Ik hoop het voor je. En anders kan ik nog wel een nummer opzoeken dat je kunt bellen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Emmen maakt dit nog wel goed zondag.
Komt roos94 daar niet vandaan? Genoeg reden om dat hele Deltawerken op te heffen.quote:
alleen nac en de Graafschap is oke. de rest zijn allemaal ordinaire pauperclubsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
W2, NAC, ADO, RJC, straks FCG en zelfs De Graafschap heeft meer identiteit.
Dit voelt als een stukje discrepantie.quote:
Ik heb alleen maar goede herrineringen aan Zeelandquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit voelt als een stukje discrepantie.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Komt roos94 daar niet vandaan? Genoeg reden om dat hele Deltawerken op te heffen.
Weleens geweest? Polderlandschap moet je liggen maar de randen tegen de Veluwe / Friesland zijn gewoon mooi en veel natuur.quote:
Ja, kan nog best eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bedoelt een combiregeling voor amper 400 man.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:29 schreef Tjacka het volgende:
beter biertje op de dijk of stappen in Hilversum ja toch
Je kan wel kaartje kopen voor 60 euro?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je bedoelt een combiregeling voor amper 400 man.
Almere City wordt de Amsterdamse variant van Excelsior, en dat vind ook niemand leuk.
Voor de burgemeesters toch wel relaxter dan FCG of NAC of zo?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je bedoelt een combiregeling voor amper 400 man.
Almere City wordt de Amsterdamse variant van Excelsior, en dat vind ook niemand leuk.
Met 30 graden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tsja, die zullen wel blij zijn wanneer er dan twee bussen met nep-Ajacieden op een uitwedstrijd afkomen. Dan zie ik toch liever de volle uitbakken van FCG en NACquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor de burgemeesters toch wel relaxter dan FCG of NAC of zo?
nee want dat zijn geen combi regelingen inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsja, die zullen wel blij zijn wanneer er dan twee bussen met nep-Ajacieden op een uitwedstrijd afkomen. Dan zie ik toch liever de volle uitbakken van FCG en NAC
Er komen dan iig genoeg uitsupporters mee en kunnen genoeg uitsupporters naar toe.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee want dat zijn geen combi regelingen inderdaad
Nee, naarmate een ploeg lang in de KKD hangt, wordt dat overal wel minder. En bij clubs in de Eredivise neemt het wat toe. Zoals ook bij Almere wel zal gebeuren als ze het halen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:49 schreef Haringkop het volgende:
Overigens het uitvak van NAC ook niet meer wat het geweest is natuurlijk.
Bedoelde de capaciteit van het uitvak in Breda. De uitsupport van NAC zelf is volgens mij nog prima.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, naarmate een ploeg lang in de KKD hangt, wordt dat overal wel minder. En bij clubs in de Eredivise neemt het wat toe. Zoals ook bij Almere wel zal gebeuren als ze het halen.
Zeker wel hoor, wel alleen op de Flevopolder.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weleens geweest? Polderlandschap moet je liggen maar de randen tegen de Veluwe / Friesland zijn gewoon mooi en veel natuur.
Gelderland of Limburg toch wel. Ik heb meer met het heuvelachtige landschap dan het polderlandschapquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat vind jij de mooiste provincie?
Zeeland, Utrecht en Brabant ook niets mis mee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelderland of Limburg toch wel. Ik heb meer met het heuvelachtige landschap dan het polderlandschap
Vanuit Almere kun je Volendam zien liggen dus dat is een prima plan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik neem overigens aan dat Almere City FC en Volendam elkaar per boot bezoeken volgend jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |