verder.
OK dacht dat Notti door de treinen liep te knippen ...quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan best gelijk hebben, ik heb geen schriftje waarin ik alles bijhoud.
Als het tegenzit wel...quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel zulke klusjes. Je denkt zo klaar te zijn en ineens is het alweer halverwege de middag
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dacht dat Notti door de treinen liep te knippen ...
Als ik de kans krijg...quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me .. al die nieuwe treinen met verstopte badeendjes aan de wand
Nu ben je wel abuis. Ze is opleider van machinisten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dacht dat Notti door de treinen liep te knippen ...
OK, maar zij is wel op de hoogte van de dreiging van de overal aanwezigheid van badeendjesquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nu ben je wel abuis. Ze is opleider van machinisten.
* SBE is geen bedreiging voor Notti.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar zij is wel op de hoogte van de dreiging van de overal aanwezigheid van badeendjes
Het wordt een probleem als de cabines niet meer bereikbaar zijn. Maar het heeft onze aandacht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar zij is wel op de hoogte van de dreiging van de overal aanwezigheid van badeendjes
Dat heb ik ook niet gezegd ...quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE is geen bedreiging voor Notti.
Badeendjesprint op de banken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:45 schreef chufi het volgende:
Denk dat er een SBE trademark zichtbaar zal gaan zijn als ie ook interieur gaat doen
Ik heb ook de proefopstelling van het nieuwe interieur gezien. Dat ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:45 schreef chufi het volgende:
Denk dat er een SBE trademark zichtbaar zal gaan zijn als ie ook interieur gaat doen
Op dat kleine detail na danquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook de proefopstelling van het nieuwe interieur gezien. Dat ziet er mooi uit.
De gesprekken liepen goed maar ik werk er nog niet.quote:
Ja weet ik .. gun het je welquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De gesprekken liepen goed maar ik werk er nog niet.
Dank je, het is afwachten op hun beslissing. Maar dit is idd wel een baan die ik graag zou willen vervullen.quote:
Zou wel heel gaaf zijnquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, het is afwachten op hun beslissing. Maar dit is idd wel een baan die ik graag zou willen vervullen.
Doet je hobbykamer het nu al ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen treinbaan willen.![]()
[ afbeelding ]
Dat wel maar die is nog niet helemaal af.quote:
En Badeendjes.quote:
SBEquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar die is nog niet helemaal af.
[..]
En Badeendjes.
Avond schoonheid.quote:
Die mooie treinbaan staat nog niet ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Quackers gone wrongquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
En Badeendjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |