SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:27 schreef Hathor het volgende:
Hoe snel stijgt het water daar en tot welke hoogte kan het gaan?
Geen idee maar ik had ergens gelezen dat rond 11.00 Nederlandse tijd het hoogste punt bereikt zou zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:27 schreef Hathor het volgende:
Hoe snel stijgt het water daar en tot welke hoogte kan het gaan?
Vooralsnog hecht ik wel wat meer waarde aan wat het IAEA zegt dan iemand op Twitter die vooral hard wil roepen dat de kerncentrale misschien wel gaat ontploffen. Niet best allemaal verder, dat staat natuurlijk buiten kijf.quote:
Klinkt als een gevalletje: Russen hebben iets besloten zonder na te denken over de gevolgen voor hun eigen leger.quote:
Dit gaat om t overstromingskaartjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooralsnog hecht ik wel wat meer waarde aan wat het IAEA zegt dan iemand op Twitter die vooral hard wil roepen dat de kerncentrale misschien wel gaat ontploffen. Niet best allemaal verder, dat staat natuurlijk buiten kijf.
Zou het?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klinkt als een gevalletje: Russen hebben iets besloten zonder na te denken over de gevolgen voor hun eigen leger.
Nu had je kunnen zeggen niet verder kunnen zinken. Had zo toepasselijk geweestquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Net als je denkt dat de Russen niet meer verder kunnen dalen weten ze het toch weer voor elkaar te krijgen....
Daar houden ze sinds vorig jaar al rekening mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:53 schreef kibo het volgende:
De mogelijkheid van het opblazen van de dam door de rus zal toch wel in een (alternatief) scenario van Ukraine zitten , neem ik aan.?
Waarschijnlijk dat Oekraïne dit zelf gedaan heeft. Of de usa op de 1 of andere manierquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd wat de gebruikelijke escalatie roepers te melden hebben.
Vrij weinig vermoed ik.
'Oekraine heeft het gedaan'quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd wat de gebruikelijke escalatie roepers te melden hebben.
Vrij weinig vermoed ik.
Maar hebben ze nu ook en taktisch plan B voor het geplande offensief?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar houden ze sinds vorig jaar al rekening mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |