Vermaak me opperbest met Jeffquote:
Brabbel heeft een dubbele agenda en vertrouw ik voor geen meterquote:Op maandag 5 juni 2023 18:33 schreef Monique___ het volgende:
Brabbel ziet dat jeff een zuigert is, want ze weet het.
Klopt zei hij. ook.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:35 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Rupert: MIJN stem heeftie en ik hoop dat meer mensen op hem gaan
Rupert: ze zijn er over aan het praten (althans dat verstond ik, hij mummelde)
Wie weet kwam er nog wel eentje maar trekken ze hierna alsnog hun keutel terugquote:Op maandag 5 juni 2023 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
Als er deze week een eli is, staat Jeff er zeker weten op
Benieuwd wie Jeff weg stuurt als ie de opdracht haaltquote:Op maandag 5 juni 2023 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
Als er deze week een eli is, staat Jeff er zeker weten op
ik zou zijn vriendin weleens over Zoë willen horenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:36 schreef D. het volgende:
Zoe baalt dat ze Isaac heeft teleurgesteld. Niet alle bewoners, maar Isaac
"Maar ik heb niets met hem"
:
Boze geesten verjagenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
Rupie reinigt de kamer even met ... wierook oid?
kan me dat bijna niet voorstellen... heb het idee dat Jeff echt nog heel weinig mensen over heeft...quote:Op maandag 5 juni 2023 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wie weet kwam er nog wel eentje maar trekken ze hierna alsnog hun keutel terug
of hij gaatquote:Op maandag 5 juni 2023 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Benieuwd wie Jeff weg stuurt als ie de opdracht haalt
wokie wokiequote:Op maandag 5 juni 2023 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie ook op de hand van Zoe? Laat ze Jeff naar huis sturen. Dan kan dit programma van SBS naar omroep MAX
Jeff is favoriet hoor, overal, op Facebook, Instagram, Hyves, MSN, dus vast ook bij de FEBO.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel benieuwd waar de voorkeuren van FEBO liggen want dat zou weleens heel verrassend kunnen zijn
Een totaal achterlijke obsessie die nog gefaciliteerd wordt ookquote:Op maandag 5 juni 2023 18:36 schreef D. het volgende:
Zoe baalt dat ze Isaac heeft teleurgesteld. Niet alle bewoners, maar Isaac
"Maar ik heb niets met hem"
:
Ik krijg bijna het idee dat het ge script isquote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gesprek na die gele kaart in K4 ... Babs doet vooral ik ik ik ik, gestopt met roken en drinken en blablabla distantieert zich en blablabla
denk dat de voorkeur niet (meer) bij jeff ligtquote:Op maandag 5 juni 2023 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel benieuwd waar de voorkeuren van FEBO liggen want dat zou weleens heel verrassend kunnen zijn
Hyves?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff is favoriet hoor, overal, op Facebook, Instagram, Hyves, MSN, dus vast ook bij de FEBO.
Ik hoop toch dat Wendy wintquote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff is favoriet hoor, overal, op Facebook, Instagram, Hyves, MSN, dus vast ook bij de FEBO.
Als je weet dat ze KimK geweldig vonden dan heb ik daarin hele lage verwachtingenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk dat de voorkeur niet (meer) bij jeff ligt
wat denk jij?
Babette ziet haar kans schoon om weer aan de ratel te gaanquote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gesprek na die gele kaart in K4 ... Babs doet vooral ik ik ik ik, gestopt met roken en drinken en blablabla distantieert zich en blablabla
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het idee dat het ge script is
Alleen niet meer in de loodsquote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Niet met het spel bezig zijn? Een bezige bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |