Geen sponsoring door 3Mquote:Op zondag 4 juni 2023 19:25 schreef Szura het volgende:
Die wapperende nummertjes weer, het is 2023 jongens
Ducktape gebruikenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:25 schreef Szura het volgende:
Die wapperende nummertjes weer, het is 2023 jongens
Magegwoonniegebeurennie.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Hassan zo'n vervelende rubriek he. Ik weet niet ik weet niet.
Nou nou nou nou nouquote:
Heb je wel nodig bij het stoten.quote:
In Afrika rennen ze 50 km zonder te drinkenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:33 schreef Zipportal het volgende:
Gelijk die interviews ook altijd. Half lam. Geef die mensen eerst eens wat te drinken.
Maar dit is FUCKING Hengelo.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In Afrika rennen ze 50 km zonder te drinken
Nog niet, maar eigenlijk is ze 3 jaar geleden al gestoptquote:Op zondag 4 juni 2023 19:40 schreef Pino112 het volgende:
Is Schippurs al officieel gestopt trouwens?
Silent ban loopt binnenkort af zijn de geruchtenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:40 schreef Pino112 het volgende:
Belsj foetbalquote:Op zondag 4 juni 2023 19:41 schreef Zipportal het volgende:
FBK Games afgelopen.
Wat gaan WE nu kijken?
21.63quote:Op zondag 4 juni 2023 19:40 schreef Pino112 het volgende:
Triggered.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat loopt die Egyptische wijdbeenslelijk, maar wel snel blijkbaar
Niet blijven kijken voor Duplantis.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:41 schreef Zipportal het volgende:
FBK Games afgelopen.
Wat gaan WE nu kijken?
Bekend probleempje bij de NOS. Zueva komt Annette Gerritsen ook altijd hinderlijk onderbreken met haar geschaats.quote:
Dit is ook mooi:quote:
quote:Programma Nederlanders:
20.03 uur: 400 meter horden vrouwen (Femke)
20.13 uur: 400 meter mannen (Liemarvin)
21.37 uur: 100 meter horden vrouwen (Nadine)
Je zal wel bij vorig jaar hebben gekeken. Voor vandaag staat er slechts: NL deelnemers: 'volgt'.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat TeamNL is echt een schuft website.
quote:Atleet Justice Dreischor van het Venloop Running Team neemt in augustus namens Aruba deel aan het WK atletiek in Boedapest. De Venlonaar verbeterde vorige maand het nationaal record van Aruba op de 800 meter.
Dreischor is geboren in Oranjestad op Aruba. Tijdens een wedstrijd in Utrecht op 12 mei liep hij de 800 meter in een tijd van 1.56,42. Naar aanleiding van dit resultaat kreeg hij een uitnodiging van de Arubaanse bond om namens hen aan het WK in Boedapest mee te doen.
Droom die uitkomt
'Uitgenodigd worden door Aruba voor het WK en mee mogen doen met de allergrootste atleten van de wereld is ontzettend bijzonder en als een droom die uitkomt', zegt de 25-jarige atleet op de site van de Venloop. Zijn trainer Bob Stultiens is het daarmee eens: 'Als trainer en ook begeleider tijdens het WK ben ik ontzettend trots en blij dat hij deze kans heeft gekregen en heb ik alle vertrouwen in hem. Een geweldige kans voor hem als atleet en ook voor het Venloop Running Team.'
Het WK atletiek is van 19 tot en met 27 augustus in Boedapest.
https://omroepvenlo.nl/ni(...)uba-naar-wk-atletiek
Ah dacht dat het aan mij lag, kut timing.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn stream klapt er precies halverwege uit, flopshow
Van een man.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:19 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de zeer onsympathieke Sydney McL. heeft verloren
De wondersloffen zijn wel iets te goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:53 schreef wimderon het volgende:
Ik kan eigenlijk maar matig blij zijn met de hausse aan records op dit moment.
Nu is Shaheen de zijne ook al kwijt
En dat toppers eindelijk eens mee willen gaan met hazen. Je ziet veel minder wat je in voorgaande jaren zag: dat de hazen het nagenoeg perfect deden, maar de toppers er 50 meter achter bleven lopen...tja.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De wondersloffen zijn wel iets te goed.
Al helpt het ook een hoop dat er eindelijk eens fatsoenlijk gehaast wordt en de wavelights zijn ook wel een cheat. Zonder wavelights lopen Kipyegon en Girma gister geen records denk ik.
En als het dadelijk teruggeschroefd gaat worden staan er allerlei records van non-valeurs voor jaren in de boeken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De wondersloffen zijn wel iets te goed.
Al helpt het ook een hoop dat er eindelijk eens fatsoenlijk gehaast wordt en de wavelights zijn ook wel een cheat. Zonder wavelights lopen Kipyegon en Girma gister geen records denk ik.
Het zwempakken-syndroom.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
En als het dadelijk teruggeschroefd gaat worden staan er allerlei records van non-valeurs voor jaren in de boeken.
Net mooie docu over Raymond Heerenveen gezien bij Andere Tijden Sport op NPO1quote:Op maandag 12 juni 2023 16:51 schreef chufi het volgende:
Morgenavond om 19 uur de "Paavo Nurmi Games" vanuit Turku..
Volgens mij is dit niet een gevalletje trangender of interseksueel. Ze ziet er ook niet uit als een Mboma, Masilingi of Semenya.quote:
Dat geeft wel aan dat haar fitheid wel oké is, dus de Belgen zullen zich tevreden moeten stellen met zilver komend jaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:39 schreef DeeBee het volgende:
Die Anna Hall is wel een machine, die doet elke week een ander onderdeel bij de Diamond League
Schilder met drie kruisjesquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:30 schreef wimderon het volgende:
De top 5 bij het kogelstoten binnen 10 centimeter
Om te zien hoe laat het is?quote:
Silent banned @DeeBee?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Afgezegd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-af-voor-wk-atletiek
Die Keniaantjes moet je kort houden.quote:
Ach, de grote toppers die níet de grote toernooien (zeker een WK) lopen is toch ook niet zo schokkend en nieuw allemaal?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die Keniaantjes moet je kort houden.
Ben wel benieuwd, Kenia heeft nog steeds effectief geen dopingcontrole, dus al die lollertijden op de marathon blijven ernstig verdacht. Al zullen de meeste toppers wel gewoon willen cashen in het najaar, er zijn ook steeds meer steden die een grote marathon willen of WMM proberen te worden.
Wel jammer, want zo blijft er weinig over in Budapest. Ga er overigens heen, voor het finaleweekend!
Thiam is ook meteen op de afspraak met benaderingen van PR's op de drie nummers die ze vandaag deed bij haar seizoensdebuut.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geeft wel aan dat haar fitheid wel oké is, dus de Belgen zullen zich tevreden moeten stellen met zilver komend jaar.
We noteren 71.86 (en 71.70 en 71.19) voor Ceh. Stahl ook 71.45.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas geen Mykolas Alekna, die in de VS zit en een paar dagen 71.00m gooide
Wordt dit uitgezonden toevallig?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit weekend (vanaf vandaag) het EK atletiek voor landenteams. Met een sterke afvaardiging van Nederland.
Bol op de 400 regulier en Klaver op 200m las ikquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit weekend (vanaf vandaag) het EK atletiek voor landenteams. Met een sterke afvaardiging van Nederland.
Wat een kutsite, als je klikt om te kijken wie in een heat zit moet je registreren?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:25 schreef Nober het volgende:
Dag 1
EK Teams, Silesia, Polen
[ afbeelding ]
https://en.m.wikipedia.or(...)ships_First_Division
https://www.european-athl(...)ampionships/overview
Deze dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een kutsite, als je klikt om te kijken wie in een heat zit moet je registreren?
Oh ja, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
https://www.atletiek.nl/toernooien/ek-landenteams-silesia/
Ok, die werkt wel maar je hebt Bol op een verkeerde tijd want ze zit in heat A en die is 17:05 tochquote:
Dan zal 17:05 wel kloppen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ok, die werkt wel maar je hebt Bol op een verkeerde tijd want ze zit in heat A en die is 17:05 toch
Die 100m mannen klopt ook niet. Kon me al niet voorstellen dat jij een foto van je scherm had gemaaktquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zal 17:05 wel kloppen.
Had het van:
[ twitter ]
tvpquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)oenschap-landenteams
Ik heb geen flauw idee, maar dat lijkt mij het meest logisch.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe werkt dit ook alweer? Punten voor rangschikking en dan opgeteld winnaar?
Geen topic voor de Special Olympics in Berlijn? Doet er een keer familie van me mee... (Nieuw-Zeeland, 3x3 basketbal)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten
Toch maar even snel een passend plekje voor gemaakt
SPT / Europese Spelen 2023 #1 Met heel veel sporten in Polen
Doet de Poolse van het EK niet mee? Of zitten die in andere divisiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wint Bol met 2 of 3 seconden verschil?
Nee je hebt gelijk was de Poolse vergeten.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Doet de Poolse van het EK niet mee? Of zitten die in andere divisie
ZIE JE WEL!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ze starten met Heat B, erg logisch @:Nober klopt dat lijstje toch
Het grote gelijk van @Noberquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ze starten met Heat B, erg logisch @:Nober klopt dat lijstje toch
Die pauze knop blijft ook eindeloos in beeld voor de boomers.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef DeeBee het volgende:
Waarom is die NOS player nog steeds zo kut en kan je niet eens terug spoelen
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wij staan bovenaan
Schoolkrant moest nog af voor de vakantiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stekelenburg had betere dingen te doen.
Mokerdikquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om een lahmacun in de oven te smijten.
Heeft wel stooteritis lijkt het, klopt qua timing en techniek echt helemaal niks van.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet die Schilder niet even pauze nemen om te herstellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |