Waarom misleidend, hij is boos omdat Zoé geen hulzen voor sigaretten wil bestellenquote:
Alleen als het dure spullen van de productie zijn zoals zenders.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:47 schreef Wibehh het volgende:
100% geel. Je mag niet met voorwerpen gooien, punt.
Zoe viel toch uit tegen hem wat ik hier las? zelfs met een schaar??quote:Op maandag 5 juni 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom misleidend, hij is boos omdat Zoé geen hulzen voor sigaretten wil bestellen
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Zoe viel toch uit tegen hem wat ik hier las? zelfs met een schaar??
Zoë wel, vorige keer in de keuken ook was ook geen geel, de lieverd het schattige meisjequote:Op maandag 5 juni 2023 16:47 schreef Wibehh het volgende:
100% geel. Je mag niet met voorwerpen gooien, punt.
Ze gooide het glas naar Jeff, maar kwam onderweg tegen de stoel aan.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alleen als het dure spullen van de productie zijn zoals zenders.
Het is begonnen met Jeff die over de rooie ging dat ze geen hulzen wilde bestellen.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Zoe viel toch uit tegen hem wat ik hier las? zelfs met een schaar??
En dat is dus het zuigen van Zoë niet willen bestellen wat hij nodig heeft en dat weet ze donders goedquote:Op maandag 5 juni 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom misleidend, hij is boos omdat Zoé geen hulzen voor sigaretten wil bestellen
Oh? En Jeffrey moet altijd zijn zin krijgen?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
En dat is dus het zuigen van Zoë niet willen bestellen wat hij nodig heeft en dat weet ze donders goed
Beker is niet kapot.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:52 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ze gooide het glas naar Jeff, maar kwam onderweg tegen de stoel aan.
dit dusquote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
En dat is dus het zuigen van Zoë niet willen bestellen wat hij nodig heeft en dat weet ze donders goed
Kim W heeft voor minder geel gekregenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Beker is niet kapot.
De inhoud ging over het bureau en de stoel.
Zoë heeft het zelf opgeruimd.
Als de beker tegen een camera was aangekomen. Was het geel ja.
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim W heeft voor minder geel gekregen
Dus dat!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
Als Kim W voor die kaasopmerking al geel kreeg .... Just sayin'
Dit is zuigen van haar, wel voor andere bestellen maar niet van voor Jeff, ze weet dat hij daar boos om wordt dus lekker doorgaan met zuigenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? En Jeffrey moet altijd zijn zin krijgen?
Dat probeert hij al een oase dagen die hulzen en telkens zegt Zoë geen tijd terwijl ze uren met Bep daar boven ligt te mekkeren en roddelen. Bij Rupi doet ze precies het zelfde.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Als ik een dumbbell naar je hoofd gooi, gaat die ook niet kapot... Volgens mij snap je het niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Beker is niet kapot.
De inhoud ging over het bureau en de stoel.
Zoë heeft het zelf opgeruimd.
Als de beker tegen een camera was aangekomen. Was het geel ja.
Rookwaar hoort niet van de huishoudpot, dat doen ze steeds via een stellingquote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat probeert hij al een oase dagen die hulzen en telkens zegt Zoë geen tijd terwijl ze uren met Bep daar boven ligt te mekkeren en roddelen. Bij Rupi doet ze precies het zelfde.
Dat roept hij iedere keer tegen Zoë.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey schijnt ook nog tegen Zoe gezegd hebben Je moet doen wat ik zeg
Is hij gewend dat dat werkt of hoe zit dat?
Je moet doen wat ik zeg
Toen Erik van de week tegen Marciano begon was dat omdat Marciano van onder naar kantoor aan het roepen was. Dat ging over hetzelfde, Sasha en hij moesten wachten tot Zoe en Babs klaar waren met roddelen. 'Coachen' noemde hij het toen..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat probeert hij al een oase dagen die hulzen en telkens zegt Zoë geen tijd terwijl ze uren met Bep daar boven ligt te mekkeren en roddelen. Bij Rupi doet ze precies het zelfde.
Nee als mensen eigen geld hebben, wordt het via de boodschappen besteldquote:Op maandag 5 juni 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rookwaar hoort niet van de huishoudpot, dat doen ze steeds via een stelling
Ah HA! Geen geel! Zoë wilde de schaar pakken. Maar deed het niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe en Jeff boos
Filmpjes:
1: https://streamable.com/fv7wv5
2: https://streamable.com/e80m4w
Tx!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe en Jeff boos
Filmpjes:
1: https://streamable.com/fv7wv5
2: https://streamable.com/e80m4w
Precies, als febo rechtlijnig zou zijn (lol!) is dit 100% geel.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tx!
Ze heeft heel veel geluk dat daar een stoel stond.
Dat zal haar geel schelen.
Het was echt bedoeld als voltreffer.
Dat vond ik ook. Daar sloeg Jeff ook (in de overtreffende trap) op aan.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:01 schreef Charmian het volgende:
ik wil niks zeggen, maar na het zien van dat eerste filmpje zie ik dat babs ook een heel groot aandeel in dit geruzie heeft...talkin' about zuigen
Van het geld ( die 500 euro) moeten ze ook besteden aan tabak en hulzen en die bestellen ze bij de jumbo kan nergens andersdus dat moet Zoë bij klikken, kost 1.70¤ van die 800 geldt precies het zelfde euro daar mag je ook ag je ook. sigaretten en hulzen van bestellenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rookwaar hoort niet van de huishoudpot, dat doen ze steeds via een stelling
Kim w bedreigde Esther. Esther heeft daar gebruik van gemaakt door heel zielig te doen en met isaac er te over hebben dat ze naar achter wilde om aan te geven dat dat bestraft moet worden omdat ze zich bedreigd voelde.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim W heeft voor minder geel gekregen
Glazen gooien mag altijd dusquote:Op maandag 5 juni 2023 17:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kim w bedreigde Esther. Esther heeft daar gebruik van gemaakt door heel zielig te doen en met isaac er te over hebben dat ze naar achter wilde om aan te geven dat dat bestraft moet worden omdat ze zich bedreigd voelde.
Dus als je zielig doet en aandacht vraagt krijg je geel en als je er verder niets over zegt, dan is het geen geel. Dat is toch niet eerlijk?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kim w bedreigde Esther. Esther heeft daar gebruik van gemaakt door heel zielig te doen en met isaac er te over hebben dat ze naar achter wilde om aan te geven dat dat bestraft moet worden omdat ze zich bedreigd voelde.
Nee jij snapt het niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:57 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Als ik een dumbbell naar je hoofd gooi, gaat die ook niet kapot... Volgens mij snap je het niet.
Het kan inderdaad ook zijn dat Zoe zich gesteund voelde door Babette en daardoor durfde te gaan gillenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:06 schreef Ebinas het volgende:
In eerste instantie vond ik Zoe heel redelijk in het gesprek (gelijk of ongelijk laat ik in het midden)
Jeff was enorm aan het zuigen.
Maar mijn idee is echt dat vlam in de pan sloeg nadat Bep zich enorm mee ging bemoeien en het hele gebeuren naar een ander level werd opgevoerd.
Vraag me af of Jeff Zoe in zijn eentje zo gek had gekregen.
Ja hebben Kim d en Jeff ooit geel gehad voor dat accefietje in de slaapkamer wat uiteindelijk werd weggedraaid toen Kim Jeff sloeg? En Jeff haar met de grond gelijk maakte?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus als je zielig doet en aandacht vraagt krijg je geel en als je er verder niets over zegt, dan is het geen geel. Dat is toch niet eerlijk?
Precies. Kim zei dat ze een stuk kaas in de keel van Esther zou douwen en hoopte dat ze zou stikken.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja hebben Kim d en Jeff ooit geel gehad voor dat accefietje in de slaapkamer wat uiteindelijk werd weggedraaid toen Kim Jeff sloeg? En Jeff haar met de grond gelijk maakte?
Nee! Omdat ze het beide zagen als een ruzie en. Iet als bedreiging.
Volgens staat in het regelement dat niemand zich bedreigd mag voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |